Gå til innhold

Gothic III release-dato endelig fastslått?


Anbefalte innlegg

blir bare så sinna når jeg kjøpte ny pc får nesten 15000 spenn å det ikke funker, uansett min maskinvare er:

 

Prosessor: intel pentium D 3,20 GHz

 

Skjermkort: Geforce 7300 LE 256mb

 

2048mb ram...

 

Spiller skal jo kunne drives på fullt men med denne hardwaren å det funker ikke med medium grafikk engang...

Gamezone å spaceworld ambefalte meg å laste ned en oppdatering på skjemkorte men får det ikke til!

Endret av Pibeba
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
blir bare så sinna når jeg kjøpte ny pc får nesten 15000 spenn å det ikke funker, uansett min maskinvare er:

 

Prosessor: intel pentium D 3,20 GHz

 

Skjermkort: Geforce 7300 LE 256mb

 

2048mb ram...

 

Spiller skal jo kunne drives på fullt men med denne hardwaren å det funker ikke med medium grafikk engang...

Gamezone å spaceworld ambefalte meg å laste ned en oppdatering på skjemkorte men får det ikke til!

7070771[/snapback]

 

 

Hmm. det skjermkortet der er en megaflaskehals, dessverre...

 

ANgående denne swapfila. Har hørt noe om å flytte den til en egen disk eller noe liknede. noen som vet noe mer om dette?

Lenke til kommentar
blir bare så sinna når jeg kjøpte ny pc får nesten 15000 spenn å det ikke funker, uansett min maskinvare er:

 

Prosessor: intel pentium D 3,20 GHz

 

Skjermkort: Geforce 7300 LE 256mb

 

2048mb ram...

 

Spiller skal jo kunne drives på fullt men med denne hardwaren å det funker ikke med medium grafikk engang...

Gamezone å spaceworld ambefalte meg å laste ned en oppdatering på skjemkorte men får det ikke til!

7070771[/snapback]

 

 

Hmm. det skjermkortet der er en megaflaskehals, dessverre...

 

ANgående denne swapfila. Har hørt noe om å flytte den til en egen disk eller noe liknede. noen som vet noe mer om dette?

7070797[/snapback]

 

 

det du sier er at skjermkortet mitt er søppel...faenihellvetesatansfittefaen...Hater dell :mad:

Endret av Pibeba
Lenke til kommentar
blir bare så sinna når jeg kjøpte ny pc får nesten 15000 spenn å det ikke funker, uansett min maskinvare er:

 

Prosessor: intel pentium D 3,20 GHz

 

Skjermkort: Geforce 7300 LE 256mb

 

2048mb ram...

 

Spiller skal jo kunne drives på fullt men med denne hardwaren å det funker ikke med medium grafikk engang...

Gamezone å spaceworld ambefalte meg å laste ned en oppdatering på skjemkorte men får det ikke til!

7070771[/snapback]

 

 

Hmm. det skjermkortet der er en megaflaskehals, dessverre...

 

ANgående denne swapfila. Har hørt noe om å flytte den til en egen disk eller noe liknede. noen som vet noe mer om dette?

7070797[/snapback]

 

 

det du sier er at skjermkortet mitt er søppel...faenihellvetesatansfittefaen...Hater dell :mad:

7070810[/snapback]

 

Uff..De fortalte deg sikkert at det "drar alle nyeste spill på max" osv? Dårlig gjort av dem. :thumbdown:

 

Uffameg. Gothic 3 krever sykt mye. Håper de gir ut en patch som fikser dette. Kan jo umulig være så krevende, når man ser på flyten i andre spill med bra grafikk. Skal google litt etter swap-fil greia og se om det nytter å ha den på egen partisjon eller noe...

Lenke til kommentar
Ja 7000-serien er vel egentlig ikke så veldig brukbar før du kommer opp mot 7800-kortene. Selv med 7800-kortene kneler nok PC'en på medium-instillinger.

7070823[/snapback]

 

 

Men oblivion gikk på skinner får meg...det klarte den jo uten noen problemer...

7070875[/snapback]

 

Og det har hvor mye å si...? Dette er Gothic, et helt annet spill. Det krever mye mer. Har nok en del å gjøre med at spillet lastes inn kun i starten, og aldri mer, i motsetning til Oblivion, som lastes inn annethvert sekund.

