Gå til innhold

Mens vi venter på "Grindhouse"


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Med Kill Bill var det greit nok, den fungerte som to filmer på samme måte som Ringenes Herre fungerte som 3; det er rett og slett for mye å vise på en gang. Når det har vært så utrolig mye snakk om "DOUBLE FEATURE OMG" som hele konseptet er bygget rundt (idéen om å ha en double feature kom før manusene), så håper og tror jeg at Tarantino/Rodriguez vil si at de er imot det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enda en til med på boikott!

 

Kill Bill kan forsvares, det kan IKKE DENNE!

 

I og med at den vises som 2 i alle andre steder enn nord-amerika, nytter det ikke å protestere, men de kan i alle fall miste litt billettinntekter.

 

Ps, til deg som skrev at filmen ikke kommer på nett med grei kvalitet har nok ikke fått med seg R5 bølgen i det siste!

Lenke til kommentar

Etter hva jeg har fått med meg skal denne se litt shabby, vhs -aktig, og da gjør det absolutt ikke noe at den ikke kommer i R5 og ikke HDDVD 1080p. Har uansett bare en helt vanlig, gammel tv, og ikke en 42"plasma, så ser nok ikke så stor forskjell uansett.

 

Så får jeg heller kjøpe dvd'n når den kommer!

 

Uansett, noen som har fått med seg det "missing reel" -greiene? At de skal mangle en bit av filmen mitt midtveis, akkurat som om de skulle mangle hver sin reel? Står på imdb.com

Lenke til kommentar
Etter hva jeg har fått med meg skal denne se litt shabby, vhs -aktig, og da gjør det absolutt ikke noe at den ikke kommer i R5 og ikke HDDVD 1080p. Har uansett bare en helt vanlig, gammel tv, og ikke en 42"plasma, så ser nok ikke så stor forskjell uansett.

 

Du misforstod poenget. Det er ikke mange filmer kommer i slike tidlige R5-utgaver. At Grindhouse vil bli utgitt slik er langt fra sikkert.

Lenke til kommentar

Ahhh. Sånn ja. Tja, en bra TC er også greit nok. Er ikke såå picky på kvaliteten. Skal sikkert sees flere ganger uansett. Er tross alt endel måneder fra den kommer på kino i states, til andre del kommer her. Noe dugelig må vel komme på nett innen den tid :D

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hei Petter,

 

Det er bare i USA at filmen vises samlet. Produsenten har bestemt at alle andre steder skal den vises i 2 deler. Og Europa har heller ikke lov til å vise filmen før etter Cannes-festivalen.

 

Beklager dette. Men disse direktivene er distributøren (SF NORGE) nødt til å følge. Grunnen til oppdelingen har SF NORGE ikke fått noen forklaring på i skrivende stund.

 

Beste hilsen

(Vet ikke om han vil ha navnet på trykk)

Filmkonsulent

Oslo Kinematografer

Lenke til kommentar
Hei,

 

Det er filmenes produsent som har bestemt at filmene lanseres som to

separate filmer utenfor USA.

 

Dine opplysninger er så langt ukjente for meg, men jeg har i dag bedt

Weinstein om å bekrefte/avkrefte dine påstander om de nevnte land.

 

 

 

Vennlig hilsen

SFnorge

 

Sa at UK, Spania, Frankrike, Tyskland, Italia, Østerike, New Zealand og

Thailand slipper å dele den opp. Stod på IMDb.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...