Gå til innhold

Seriemorderen fra film er ekte


aRez-AK

Anbefalte innlegg

Nei? Men hvis jeg var han mannen og skulle drepe ei jenta hadde jeg voldtatt henne først.

6576512[/snapback]

Så du mener å si at mannen, i tillegg til å være en massemorder, også burde vært en pedofil voldtektmann (førstnevnte er det eneste som er nevnt i artikkelen, mind you)? Eller hva ...? :ermm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei? Men hvis jeg var han mannen og skulle drepe ei jenta hadde jeg voldtatt henne først.

6576512[/snapback]

Så du mener å si at mannen, i tillegg til å være en massemorder, også burde vært en pedofil voldtektmann (førstnevnte er det eneste som er nevnt i artikkelen, mind you)? Eller hva ...? :ermm:

6576541[/snapback]

 

Det jeg ville vært hvertfall. Hadde jo dog valgt en eldre og penere jente enn hun på bildet.

Lenke til kommentar

Herregud da, han sier jo bare at hvis han var mannen så ville han voldtatt henne før han drepte henne, det betyr ikke at vår gode mann her har tenkt å hente brødkniven og springe ut på natteraid as we speak. Såklart ville en viril tenåringsjomfru voldtatt ei jente før han drepte henne. Det er jo logisk.

[/lol]

 

On-topic: Syke folk her i verden... :dontgetit:

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar

Det er et fritt land. Pjokken sier han ville ha voldtatt'a først, HVIS (for hællvette legg merke til nøkkelordet i setningen!) pjokken var i serimorderens sokker (og sko kanskje?). Med tanke på at serimorderen antageligvis allerede hadde 40+ sjeler på samvittigheten gjør det vel lite forskjell.

 

Jeg vil voldta Stoltenberg for så å drepe han! Skyt meg.

Lenke til kommentar
Morsom topic.

Seriemordere er fascinerende mennesker, Jeffrey Dahmer min favoritt. Og ikke glem Ed Gein (er vell ikke seriemorder, men fremdels syk)

6578190[/snapback]

 

Ed Gein

 

Searching the house, authorities found:

 

severed heads acting as bedposts in the bedroom;

skin used to make lampshades and upholster chair seats;

skullcaps made into soup bowls;

a human heart (it is disputed where the heart was found; the deputies' reports all claim that the heart was in a saucepan on the stove, with some crime scene photographers claiming it was in a paper bag);

a face mask made out of real facial skin found in a paper bag;

a necklace of human lips;

a waistcoat, called a "mammary vest," made up of a vagina and breasts;

and other items fashioned from the parts of human bodies, including a belt made from nipples.

Lenke til kommentar
Morsom topic.

Seriemordere er fascinerende mennesker, Jeffrey Dahmer min favoritt. Og ikke glem Ed Gein (er vell ikke seriemorder, men fremdels syk)

6578190[/snapback]

 

Ed Gein

 

Searching the house, authorities found:

 

severed heads acting as bedposts in the bedroom;

skin used to make lampshades and upholster chair seats;

skullcaps made into soup bowls;

a human heart (it is disputed where the heart was found; the deputies' reports all claim that the heart was in a saucepan on the stove, with some crime scene photographers claiming it was in a paper bag);

a face mask made out of real facial skin found in a paper bag;

a necklace of human lips;

a waistcoat, called a "mammary vest," made up of a vagina and breasts;

and other items fashioned from the parts of human bodies, including a belt made from nipples.

6578244[/snapback]

øøø Creepy. Tror jeg hadde spydd hadde jeg vært Åstedsfotograf der. Eller jeg VET jeg hadde spydd, blir jo kvalm bare av og lese det.j
Lenke til kommentar

Det du/han sier er at hvis han skulle vært en syk seriemurder, så ville han ha brukt anledningen til å gjøre minuttene før drapene enda verre for ofrene (slik at drapene i større grad ville følt som noe a la tortur) samtidig som at de etterlatte må tenke på hvordan de etterlatte må ha hatt det før drapene da de ble voldtatt.

 

Ja det er et fritt land, og folk har lov å se for seg eller tenke seg slike scenario og fortelle andre om det.

 

Men det innebærer også at andre kan reagere på det og uttrykke sin avsky for det. Noe som etter min mening er normalt. Da det er uetisk, og utrykker lite respekt for menneskeverdet.

Lenke til kommentar
OT: mens vi er inne på temaet denne tråden egentlig handlet om, hva heter hannibalfilmene?

6582193[/snapback]

 

Silence of the Lambs (Nattsvermeren), Hannibal, og Den Røde Drage (The Red Dragon).

 

 

En annen, kjent seriemorder, for dere som er interessert, het Charles Starkweather.

Nok en fæl person som ble henrettet ved den elektriske stol.

Lenke til kommentar
Det du/han sier er at hvis han skulle vært en syk seriemurder, så ville han ha brukt anledningen til å gjøre minuttene før drapene enda verre for ofrene (slik at drapene i større grad ville følt som noe a la tortur) samtidig som at de etterlatte må tenke på hvordan de etterlatte må ha hatt det før drapene da de ble voldtatt.

 

Ja det er et fritt land, og folk har lov å se for seg eller tenke seg slike scenario og fortelle andre om det.

 

Men det innebærer også at andre kan reagere på det og uttrykke sin avsky for det. Noe som etter min mening er normalt. Da det er uetisk, og utrykker lite respekt for menneskeverdet.

6581532[/snapback]

 

qft

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...