 

EDIT: Ved å søke raskt på Google fant jeg hjemmesiden til Nvidia, hvor du kan laste ned skjermkort-driverne. Her finner du driveren. Har du lyst har du lov. ;)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Ja 7000-serien er vel egentlig ikke så veldig brukbar før du kommer opp mot 7800-kortene. Selv med 7800-kortene kneler nok PC'en på medium-instillinger.

7070823[/snapback]

 

 

Men oblivion gikk på skinner får meg...det klarte den jo uten noen problemer...

7070875[/snapback]

 

Og det har hvor mye å si...? Dette er Gothic, et helt annet spill. Det krever mye mer. Har nok en del å gjøre med at spillet lastes inn kun i starten, og aldri mer, i motsetning til Oblivion, som lastes inn annethvert sekund.

 

EDIT: Ved å søke raskt på Google fant jeg hjemmesiden til Nvidia, hvor du kan laste ned skjermkort-driverne. Her finner du driveren. Har du lyst har du lov. ;)

7070909[/snapback]

 

 

Prøvde der tidligere men hadde viss oversett noe så takker Hr.Jenssen...du er bra mann

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte på spaceworld på torget i trondheim, og de hadde enda en hel del igjen når jeg var der i går ettermiddag.

7072018[/snapback]

Det var godt og høre, men problemet er at nærmeste Spaceworld ligger 3 timer unna :no:

7072031[/snapback]

 

Hmze. Stikker til Bergen i morgen tidlig, hvis ikke hadde jeg mer en gjerne kjøpt og sendt et til deg. Du får se om du finner noen andre villige sjeler :p

Lenke til kommentar
Hmze. Stikker til Bergen i morgen tidlig, hvis ikke hadde jeg mer en gjerne kjøpt og sendt et til deg. Du får se om du finner noen andre villige sjeler :p

7072047[/snapback]

Hehe, ja om noen hadde gidde det hadde jeg blitt veldig glad.

 

Men sente e-post til spaceworld nå så da får vi se om de er noen slasker eller ikke :D

Lenke til kommentar
Mitt lagger på Nomal med 1gb RAM, skal det det? :p  må spille på minmum her :/  men skal kjøpe 1gb RAM til nå snart da!

7072096[/snapback]

 

Hehe, når det gjelder slike spill så er jo nesten 2gb et minimumskrav. :p

Jeg har 2gb, men skulle gjerne ønske meg 1 eller 2 til. Hjelper mye på i spill som Battlefield, Gothic og Oblivion, hvor masse info hele tiden lastes inn.

 

Forøvrig har jeg spilt spillet masse i dag. Jeg er nå på lvl 27, mener jeg å huske. Ikke noe lavere, i allefall.

Jeg trodde før at jeg visste hvordan slåssesystemet fungerte (vel, det gjorde jeg jo, men var ingen mester). Jeg tok litt feil der. Spesielt trodde jeg at skjoldene bare var noe tull, siden de aldri fungerte. Jeg trodde det var at utviklerne ikke hadde laget dem rett.

Nå vet jeg bedre. Nå kjenner jeg fiendens bevegelser, så jeg vet det perfekte tidspunktet å lette på skjold-muren, og hugge ned fienden.

Før var jeg 100% offensiv, men nå blokker jeg mye mer. Selvsagt ikke mot dyr og monstre da, mot dem er jo ikke det mulig.

 

Apropos monstre... Nå tar jeg lett ut minecrawlere, gargoyles, troll og ogres! :D

Gargoyles har jeg klart å ta tre av samtidig (mens alle angrep meg). Cluet der er bare å slå hver av dem gradvis. Ikke la dem komme opp i luften og stupe ned på deg. Da tar de deg lett på to-tre "slag".

 

Minecrawlers, spesielt minecrawler warriors, har jeg veldig store problemer med å ta ut flere av på samme tid. De er utrolig gode til å blokkere, og når du først lar dem begynne å slå deg, så er du raskt ferdig ute. Store og stygge er de også. Måten de går på er helt heslig! :p

 

Troll har jeg bare tatt ut ved hjelp av buen. Har trent meg opp, så jeg har archer-skillen (i stedet for "bow"), og Big game hunter (først blir man bare game hunter), så nå er jeg utrolig god med buen. Har ikke brydd meg om armbrøst enda. Orker ikke å trene meg opp til det. Tar for lang tid å skyte med den.

