Gå til innhold

Dagens store nyhet på ITpro


spiffers

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
slutt på øl i lunchen.

6563484[/snapback]

Dette tyder i hvertfall på at omveltninger kan være til det gode også ;)

6563497[/snapback]

 

Jepp, men husk at øl i lunchen er (eller har vært) ganske vanlig i Danmark,så en slik tilbaketrekning av et gode kan nok bli dårlig mottatt! :)

6563509[/snapback]

Beklager OFf Topic, men får ansatte i Hardware Online nyte øl i lunch-pausen? :p

 

Forøvig syns jeg det var et meget godt og oppklarende innlegg. :) Jeg har aldri vært helt inne i disse flametrådene fra side til annen, selv om jeg har sett ett eller annet. :)

Lenke til kommentar
Dersom man kan betrakte en uhøytidelig poll fra hw.no om alderen til medlemmsmassen som statistisk relevant, svarer 75 % at de er under 20 år...til sammenligning er 41 % av brukerne på itpro under 20.

 

Trekk konklusjonen selv.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=180132&hl=+alder

6560998[/snapback]

Og du trekker konklusjoner fra den "userriøse" delen av forumet. Vær kritisk til dine kilder før du trekke konklusjoner.

6561019[/snapback]

 

Så vi får ikke lov å flame Itpro, men Itpro kan flame oss? T.o.m på vårt eget forum?

Lenke til kommentar
Og du trekker konklusjoner fra den "userriøse" delen av forumet. Vær kritisk til dine kilder før du trekke konklusjoner.

Tallene våre kommer også fra den "useriøse" delen av forumet ;)

 

Å sammenligne alder vil jeg ikke kalle å "flame" :innocent:

6565985[/snapback]

 

Siden deres er sikkert bra, men mange artikler holder litt dårligere kvalitet, iallefall i forhold til Hardware sine. Som ofte er veldig konstruktive og godt forklart.

 

Så er det mye gammalt på Itpro sine sider, alt for mye. Det er svært få tester av nyere dato, noe som er litt synd. Det er kanskje derfor folk velger å være her istedet.

 

Det er ikke flaming, det er kritikk. Noe som et nettsted skal tåle.

Lenke til kommentar
Siden deres er sikkert bra, men mange artikler holder litt dårligere kvalitet, iallefall i forhold til Hardware sine. Som ofte er veldig konstruktive og godt forklart.

 

Så er det mye gammalt på Itpro sine sider, alt for mye. Det er svært få tester av nyere dato, noe som er litt synd.

Enig med det du sier der. Kvaliteten kunne vært bedre, også kvantiteten er på smertegrensen synes jeg. Men som sagt så får ingen betalt for å skrive artikler, og da blir kvaliteten deretter.

 

Det er kanskje derfor folk velger å være her istedet.

Du vet, det går an å besøke flere nettsteder på en gang. Man må ikke bare holde seg til et og samme nettsted. Selv leser jeg nyheter på hardware.no.

 

Det er ikke flaming, det er kritikk. Noe som et nettsted skal tåle.

Så klart, vi tar godt i mot kritikk da det hjelper oss å forbedre nettstedet etter hva brukermassen er ute etter. :thumbup:

Lenke til kommentar
Er det ikke litt patetisk at flere på IT-pro kommer inn på forumet til HW.no for å forsvare seg selv? De føler kanskje de har noe å forsvare?

6597542[/snapback]

Er det patetisk å forsvare seg selv?

6597966[/snapback]

 

undres hva du gjør når en person kommer mot deg med pistol eller kniv. Tenker at det er patetisk å forsvare seg selv, eller forsvarer et angrep?

 

samme i en diskusjon. Utsagnet ditt faller på sin egen urimelighet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...