Gå til innhold

Mens vi venter på "Grindhouse"


Gjest Slettet+9817234daf

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Jeg fatter ikke hysteriet, men jeg kommer antakeligvis til å se denne.

7943764[/snapback]

 

Tarantino og Rodriguez har laget den...

 

Fatter du fortsatt ikke hysteriet?

Lenke til kommentar
Tarantino og Rodriguez har laget den...

 

Fatter du fortsatt ikke hysteriet?

7943793[/snapback]

Nei. Jeg har sansen for noen av de andre filmene de står bak, men ut fra traileren virker det som om de prøver litt for hardt å få det til å bli en 70-talls kultfilm-kopi.

7944151[/snapback]

 

Er ikke det hele poenget da? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor ikke det? Selvhøytidelighet, arroganse og pretensiøsisme er vel like overførbart på 70-talls horrorflickstributter som dette.

7945989[/snapback]

 

Men nå er vel målet med disse filmene å lage noe som er overkill og overdrevet voldelig for å skape underholdene action og "humor." Blir vel snarere snakk om mistolkning om det overnevnte skulle bli tilfelle?

Lenke til kommentar

Kill Bill 1 var jo en god film. Ikke noen ny Pulp Fiction eller Reservoir Dogs på noen måte, det skal jeg ikke påstå. Men filmen var likevel god, selv om den ikke var like bra som det beste jeg har sett av Mr. Tarrantino.

 

Grindhouse virker dritfet. Men fallhøyden er veldig stor for min del.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar
Grindhouse blir vel ikke noe du tenker på som en god film, derimot som en kul film.

Og cun:Å kalle Kill Bill for arrogant smørje er bare tåpelig og uten grunnlag.

7946306[/snapback]

En kul film er oftest en god film. Forventer selvsagt ingen gudfaren, men en god film innen sin lille nisje.

Lenke til kommentar
Nei. Jeg har sansen for noen av de andre filmene de står bak, men ut fra traileren virker det som om de prøver litt for hardt å få det til å bli en 70-talls kultfilm-kopi.

7944151[/snapback]

Nå får du til å virke som ett Epic Movie, Scary Movie-konsept.

7946507[/snapback]

Det er nesten det jeg frykter.

Lenke til kommentar

Hvordan noen kan se noe som helst av QT og kalle det arrogant forstår jeg ikke, det er jo filmer som ikke tar seg selv eller noe annet alvorlig i det hele tatt. Mannen er en liten gutt med en leksikonhjerne fylt til randen med sære, obskure og underholdende idéer fra et liv med film, som slår dem sammen til "smørjer" av ren og skjær underholdning.

Lenke til kommentar

http://www.themovieblog.com/archives/2007/...o_2_movies.html

 

Latterlig at Grindhouse blir splittet. Da går jo litt av det jævla poenget bort og de falske trailerne blir meningsløse. Tror nok mange heller venter på DVD'en eller den ulovlige versjonen på nettet når man må betale to ganger for å se en film som var ment som en. Gjerrigknarker!

 

Premieredatoer i Norge:

 

Death Proof: 1 juni

Planet Terror: 14 september

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...