Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

2006 og første halvdel av 2007 var de på 25-30 min (en times sending).

Fra 2007 var de fra 55-65 min.

Podkastene fra mandag og tirsdag er rundt 75 min.

Skrevet

Utrolig fornøyd med musikken de spiller mellom sangene i forhold til det de spiller på P3!!! Er Bob Dylan jøde eller? :tease::w00t::rofl: :rofl: Hva med å male et hustak i Gaza med ansiktet til Bob Dylan for å unngå raketter? :rofl: :rofl: :rofl:

Gjest Slettet+45613274
Skrevet

Virkelig noen legendariske kommentarer på den db-saken. :rofl:

Gjest Slettet+5132
Skrevet

Fy fader som jeg lo da jeg leste den artikkelen :p

Tør vi å håpe på drapstrusler fra Tore? :dribble:

Skrevet

Den skribenten burde heller ta seg en lytt på juntafil som også går i "beste sendetid", det er langt mer "sexistisk og utseendefokusert".

Men ærlig talt, jeg har ikke hørt sendingen det er snakk om, men det må da være lov å tøye strikken litt, selv på radio.

Radioresepsjonen hadde ikke vært det samme om dem ble tvunget til å bable om været.

Skrevet

Haha, hun reagerte på Sandra Lyng/rosablogg-greiene, men ikke på det snakket om transpersoner i begynnelsen, der man ser etter både pupper og bul i buksa, deretter med at det kanskje kan være inkontinensbleier: "Har du inkontinensbleie på deg, eller er du bare glad for å se meg?" For så deretter å dedikere sendingen til de under 55 som sliter med inkontinens. :rofl:

Skrevet

Haha, jeg finner det morsomt at hele gjengen blir nevnt som en gjeng 47-åringer når bare Bjarte er det. Så det skrevet noe annet sted enn den Dagbladet-artikkelen også. Steinar er bare 39, mens Tore er 33.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...