Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
blir bare så sinna når jeg kjøpte ny pc får nesten 15000 spenn å det ikke funker, uansett min maskinvare er:

 

Prosessor: intel pentium D 3,20 GHz

 

Skjermkort: Geforce 7300 LE 256mb

 

2048mb ram...

7070771[/snapback]

Hmm. det skjermkortet der er en megaflaskehals, dessverre...
Jepp.
ANgående denne swapfila. Har hørt noe om å flytte den til en egen disk eller noe liknede. noen som vet noe mer om dette?
Det er ikke diskswapping som er flaskehalsen.. så det hjelper nok ikke noe merkbart.
Lenke til kommentar
Er det noen steder på nettet (Helst norsk butikk) som har Gothic 3 Collectors edition inne på lager og klar for salg?

7071731[/snapback]

Håper ikke det. Gamezone.no fikk bare halvparten av de de skulle få inn pga produksjonstrøbbel hos Atari, noe som gjorde at jeg endte opp med plain versjon (heldigvis til en billig penge).
Lenke til kommentar
Og det har hvor mye å si...? Dette er Gothic, et helt annet spill. Det krever mye mer. Har nok en del å gjøre med at spillet lastes inn kun i starten, og aldri mer, i motsetning til Oblivion, som lastes inn annethvert sekund.

7070909[/snapback]

*Kremt, host* Oblivion lastet riktig litt ofte, men heldigvis var lastetidene veldig korte. G3 bruker enormt lang tid på å laste inn initielt + at save tar vanvittig lang tid det også.

 

Selvsagt er det relevant å sammenligne disse (samme sjanger). Særlig når når Oblivion har bedre grafikk og drar bedre rundt. Da burde ihvertfall G3 presterere på sitt "enkle" nivå.

 

Kanskje Piranha burde begynne å kjøpe lisenser de også...(?)

Lenke til kommentar
Har (av en merklig grunn) fått spillet på tysk, og lurte på om det er en patch som endrer språket til engelsk?

7074417[/snapback]

 

Hmmm, høres ut som at du farer med lumskheter. Foreløpig har det kun kommet en tysk versjon på nettet, ikke en engelsk. :hmm:

Det finnes ingen slik patch (den ville vært svær). Om du har kjøpt spillet, så drar du bare i butikken og forlanger en ny kopi. Har du lastet ned spillet, så er det bare synd for deg.

Lenke til kommentar

Deilig, fant ut av grunnen til alle problema mine...

hadde kjøpt et sverd det flammet av hele tida, det ble litt vanskelig får pcn min å håntrere (himmelen var full av rødfarge), så jeg gikk tilbake på en gammlere save der jeg ikke hadde rørt sverdet å nå er det fint.

 

Skjermkort oppdateringa å patchn tok seg av resten av problema så nå kan jeg nyte spillet med god grafikk å uten problemer :thumbup:

Endret av Pibeba
Lenke til kommentar

Et lite tips om du har lyst på et kraftig sverd:

Ridderen som du redder når du tar tilbake Cape Dun, forteller deg at du kan finne sverdet hans i ei hule litt sør for Montera. Det skader i utgangspunktet mindre enn flammesverdet, men om du har lært deg å slipe våpen, så kan du slipe det på en brynestein slik at det skader 105 damage. I tillegg er det "blessed", men jeg vet ikke helt om dette har noen innvirkning. I tillegg er det ingen kravstore flammer som kommer ut fra det. :)

Lenke til kommentar
Et lite tips om du har lyst på et kraftig sverd:

Ridderen som du redder når du tar tilbake Cape Dun, forteller deg at du kan finne sverdet hans i ei hule litt sør for Montera. Det skader i utgangspunktet mindre enn flammesverdet, men om du har lært deg å slipe våpen, så kan du slipe det på en brynestein slik at det skader 105 damage. I tillegg er det "blessed", men jeg vet ikke helt om dette har noen innvirkning. I tillegg er det ingen kravstore flammer som kommer ut fra det. :)

7075427[/snapback]

 

Det skal jeg sjekke ut ;) Utrolig irriterende at sverdet står i full fyr hele tiden! Hva er forresten fordelen med "Beast Skinning"?