 

Ogres er ikke så vanskelige å ta ut. De er som litt større orker, bare med ei svær klubbe. Er egentlig bare å holde seg på avstand, skyte litt på dem med buen, så storme helt inntil dem og begynne å slå. Står du ikke helt inntil, men bare i nærheten, så treffer de deg lett med klubba, som skader uhorvelig mye. Står du helt inntil dem, så får de større problemer med å ta deg ut.

 

Zombier elsker jeg, forresten! Jeg kjemper med ti-tolv stykker på samme tid uten å bli drept. Er så deilig å bare stå der og hugge i øst og vest mot en hel hærskare av zombier. Cluet er også her å slå på alle gradvis, ikke bare fokusèr kun på en zombie av gangen.

 

Hvor mye penger har folket her? Jeg har over 40.000 nå, i tillegg til masse svovel, gull, jernmalm og sølv, så jeg regner med at jeg har totalt 60.000 om jeg selger alle tingene jeg ikke trenger (dyrepels, våpen, osv). Skal spare opp til 70.000, så skal jeg kjøpe meg den "Heavy Rebel Armor". Karakteren min er veldig sterk og skader mye, men han tåler ikke så mye.

 

Forresten blir jeg bare mer og mer forelsket i dette spillet. Har vært innom flere små byer nå, og hele tiden frister det å hjelpe orkene litt på vei. Men det skal jeg ikke gjøre. Jeg hjelper opprørerne. Vi har allerede tatt over Cape Dun, og jeg og Gorn har ryddet Gotha for zombier og skjeletter (og demonen). Jeg tror det neste blir den lille jakt- og fiskelandsbyen Silden. Er en god del opprørere som holder til i skogen ovenfor der, så jeg tror ikke det skal være så vanskelig. Mange fanger og slaver inne der som trenger min hjelp.

 

Har ikke peiling på hvorfor jeg skrev alt dette, men...

Nei, nå orker jeg ikke skrive mer. Nå MÅ jeg tilbake til Myrtana! :love:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Er vel i level 15 tror jeg, har rundt 20.000 gold atm (kjøpte akuratt army bow til 15k da :whistle: )

 

Tok over Cape Dun for en liten stund siden :cool:

Må bare si at dette spille begynner og bli utrolig gøy nå, satt vel 5 timer i strekk i går :whistle: (ble vel nærmere 10t tot i går)

 

Grafikken er kansje ikke like god som oblivion på alle punkter.. Men her er jo alle områder forskjellig og landsbyene er utrolig bra laga (alt er liksom ikke så rent og pent på en måte..) Og folka snakker med innlevelse, noe som ikke var tilfelle i oblivion... :whistle:

 

Nå blir jeg bare mer og mer lei meg for at jeg ikke fikk CE :cry: Noen som vet om det kommer flere?

 

 

Edit:Hr. Jenssen: Dårlig gjort av deg og legge ut alle de fine bildene av CE i "cover tråden".....hehe. me want ce :cry:

Endret av Blue--Sky
Lenke til kommentar

Jeg har ikke hatt mye tid til å spille mye siste dagene pga jobb (i helga og). I dagtidlig fikk jeg rensket ferdig slottet og møte kongen. Fikk solgt en del stasj og fikk mye xp der.

Jeg har ikke fått tatt Cape Dun enda (må finne siste questet så jeg får kommet meg inn til ork lederen) men Gotha er så klart tatt.

 

Har like oppunder 100.000 gull nå og er lvl 26. Skal ha Paladin Armor om jeg ikke finner noe bedre. :)

 

Jeg prøver å bli paladin m/ spells. I begynnelsen hadde jeg lyst til å bli pure (fire?) mage men visste ikke så mye om hvordan jeg ble det så jeg falt for andre fristelser.

 

I dagtidlig prøvde jeg å reise tilbake til Gotha, men ble anklaget for tyveri da jeg kom dit. Jeg har så klart tømt allt i byen før jeg fikk folk til å bygge den opp igjen. :p

 

Var forresten ganske fett i slottet. Kom ofte mange orcs i slengen så det var bare å hugge løs. Summon Fire(?) var kult, om du greide å kaste den uten å bli avbrutt.

Endret av PantZman
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...