Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snill måte å dumpe noen på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg trodde egentlig at afable bare køddet i første posten sin.. for meg var det hvertfall åpenbart et humoristisk innlegg. men nå begynner jeg jo nesten og tvile.. :dontgetit:

6512879[/snapback]

Samme her. Begynte å flire av første posten hans, men når jeg leste det andre, også leste første post igjen, ble det ikke fullt så morsomt.

Lenke til kommentar

Den første var satt på spissen. Kan ikke regne med å gå fra noen uten å såre den det gjelder. Totalt umulig hvis den andre parten bryr seg. Hun kommer også til å bli såret. Det kommer til å bli vanskelig. Hvertfall syns jeg det bær vanskelig for henne. Sammen en måned, et år eller ti år. Man skal føle på sorgen. Om ikke sin egen, så hvertfall den andres.

 

Det første punktet mitt. Hun bør gjøre det nå. Ikke vente. Ikke kødde for mye med sitt eget hode eller hans hode. Selv vært i en situasjon der jeg drøyde og drøyde, og det var ikke annet enn et lite mareritt. Riktignok hadde vi vært sammen i en god del lengre tid, og fordi jeg prøvde innbille meg at dette skulle jeg overleve. At jeg bare måtte finne det riktige tidspunktet så ble hele greia et helvete når jeg til slutt satte foten ned. Tro meg; Det er ikke verdt å vente.

 

Det andre punktet. Er hun nå så sikker på at han danser på roser. Han må da også føle at noe er galt. At hun er galt. At noe mangler. At noe ikke er riktig i det hele tatt. Kanskje hun kan ta en prat med ham. Vinkle det på flere måter. Selvfølgelig det viktigste er at hun ikke vil, men han kan da umulig ville noe hun heller ikke vil. Kjærlighet det også.

 

Posten satt på spissen. I ytterkant. Ironisk. Fingeren i rumpa, og skrik det ut sier jeg. :)

 

Lykke til.

Lenke til kommentar
Tror ikke det finnes. Vist personen uansett bli såret. Det beste er vel å være ærlig, snill, og ta hele greien på en vennelig måte. Ikke send en melding, eller rop det ut foran vennene hennes liksom.  ;)

6516643[/snapback]

 

Det er snakk om en jente som skal slå opp med en gutt..

 

vet ikke alderen, men hvis hun er eldre.

 

Det er snakk om en dame som skal slå opp med en mann..

Lenke til kommentar

Han skjønte tegninga og spurte om det var noe gærent. Så jeg sa at ja, det var det. Han lurte på "om det var det han trodde det var." (litt rart at han trodde noe, for han sa etterpå at han trodde at alt gikk så veldig bra). Men han ble veldig paff.. Jeg finner ikke noe bedre ord å beskrive reaksjonen med. Han lurte på grunnen, og jeg sa det som det var. Og så sa jeg også at det sikkert var vanskelig å tro på, men at det ikke var noe i veien med ham som hadde fått meg til å føle som jeg gjør, og at jeg håpte han etter hvert klarte å forstå det.

Så skal møte han i morra og snakke mer med han, tror han trenger det. Han ville hvertfall det, og det er greit for meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...