Gå til innhold

Humor over streken?


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

upersonlige vitser kan jeg le av, uten å ha dårlig samvittighet.

Med upersonlig mener jeg en vits som ikke handler om noen rundt meg akkurat akkurat da.

Komme med en rullestolvits når jeg er sammens med en i rullestol ler jeg ikke av, men en negervits når jeg henger med noen negere har jeg ikke noe problem å le av. Så sant den ikke ble kastet ut der for å fornærme.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147
men det blir nok humordelen forsatt som blir den mest dekkende kategorien så den flyttes dit.

6572331[/snapback]

 

Her er jeg susende uenig med deg. Dette viktige spørsmålet, etterfulgt av en interessant debatt passer veldig godt i PRS-delen.

 

Jeg mener at det kan spøkes med hva som helst. Det kommer bare ann på tid og sted, mao. timing.

 

Svakheten med et åpent forum er at man kan ikke garantere timingen, og faren for at noen blir støtt kan ikke unngås. Dette forumet i motsetning til andre jeg har frekventert, er i forhold veldig snilt, kanskje litt for snilt ...?

 

Det er vel fordi moderatorene gjør en god jobb tenker jeg. Personlig har jeg opplevd at en "uskyldig" spøk førte til warning, og senere når mod hadde sett litt på "helheten" så beklaget han at reaksjonen var litt forhastet/streng.

Lenke til kommentar
Ikke noe tema er over streken for meg, men jeg ser det an på hvem som er rundt meg, om det ikke passer seg å spøke med akkurat det på grunn av deres livssituasjon og slikt.

6573155[/snapback]

 

Men igjen så kan du ikke vite hva folk som står ved din side har vært igjennom...Ikke alt er like lett å fortelle...Det veit jeg mye om, har ofte blitt litt paff når jeg har hørt vitser som har gått på min bekosting pga at jeg har hatt andre forhold en dem selv..

 

Så jeg holder meg til svenskevitser og neger vitsen i bondock saints...

 

En kis tok en "far din" vits til kjæresten min engang. Han er død :/

 

Ouch

Jeg har ofte fått mordi vitser opp i trynet, mamma døde av kreft for 7 år siden...Står der litt å ikke veit heilt om jeg skal slå til personen, le med han, eller bare holde kjeft....

Så jeg syns folk skal være litt mer forsiktige med sånne ting....

Endret av Best0
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Gjøre narr av folk som tenker på eller snakker om selvmord, er nok noe man burde være forsiktig med. Har et par innlegg på visse tråder som er på kanten, syntes jeg.

6585528[/snapback]

 

Folk som "snakker" om selvmord burde slutte å snakke om det, de burde holde kjeft, og hvis de ønsker å gå til de evige beitemarker så gjerne for meg må de bruke dynamitt, da hadde det blitt litt underholdende i det minste. :w00t:

Lenke til kommentar
Jeg har ofte fått mordi vitser opp i trynet, mamma døde av kreft for 7 år siden...Står der litt å ikke veit heilt om jeg skal slå til personen, le med han, eller bare holde kjeft....

Så jeg syns folk skal være litt mer forsiktige med sånne ting....

6585474[/snapback]

Hvis noen som vet at mora di er død drar mordi-vitser på deg, er de enten ikke dine venner eller fantastisk ufine. Folk som ikke har truffet deg før kan ikke lukte slike ting, så det er bare dumt å ta seg nær av det. Du kan jo bare si det rett ut at moren din er død og at det derfor ikke er så festlig, men tilgi vedkommende likevel. Nå skal det sies at jeg aldri drar mordi-vitser på folk jeg ikke kjenner, men det er jo ikke alle som er like taktfulle som meg ... :ermm: At du blir støtt er først og fremst ditt problem, og da er det opptil deg å løse det på best mulig måte.

Lenke til kommentar
Gjøre narr av folk som tenker på eller snakker om selvmord, er nok noe man burde være forsiktig med. Har et par innlegg på visse tråder som er på kanten, syntes jeg.

6585528[/snapback]

 

Folk som "snakker" om selvmord burde slutte å snakke om det, de burde holde kjeft, og hvis de ønsker å gå til de evige beitemarker så gjerne for meg må de bruke dynamitt, da hadde det blitt litt underholdende i det minste. :w00t:

6585606[/snapback]

 

PencilCase snakker sannhet.

Lenke til kommentar
Gjøre narr av folk som tenker på eller snakker om selvmord, er nok noe man burde være forsiktig med. Har et par innlegg på visse tråder som er på kanten, syntes jeg.

6585528[/snapback]

 

Folk som "snakker" om selvmord burde slutte å snakke om det, de burde holde kjeft, og hvis de ønsker å gå til de evige beitemarker så gjerne for meg må de bruke dynamitt, da hadde det blitt litt underholdende i det minste. :w00t:

6585606[/snapback]

 

PencilCase snakker sannhet.

6585674[/snapback]

 

Det er din mening. Finnes folk der ute som bare trenger å få litt ut. Om de gjør det her i form av skriving eller snakker med en venn er det samme for meg. Skader ikke meg at folk depper eller har selvmordstanker. Er bedre at de snakker om det, enn gjør det.

Lenke til kommentar

Jeg ler av alt som er teit og morsomt. Tryner en kompis av meg, ler jeg. Tryner en med down syndrom så ler jeg. Skulle da ikke får dårlig samvittighet eller noe bare fordi han er handikappet? Jeg ler ikke av handikappet hans.

 

Neger og jødevitser er alltid morsomme. Vet folk kan ta seg nær av det, men når de ler av norskevitser kan jeg le av negervitser :p

 

Eneste man ikke kødder med er kreft, eller spesifike folks død. 9 september er ikke noe stress å tulle med, men å le av en spesifik person der er bare teit.

 

 

edit: Er jo bare morsommere hvis de skader seg på glattisen da :p

Endret av Mixel
Lenke til kommentar
Eneste man ikke kødder med er kreft, eller spesifike folks død. 9 september er ikke noe stress å tulle med, men å le av en spesifik person der er bare teit.

6587115[/snapback]

 

Du mener vel 11. september?

6587671[/snapback]

Ja. Var 9/11 som dukket opp i hodet mitt, og da ble bare 9. september skrevet ned.

Lenke til kommentar
Hva er 50cm langt og får kvinnfolk til å hyle natta lang?

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Krybbedød

6590128[/snapback]

Hørt den om dama som skulle føde?

 

Etter en strabasiøs natt fikk hun endelig gjort jobben ferdig. Legen som tok imot ristet barnet litt, før han tok det i beina og slengte det med hodet først mot kneet sitt. Hodet til barnet ga fra seg et lite 'klask', hvorpå legen så lobbet barnekroppen i en elegant bue bort i søppelbøtta i hjørnet. Moren hylte hysterisk "HVA ER DET DU GJØØØØØØØØØR?", men da pekte legen på henne, smilte lurt og sa: "Jeg bare kødda, ungen har vært dau i flere timer allerede".

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...