Gå til innhold

Mens vi venter på "Grindhouse"


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ved absolutte grenser beskytter de seg fra "sønnen min så filmen, og nå er han ødelagt for livet", da de kan svare med at sønnen ikke burde vært i nærheten av den filmen uansett. Absolutte grenser er helt greie, om de så ber om piratvirksomhet så har det lite å si - det er ikke de som laster ned som er målgruppen. Er filmen laget for et voksent publikum og barna laster ned, så er ikke det det verste som kan skje. Det er bedre enn søksmål og dårlig omtale fordi småbarn lot seg påvirke av sex/vold/osv.

Lenke til kommentar

Sendte en mail til Medietilsynet i går hvor jeg la frem mine synspunkter, og spurte om det var noen mulighet å få sett filmen på kino før den kommer på DVD. Her er svaret:

 

Hei.

 

Jeg har notert dine synspunkter og de vil bli lagt frem for kollegiet. Vi diskuterer publikumsreaksjoner ofte. Derfor takker vi for seriøse meninger om våre avgjørelser. Den eneste måten du kan komme rundt aldersgrensen er ved at en filmklubb skulle sette opp filmen. Gjennom medlemskap i en filmklubb vil du eventuelt kunne se filmen, siden filmklubber er unntatt bestemmelsen om aldersgrenser.

 

Med vennlig hilsen

 

Georg Stub

 

Filmsakkyndig/seniorrådgiver

 

Medietilsynet

 

Synes dette var ett hyggelig svar, virker som om de tok meg på alvor :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...