Gå til innhold

Jenter som spiller fotball


Notatblokk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva syns dere om kvinnefotball? Syns dere, i likhet med mine kamerater, at det er handicapfotball? Eller syns dere det er artig med jenter som spiller fotball?

6509050[/snapback]

Det er artig nok med jenter som spiller fotball på hobbybasis, men å se på det på tv, det er kjett, synes ikke det er samma tempoet og de skyter så svakt :p Synes JEG :)

Endret av madgringo
Lenke til kommentar

Jeg må si at det eneste morsomme jeg finner med jentefotball er å sitte å vurdere med mine lesbiske venninner hvem av fotballspillerne som er skeive, uttover det har jeg liten nytte av fotball.

Men når det kommer til selve spillingen må jeg si at jeg ikke synes det er stort verre enn annen fotball

Endret av Lomz
Lenke til kommentar

Det er kjedelig å se på TV, for da er de som regel på 2. divisjonsnivå. Men jeg synes det er artig å spille med jenter, alltid like koselig.

 

Mens vi er inne på det; det er helt sykt i USA hvor lite jenter spiller fotball. Jeg og søsteren min bare stod og trikset og spilte litt ved Venice Beach, og så kommer det en fyr som visstnok hadde et jentelag her og snakket om at hun var som en Pelè, og at folk begynte å filme hun og slikt. Og han var ikke den eneste. Sykt mange som ble overasket over at en jente kunne være god i fotball.

 

Eller at de bare syntes hun så bra ut :shrug:

Lenke til kommentar

Hmm jeg ser motsatt på det. Virker som det er mange jenter som spiller fotball i USA. Bare se på turneringer som Dana Cup, Norway Cup, Gothia Cup osv. Der er det alltid haugevis av av jentelag fra USA. Men så er det også stor variasjon fra de dårlige og gode lagene, så det kan være et svar på det som skjedde med dere.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Jeg må si at det eneste morsomme jeg finner med jentefotball er å sitte å vurdere med mine lesbiske venninner hvem av fotballspillerne som er skeive, uttover det har jeg liten nytte av fotball.

Men når det kommer til selve spillingen må jeg si at jeg ikke synes det er stort verre enn annen fotball

6509134[/snapback]

 

Heisann lomz, du og jeg er akkurat like jo, jeg er en lesbisk gutt som sitter å funderer på akkurat det samme som deg, er ikke det rart?

Lenke til kommentar
Hmm jeg ser motsatt på det. Virker som det er mange jenter som spiller fotball i USA. Bare se på turneringer som Dana Cup, Norway Cup, Gothia Cup osv. Der er det alltid haugevis av av jentelag fra USA. Men så er det også stor variasjon fra de dårlige og gode lagene, så det kan være et svar på det som skjedde med dere.

6515316[/snapback]

Mange jenter spiller fotball i USA, men dei slutter også å spille ganske tidlig. Fotball har i stor grad vært en idrett for barn i liberale miljøer. I mer konservative miljøer har fotball vært en kommunistsport og ikke noe for gode amerikanere. Men det ser ut som om det forandrer seg nå :) Fotball er en sport i stor vekst i USA.

Lenke til kommentar

Kvinnefotball kan ha en viss ufrivillig underholdningsverdi. Merket dette spesielt da jeg så et klipp fra en eller annen toppserie/landskamp. En skikkelig lompe av en ball kom trillende på skrått innover i sekstenmeteren. SAMTLIGE spillere fra begge lag sto og fulgte ballen med øynene og så den trille ut omtrent fire meter fra venstre stolpe. Det slo meg at den slags passivitet drev vi med da vi var seks år gamle og ikke helt hadde skjønt det enda.

Kvinner skal selvfølgelig få lov til å drive med de de har lyst til, også fotball. Det jeg får litt makk av er når NRK prøver å late som at kvinnefotball er like interessant og spennende som herrefotball på samme nivå. Å se en hel kvinnefotballkamp blir litt det samme som å sitte å se på fremmede folk som lærer ungen sin å gå. Det kan være artig til tider, men i halvannen time? Få meg ikke til å le.

Lenke til kommentar
Hva syns dere om kvinnefotball? Syns dere, i likhet med mine kamerater, at det er handicapfotball? Eller syns dere det er artig med jenter som spiller fotball?

6509050[/snapback]

eg vil se deg spille fotball i den hvite sexy shortsen din :dribble:

 

*bare min drømm* hehe.

 

ON topic: damefotball kan være gøy å se på til tider.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...