Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva, er det for å bekjempe piratnedlastninger de gjør dette? Snakk om å skyte seg selv i foten.

 

Alle tiltak plate-/film- og spillbransjen hittil har prøvd har fungert mot sin hensikt. Kampen var tapt før den begynnte.De burde akseptere, og omfavne piratkopiering.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar

Hva hvis de begynner å plystre på en sang? Må det og fjernes fra podcastene? Eller hvis de bryter ut i enten "Jeg vil være ung" eller "all night long"?

 

Nei, selvfølgelig ikke. De har enkelt og greit mistet rettighetene til å legge ut musikk fra artister på nett (nettradio, podcast osv). De mister ikke rettighetene til noe de selv produserer. Problemet med jinglene er at Töre alltid har basert dem på musikk fra andre artister.

 

Jeg synes ikke man skal gjøre noe stort poeng ut av dette, det vil nok løse seg.

Lenke til kommentar

De kan ikke spille de gamle slitte jinglene fordi de som har lagd musikken (enten det er Töre eller de originale musikerne bak lydklippene) skal ha noen usle kroner?

 

De har jo spilt disse jinglene i mange år nå, får de like mye penger hver gang? Hvor mye får de får hver jingle spilt da? Eller får de mindre og mindre penger etter som tiden går? Nå klager platebransjen fordi de ikke får mer penger? Mer penger for gamle jingler? Kan ikke noen arrangere firmafest for platebransjen med togtur ned til sydlige Polen?

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Bryter inn i hylekoret med et spørsmål:

 

Hørte en sending på streamen igårkveld, skulle gjerne visst hvilken sending det var, og evt skaffet podcasten av den.

 

Det var bla a snakk om grevinnen og hovmesteren (basse mente hun satt i rullestol), og tore leste opp navnene på de avdødde vennene (admiral von shcnider osv)

 

Den sendigen var så hysterisk morsom at jeg lo til jeg fikk krampe i magen, som resulterte i null søvn den natta og at jeg nesten mistet flyet til jobb...

 

Noen som vet hvilken sending det var?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...