Gå til innhold

Humor over streken?


KissaMcDuck

Anbefalte innlegg

Muligens feilpostet. Forslag til en bedre emnetittel mottas med takk/ blomster på PM

 

Det jeg lurte på, er hva dere syntes er feil å spøke med?

 

Ler du av jødevitser? Negervitser? Flirer du av barn med downs syndrom? (osv...)

 

Har flere ganger fått høre "det der spøker man ikke med! :mad: ", også her inne.

Så det hadde vært inntressant å vite hva du syntes er uakseptabelt å spøke med.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Feilpostet! Bare send en PM til B-real eller no så han får flytte til humor-delen.

6572299[/snapback]

La nå de som har ansvaret for å bestemme om ting er feilpostet eller ikke svare på det, ok? Jeg tror jeg skjønner hvorfor brukeren har lagt posten her egentlig, men det blir nok humordelen forsatt som blir den mest dekkende kategorien så den flyttes dit.
Lenke til kommentar
Feilpostet! Bare send en PM til B-real eller no så han får flytte til humor-delen.

6572299[/snapback]

La nå de som har ansvaret for å bestemme om ting er feilpostet eller ikke svare på det, ok? Jeg tror jeg skjønner hvorfor brukeren har lagt posten her egentlig, men det blir nok humordelen forsatt som blir den mest dekkende kategorien så den flyttes dit.

6572331[/snapback]

 

Ja vel, det er vel bare å drite i alt som er feil, misvisende, person angripende og latterlig da. Siden alle brukere ikke har noe de skulla ha sagt.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Kreft er egentlig det eneste jeg ikke liker at folk spøker med, grunnen kan du sikkert komme på selv :)

 

Ellers ler jeg av det meste.

6572294[/snapback]

Har aldri hørt om noen som har spøka med kreft faktisk, så vet ikke om jeg ville ledd av det eller ikke :p (men jeg tviler). Ler av det meste igrunn, bare det er morsomt og bra fortalt.

Endret av H4ngm4N
Lenke til kommentar
Ler av det meste igrunn, bare det er morsomt og bra fortalt.

6572405[/snapback]

Jeg også. Enten det er homoer, jøder, negere eller kraftigtilbakestående.

Å synes en spøk på deres bekostning er morsomt, betyr ikke at jeg har noe imot disse gruppene. Folk må slutte å ta seg nær av uskyldige vitser.

Lenke til kommentar
Kreft er egentlig det eneste jeg ikke liker at folk spøker med, grunnen kan du sikkert komme på selv :)

 

Ellers ler jeg av det meste.

6572294[/snapback]

Har aldri hørt om noen som har spøka med kreft faktisk, så vet ikke om jeg ville ledd av det eller ikke :p (men jeg tviler). Ler av det meste igrunn, bare det er morsomt og bra fortalt.

6572405[/snapback]

 

 

Team Antonsen hadde jo sangen "Kreft og kardang" på liveshowet deres i oslo..

Lenke til kommentar

Veldig sjeldent jeg ler av rasistiske vitser, finner de ikke morsome i det hele tatt. Pedofili, kan en le av det, i det hele tatt lage en vits? kreft? herregud.... mamma har hatt det to ganger, tviler.

Endret av abze
Lenke til kommentar

Alt kan spøkes med. Problemet med samfunnet i dag er at folk kan bli "straffet" for en vits som 500 000 lo av, men et par fjols syntes var støtende. Jeg vitser med det som passer meg, blir du fornærmet er det ditt problem. De aller fleste vitser har potensiale til å støte noen, så hvis hensynet til de få skulle vært overordnet kan vi bare sette oss ned og klappe igjen.

Lenke til kommentar

Selv ler jeg av stort sett alt, så lenge det ikke går på person.

 

Hva er policien her inne ang. humor?

Igår var det ett bilde av en kid i rullstol i snowdogs picture tråden, med teksten: They see me rollin, they hatin (fra Chamillionaire sin sang). Jeg lo meg ihjel men det ble fjernet. Noe jeg forstår, men det gjør meg nyskjerrig på hva mods ser på som akseptabel humor.

Lenke til kommentar

Vi ler vel best på andres bekostning sånn generelt har jeg intrykk av, men man bør vel da også være litt forsiktig med hvilke grupper man fleiper med. Grensen her bilr vel veldig personlig og det vanskelig er vel at man må se ann sitt publikum. Peronlig synes jeg det er værre å fleipe på bekosning av psykisk utviklingshemede enn folk med fyskisk handikap. Hvorfor? Fordi folk med psyksik utviklingshemming ikke har den mentale evnen til å se selvironisk på situasjonen. Men det betyr jo ikke at man kan komme til skade for å fleipe om noe som noen tar seg nær av.

Lenke til kommentar

Jeg flirer av negervitser og jødevitser, om de fortelles av folk som ikke er rasister. Har forsåvidt selv en tante med downs syndrom, men kan flire av slike vitser likevell. Sålenge poenget er bra, er en vits alltid artig.

 

Synes det er greit, når slike vitser er "tatt ut av miljøet". Om en nynazist hadde fortalt jødevitser hadde jeg ikke syntes det var noe morsomt, men ellers kan de være artig, selv om at de er litt på kanten.

 

Hva er forskjellen mellom en jøde og en pizza?

-Pizzaen skriker ikke i ovnen.

 

Jeg lo første gang jeg leste den, på grunn av poenget. Men jeg synes ikke av den grunn at jødeforfølgelsen var noe bra - tvert om. Dritdårlig emne, dritbra punchline.

Lenke til kommentar
jeg har DIGRE øyne, fordi jeg bruker sterke briller, jeg HATER når folk glor å ler seg ihjel, peker, etc... :cry: men jeg skal snart sette inn linsene, så jeg slepper de brillene!

6573506[/snapback]

 

Hadde en lærer med store øyne, alle mobba den stakkars lærern.. hu slutta tilslutt i vår klasse. :/

 

Folk som ler av folk med downs/kreft osv, har et problem. :/

Endret av KillerX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...