Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Blir utrolig forvirret av "kart-funksjonen" (eller mangel på sådan).  Går meg bort heletiden og sliter med å finne tilbake pga mangelende veier etc.. Finnes det noen tips for finne ut hvor man er på kartet (i L)?  Er det noen bedre kartfunksjon? 

 

Husker  i G2 kunne man kjøpe kart uten at det hjalp noe særlig..

 

I'm loosing it over here! :confused:

7084124[/snapback]

 

 

Du kan kjøpe et kart som viser hvor du er for 1000 gull. :)

 

Skjult tekst: (Marker innholdet i feltet for å se teksten):

Av han som står bak disken i restauranten i montera
Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Blir utrolig forvirret av "kart-funksjonen" (eller mangel på sådan).  Går meg bort heletiden og sliter med å finne tilbake pga mangelende veier etc.. Finnes det noen tips for finne ut hvor man er på kartet (i L)?  Er det noen bedre kartfunksjon? 

 

Husker  i G2 kunne man kjøpe kart uten at det hjalp noe særlig..

 

I'm loosing it over here! :confused:

7084124[/snapback]

 

 

Du kan kjøpe et kart som viser hvor du er for 1000 gull. :)

7084230[/snapback]

 

Hvor? :dribble:

Lenke til kommentar
Blir utrolig forvirret av "kart-funksjonen" (eller mangel på sådan).  Går meg bort heletiden og sliter med å finne tilbake pga mangelende veier etc.. Finnes det noen tips for finne ut hvor man er på kartet (i L)?  Er det noen bedre kartfunksjon? 

 

Husker  i G2 kunne man kjøpe kart uten at det hjalp noe særlig..

 

I'm loosing it over here! :confused:

7084124[/snapback]

 

 

Du kan kjøpe et kart som viser hvor du er for 1000 gull. :)

7084230[/snapback]

 

Hvor? :dribble:

7084246[/snapback]

 

La det til i mitt forrige inlegg ;)

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt litt på..

 

Oblivion hadde jo en veldig god mod support og kompalitiet..

Har Gothic spillene det også? Har dette? Kommer det forskjellige mods etter hvert? Tenker først på forbedringer i UI og andre vindu og funskjoner, og så kanskje litt mer på spillet i seg selv (grafikk, gameplay, AI osv)

7084217[/snapback]

 

 

Lurte jeg på også, synes å huske jeg har hørt de skal gi ut en editor av noe slag, så det skal være lett å lage mods.

Lenke til kommentar
En ting jeg har lurt litt på..

 

Oblivion hadde jo en veldig god mod support og kompalitiet..

Har Gothic spillene det også? Har dette? Kommer det forskjellige mods etter hvert? Tenker først på forbedringer i UI og andre vindu og funskjoner, og så kanskje litt mer på spillet i seg selv (grafikk, gameplay, AI osv)

7084217[/snapback]

Noen som har noe på denne?

Hørte et lite rykte om et mod-kit eller noe et sted...

Lenke til kommentar

Emnefeltet i denne tråden handler om lanseringsdatoen, og nå som Gothic 3 er lansert, har tråden for lengst utspilt sin rolle.

 

Vi ønsker dessuten ikke samletråder om et enkelt produkt her på forumet. Hvis dere har noe dere lurer på, eller vil diskutere vedrørende et produkt, så oppretter dere en tråd om det.

 

Tråden stenges.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...