Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Har spillt Gothic 3 i noen timer nå, og jeg er svært fornøyd.

 

Spillet har kræsja kun èn gang, og det var 10 sekund etter at jeg starta spillet for første gang.

 

Jeg kjører spillet i 1900*1080 med detaljer på max og har veldig god frames utenfor byer, men innenfor bymurer, og spesielt i store slåsskamper, så hakker det en del, men fortsatt spillbart.

 

Jeg har ellers ikke lagt merke til noen av disse såkalte grafikkbuggene, enten har jeg vært heldig, eller så har jeg den kuleste kopien av Gothic 3, hehe.

 

Men uansett, spillet er fantastisk gøy, mye bedre enn jeg turte håpe på etter børscracken i mars.....

7080007[/snapback]

Hvilke specs har du?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ser ut som det kan bli vanskelig få få skaffa seg CE.. :no:

 

(quote mail til gamezone)

 

"Hei, Jeg var en av de "heldige" som hadde bestillt CE for en stund siden, men som ikke fikk.

Syntes det var en bra løsning og få "vanilla" utgaven til en god pris (hadde ikke orka vente lengre uansett).

 

Men nå har det seg slik at jeg har fortsatt veldig lyst på en CE utgave, og lurer på om dere får inn flere av de?

For da har jeg lyst til og kjøpe en ce i tillegg... Hvis dere får inn flere, kan dere da legge av en til meg?"

 

svar:

"Det er dessverre ikke flere å få tak i. JoWood blingset litt på opplaget og det var derfor det ble manko. Hvis vi skulle komme over et parti tar vi det inn og underretter alle som har bestilt"

Lenke til kommentar
Gamezone sa til meg at de aldri kom til og få det inn igjenn, snak om å slakte drømmene mine :dontgetit:

 

Spaceworld svarte nå på en mail etter to dager (imponerende)

Og de mente at spillet ble sluppet denne uken og linka meg til denne siden: www.tothegame.com, noe jeg ikke skjønte en drit av :hmm:

7081911[/snapback]

 

 

Tok en telefon til spaceworld (sørlandssenteret), og de hadde ikke vanilla utgaven igjenn engang....

 

Men på platekompaniet.no så står det ikke noe om at de er utsolgt (men det står ikke noe om at de har det på lager heller...) men jeg har hvertfall bestillt der nå.. så får jeg se hvad som skjer... :hmm: har ikke store forhåpninger men..

Lenke til kommentar

Jeg har gitt opp søket etter CE, og får nøye meg med vanlig. Har jo aldri spilt noen andre Gothic spill før, så jeg er vel ikke verdig nok :p

Får heller la en skikkelig gothic-spiller få min tenkte CE versjon, men så skal jeg iallefall kjøpe det vanlige spillet. Ingen butikker i nærheten har fått det inn, så kan dere fortelle meg om den beste norske nettbutikken (Altså spillet i pris og leveringstid. Bor i Bergen hvis det har noe å si på beliggenhet av bedrift) som selger billig/billigst.

 

Danke shön.

Lenke til kommentar
Buen tar jeg da villdyr lett med, jeg. Er ikke noen master heller, er bare "archer", og "big game hunter". Kommer jo en del an på hvilken bue man bruker også.

7080629[/snapback]

Har du klart den "Shy Deer" - questen?

7080692[/snapback]

 

Jada. Du skal ta ut fem slike hjort. De heter "Shy Deer". Vanlige hjort heter bare "Deer", og disse "Shy Deer"-ene holder bare til rundt han jegeren (og deromkring).

 

EDIT: Skriver forresten under på det KayAU sier, spesielt det at det er utrolig vanskelig å slutte når man først har startet. :p

7080765[/snapback]

Men, du får KUN "raw meat" !?

 

Takker! :)

7080894[/snapback]

 

Ja, du får kun vanlig kjøtt. Du trenger fem bunter. Om du ikke tok vare på de fem buntene, så er det bare å slakte fem ulver eller noe sånn, han tar til takke med det kjøttet også (er jo samme kjøtt).

 

Jeg er forresten enig i at spillet har nærmet seg mainstream mer enn Gothic 2, men jeg vil påstå at det fortsatt er langt ifra mainstream, og at gamere som ikke er vant til rollespill, kan få litt "trøbbel" med det, i allefall i starten. :)

Lenke til kommentar

Jeg syntes det er helt sykt at de klarer og trykke opp så få collectors edition at ikke alle som har forhåndsbestillt det, får det engang.. Virker veldig rart i mine øyne, for de tjener jo ekstra på ce? (virker jo ikke slik)

 

Sikkert noen som velger og laste ned spillet, selv om de hadde kjøpt det hvis de fikk muligheten til og kjøpe ce. For man kan jo ikke akuratt laste ned et tøy kart.. :whistle:

 

 

Btw: er jo veldig mange tråder om gothic på forumet nå (bare denne tråden er jo på 60 sider..) Jeg syntes det er på tide at vi får en egen gothic avdelig i " for de mest omdiskuterte Underforum".... :yes:

Lenke til kommentar
Har spillt Gothic 3 i noen timer nå, og jeg er svært fornøyd.

 

Spillet har kræsja kun èn gang, og det var 10 sekund etter at jeg starta spillet for første gang.

 

Jeg kjører spillet i 1900*1080 med detaljer på max og har veldig god frames utenfor byer, men innenfor bymurer, og spesielt i store slåsskamper, så hakker det en del, men fortsatt spillbart.

 

Jeg har ellers ikke lagt merke til noen av disse såkalte grafikkbuggene, enten har jeg vært heldig, eller så har jeg den kuleste kopien av Gothic 3, hehe.

 

Men uansett, spillet er fantastisk gøy, mye bedre enn jeg turte håpe på etter børscracken i mars.....

7080007[/snapback]

Hvilke specs har du?

7081498[/snapback]

 

P4 3.0 GHz HT

2GB ram

ati x1900xtx

WD 200GB HD

24" widescreen

Lenke til kommentar
Jeg fikk meg en Ranger Bow som gir skillen Big Game Hunter, men krever 180 i hunting. Det var Chris (han med shy deer questen) som ble angrepet av en wild boar. Jeg lot han bli drept, så loota jeg han :!: Fikk bittelitt dårlig samvittighet, men det går bra nå. Får solgt den for 5500 =)

7083984[/snapback]

 

Stakkars Jens omkom i ulveulykke, men han hadde i alle fall en bue av verdi, han også. :p

 

EDIT: Må nesten klage litt mer på svina (wild boar). Én wild boar slakta hele rebel-campen vest for montara!

 

(bra jeg er på orkenes side, da)

 

EDIT2: Øh, er det Montana eller Montara? Jeg husker ikke i farten. :hmm:

Endret av Flaringo
Lenke til kommentar

Blir utrolig forvirret av "kart-funksjonen" (eller mangel på sådan). Går meg bort heletiden og sliter med å finne tilbake pga mangelende veier etc.. Finnes det noen tips for finne ut hvor man er på kartet (i L)? Er det noen bedre kartfunksjon?

 

Husker i G2 kunne man kjøpe kart uten at det hjalp noe særlig..

 

I'm loosing it over here! :confused:

Endret av maanemann
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...