Gå til innhold

Mens vi venter på "Grindhouse"


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Antar at det er noe ekstra informasjon som vi ikke har fått høre enda, fordi de kan ikke bare gjøre noe slikt. Men hvis det viser seg å være så enkelt, så kommer jeg til og med å bytte TV kanal hvis f.eks en reklame for 'første delen' av filmen kommer. Er jo helt uhørt de engang kom på ideen, enda verre at den kanskje blir iverksatt.

Lenke til kommentar

Jo men det ble jo gjort slikt at Tarantino ikke ble tvunget til å klippe vekk for mye. I stedet for å holde seg innenfor én 2-3 timers film kunne han da lage 2x 2 timers filmer.

 

Grindhouse kommer til å bli 75 min pr. film. Som er ALT for lite. Og hvis de bestemmer seg for å legge til ekstra scener i Europa versjonen vil jo USA folket klikke... Denne duste løsningen vil irritere et av kontinentee uansett.

Lenke til kommentar
Noen som er med til SF Norge sine kontorer med store bannere og flagg?

7992444[/snapback]

Jeg organiserer boikott og protesttog as we speak, og vi har allerede en insider innenfor en større trøndersk avis som har lovet dekning. ^^

7992463[/snapback]

Keep me posted. Jeg er med på det meste.

7992468[/snapback]

 

Og du er jo skribent på Kulturo. Kjør sak :ph34r:

Lenke til kommentar

Med tanke på at filmen(e) har premiere i USA i april så kommer neppe en sone 1 DVD ut før august/september når den siste filmen har premiere i Norge. Så dere som preiker om nedlasting etc, med mindre dere har tenkt å sitte og se på et kinosal-opptak, så får dere ikke noe særlig valg.

Lenke til kommentar

Tarantino grep jo ikke inn under Kill Bill, var jo med på å komme opp med unnskyldninger der. Miramax var jo inne i bildet og ville kutte lengden, de fant den mest optimale løsningen med tanke på penger og det var å dele den opp. Minst optimale for fansen, men siden når er de blitt hørt i slike saker?

 

 

Det er jo en ganske fersk nyhet, forhåpentligvis kommer det en uttalelse fra dem snart. Men noe sier meg at dette har vært planlagt i lang lang tid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...