Gå til innhold

Mens vi venter på "Grindhouse"


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noe forbanna crap. Kommer ikke til å se noen av filmene på kino på grunn av dette. Jeg ville sett begge om det ikke hadde vært for at det egentlig skulle være en film, men nå frister det svært lite å gi dobbelt så mye penger for to filmer som egentlig skulle vært en. Blir heller til at jeg ser noen andre filmer på kino, så får jeg heller finne en rimeligere måte å få sett disse på.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Jeg har sendt mail til filmweb for å spørre hvem som tok avgjørelsen, dette er helt klart en sak som ikke kan ignoreres. Jeg har gledet meg alt for lenge til denne filmen til at norske kinoer skal ødelegge opplevelsen for meg, jeg stoler på at samtlige her på filmforumet bidrar med klagebrev og underskriftskampanje hvis det blir nødvendig.

Lenke til kommentar

Dette gjelder for så vidt jeg vet alle steder utenom Nord-Amerika.

 

Nå hadde jeg ingen planer om å se dette her på kino så bryr meg fint lite. Det får bli på DVD.

 

Lurer på om dette er med Tarantino sin velsignelse. Ville vært temmelig merkelig i så fall. Men de to regissørene har jo nok innflytelse til å kunne stoppe det om de ønsker, vil jeg tro.

 

This is about the studio wanting to double their money in countries they think they can get away with it.

 

http://www.themovieblog.com/archives/2007/...o_2_movies.html

Lenke til kommentar

Cun: Det ble jo ikke akkurat resultatet med Kill Bill :whistle:

 

De slipper nok unna med dette også. De har jo klart å hype det opp og skape blest. PR-stunt?

 

Edit: Kill Bill fadesen var jo i sin tid et gigantisk PR show som folk var dumme nok til å bite på. Med Tarantino sin velsignelse. Ble jo mer penger og oppmerksomhet av det.

Lenke til kommentar

Kommer ikke til å kjøpe den engang. Ren boikott. Ille nok at de tok en spansk en med Kill Bill, nå gjør de det samme med Grindhouse.

 

Hvor mange ganger skal man la seg lure?

 

Kommer til å se den hos noen andre som kjøper den. Pengene mine kaster jeg ikke bort på slikt lureri, må være litt prinsippfast her. Dette stinker nok et PR triks fra den kanten :thumbdown:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...