Lenke til kommentar
Et lite tips om du har lyst på et kraftig sverd:

Ridderen som du redder når du tar tilbake Cape Dun, forteller deg at du kan finne sverdet hans i ei hule litt sør for Montera. Det skader i utgangspunktet mindre enn flammesverdet, men om du har lært deg å slipe våpen, så kan du slipe det på en brynestein slik at det skader 105 damage. I tillegg er det "blessed", men jeg vet ikke helt om dette har noen innvirkning. I tillegg er det ingen kravstore flammer som kommer ut fra det. :)

7075427[/snapback]

 

Det skal jeg sjekke ut ;) Utrolig irriterende at sverdet står i full fyr hele tiden! Hva er forresten fordelen med "Beast Skinning"?

7075463[/snapback]

 

At man kan ta skinnet fra ulver,hjort, villsvin osv og selge det :)

Lenke til kommentar
Et lite tips om du har lyst på et kraftig sverd:

Ridderen som du redder når du tar tilbake Cape Dun, forteller deg at du kan finne sverdet hans i ei hule litt sør for Montera. Det skader i utgangspunktet mindre enn flammesverdet, men om du har lært deg å slipe våpen, så kan du slipe det på en brynestein slik at det skader 105 damage. I tillegg er det "blessed", men jeg vet ikke helt om dette har noen innvirkning. I tillegg er det ingen kravstore flammer som kommer ut fra det. :)

7075427[/snapback]

 

Det skal jeg sjekke ut ;) Utrolig irriterende at sverdet står i full fyr hele tiden! Hva er forresten fordelen med "Beast Skinning"?

7075463[/snapback]

 

Du kan jo selge skinn. Dessuten er det noen som gjerne vil ha skinn. Orken Gnar i Faring er et godt eksempel. Du må overbevise han og to andre orker om at du er en real kar, og akkurat Gnar krever at du flår en del ulver og gir skinnene til han.

Lenke til kommentar
Et lite tips om du har lyst på et kraftig sverd:

Ridderen som du redder når du tar tilbake Cape Dun, forteller deg at du kan finne sverdet hans i ei hule litt sør for Montera. Det skader i utgangspunktet mindre enn flammesverdet, men om du har lært deg å slipe våpen, så kan du slipe det på en brynestein slik at det skader 105 damage. I tillegg er det "blessed", men jeg vet ikke helt om dette har noen innvirkning. I tillegg er det ingen kravstore flammer som kommer ut fra det. :)

7075427[/snapback]

 

 

Takker får tipset, har akkurat utrydda Cape Dun så skal til å hente sverdet

Lenke til kommentar

Jeg kom nettopp over dette fra www.neoseeker.com:

Background:

You have saved the island Khorinis from the forces of evil in Gothic I and Gothic II. Now it is time to travel to the realms of the mainland. Invading Orcs have enslaved the human kingdom. There are but a few free humans in the icy north and the southern desert and a handful of rebels hiding in the forests and mountains of Midland.

 

You may either join the rebellion or serve the Orcish Usurpers but you will ultimately tip the scales and decide the outcome of the last war to save humanity.

 

There is no simple linear story in Gothic III – every game will be different and unique – but all will ultimately lead to you deciding the fate of Myrtana.

 

Features:

# Specially designed easy combat system

# Clear main goals - story driven yet dictated by player’s choice

# Huge free-roaming world - virtually no boundaries

# Advanced human behavior AI for hundreds of individual characters with full audio dialogues

# Countless side-quests for the player to choose from

# Over 50 different monsters and animals and dozens of human enemies

# Over 50 different powerful spells and over a hundred different weapons

Unique class-free character development

 

Min System Requirements:

Intel Pentium ® III 1GHz

256 MB RAM

3D-Graphic card with 32 MB RAM (compatible with GeForce2 or better)

Windows® 98, ME, 2000, XP

DirectX®9.0a or higher

2 GB free hard drive space

 

Recommended:

 

Intel Pentium® 4 1.8 GHz

512 MB RAM

3D-Graphic card with 64 MB RAM (compatible with GeForce4 Ti or better)

2 GB free hard drive space

Windows® 98, ME, 2000, XP

DirectX®9.0a or higher

 

International release dates:

Australia: October 14, 06

Europe: October 13, 06

 

Syntes "anbefalt system" var litt morsomt :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...