Gå til innhold

Mens vi venter på "Grindhouse"


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Grindhouse (2007)

 

grindhousebook.jpg

 

Two 75 minute horror movies written by Quentin Tarantino & Robert Rodriguez put together as a two film features. Including fake movie trailers in between both movies.

  • Internasjonal premiere: 7. april, 2007
  • Norsk premiere: 11.05.2007
  • Regissører: Quentin Tarantino (Death Proof), Robert Rodriguez (Planet Terror), Eli Roth (Trailer) & Edgar Wright (Trailer)
  • Manus: Quentin Tarantino & Robert Rodriguez
  • Skuespillere: Naveen Andrews, Zoe Bell, Michael Biehn, Josh Brolin, Rosario Dawson, Tom Savini, Quentin Tarantino, Rose McGowan, Danny Trejo, Kurt Russell m.fl.
  • Trailer: Kulturo
  • Linker: IMDb, Wikipedia, Everything Tarantino on Grind House, Rotten Tomatoes
  • Intervjuer: Entertainment Weekly, Ain't It Cool News
  • Forventninger: :evil:

Den mest spennende filmen i nær fremtid har enda ikke fått egen tråd, så jeg bestemte meg for å gjøre noe med det. Dette kommer til å bli en av tidenes råeste filmkonsepter. Jeg gleder meg til å se Rodriguez og Tarantino ta den helt ut på film, med Eli Roth som mellomstykke. Jeg har aldri sett så mye frem til en film, eller, et konsept blir det vel riktigere å kalle det.

 

DeathProof.jpg

 

terror_2.jpg

 

terror_1.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Denne har jeg siklet etter siden den ble annonsert. Håper de legger på noen filtere slik at filmen får den snuskete vhs-feelen som grind house/exploitation/video nasties har. Og semidårlig kameraføring er også ønskelig.

Lenke til kommentar

Gleder meg for å si det mildt, får satse på at det blir like moro som sist de sammearbeidet, From Dusk Till Dawn er jo en kongefilm (teller ikke med Q.T 10 minutter i Sin City)

 

Mener å huske at de har sagt at det er en mulighet for at det blir flere Grind House filmer, da kanskje basert på trailerene som skal gå inne i mellom filmene.

Lenke til kommentar

Gleder meg vilt. Liker Naveen Andrews veldig godt, er dyktig skuespiller. Og kanskje Kurt Russel endelig kan gjøre et bra comeback.

 

Kill Bill filmene skuffet meg, har store forventinger til dette her. Er herlig med en regissør som Tarantino, med Rodriguez involvert i tillegg så er dette både i pose og sekk.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Denne har jeg siklet etter siden den ble annonsert. Håper de legger på noen filtere slik at filmen får den snuskete vhs-feelen som grind house/exploitation/video nasties har. Og semidårlig kameraføring er også ønskelig.

6603567[/snapback]

 

Veldig enig der. Jeg er temmelig sikker på at Rodriguez sitt bidrag vil være preget av mye håndholdt, mens Tarantino kommer til å dra looken helt ut, tror jeg.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...