Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snill måte å dumpe noen på?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjett hva jeg tenker her?;

 

"Hun burde ikke viklet seg inn i et forhold hun i utgangspunktet visste ikke var seriøst fra hennes side in the first place.."

 

Det er alt for mange jenter som leker katt og mus-leken. Og mange av dem fordi det er blitt "vanlig" blant jenter å gjøre det på den måten.

 

Null medfølelse, og selvsagt ingen tips fra min side. Dette får du klare sjøl jente .-)

6508954[/snapback]

Du får tenke akkurat hva du vil, men det er jo ganske usympatisk gjort av deg uten å spørre noe mer rundt situasjonen.. Du vet jo ikke engang hvor lenge vi har kjent hverandre, eller hva jeg har følt, hvorfor ting har blitt som de har blitt.

 

Det er ikke en vane for meg å holde på sånn med gutter, jeg leker ikke med følelser på den måten. Jeg syns ikke det er morsomt å såre folk! At jeg skal gjøre det slutt med han, betyr ikke at jeg ikke er glad i ham.. Vi har mye til felles, både venner, fotball og andre ting. Han er utrolig grei, kjekk og hele pakka - men det er tidspunktet som er helt feil, samt mine følelser som mangler.

Så ikke tro at jeg er en kald dritt som bare tar det jeg vil ha, og kaster det uten problemer etterpå.

Selvfølgelig hadde jeg klart det uten å lage en tråd på nettet ( :roll: ), men noen ganger er det greit å få luftet tanker og følelser litt..

6509000[/snapback]

 

Sympati er ikke min sterke side ;-)

 

Det var noe i måten setningsoppbygningen din var på som ga meg den feelingen. Så du får beklage om det skulle være feil..

Lenke til kommentar

Men om hu sier at hu er lesbe, kan jo han fyren tro at han er så dårlig kar at kvinner blir lesbe når de er sammen med han :p

 

Det ville IKKE vært bra.

 

 

Bare si at du føler at det ikke er noen gnist der. Det ordnet seg vettu :p

 

Å makeup sex etterpå da, såklart!

Lenke til kommentar
Jeg vil jo ikke la han tro at han er en så dårlig kjæreste at folk blir lesbiske av å være sammen med ham :p Hehe.. Han er jo veldig grei.

6510965[/snapback]

Jeg aner ikke hvor mange av mine exer som har blitt lesbiske eller delvis lesbiske, 2-3 stykker i hvert fall, hmmm, tror jeg burde slutte å like litt tøffe jenter ;)

Lenke til kommentar

Kan du ikke bare prøve holde ut et år eller to. Se hvordan det skulle gå. Kan jo hende det funker som bare faen, hvis ikke blir du over tid sikkert vant til det. Dere gifter dere. Får masse barn. Og til sist, når han ikke er blant oss lengre, kan du sitte igjen i eneboligen å være en stolt enke fordi du tross alt ikke såret han den gangen i 2006.

 

Kan du ikke heller bare snu det på hodet. Du vet kanskje hva han ikke liker med deg. Ting du er eller gjør. Bare utvikle disse sidene enda sterkere, og dermed er det han så må gå fra deg. Han som må slite med dårlig samvittighet. Spørre verden til råds om hvordan han skal gjøre det. Og, når han endelig gjør det kan du vise dine "gledestårer", kalle ham en drittsekk og selvfølgelig etterpå ha en minneverdig fest.

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare prøve holde ut et år eller to. Se hvordan det skulle gå. Kan jo hende det funker som bare faen, hvis ikke blir du over tid sikkert vant til det. Dere gifter dere. Får masse barn. Og til sist, når han ikke er blant oss lengre, kan du sitte igjen i eneboligen å være en stolt enke fordi du tross alt ikke såret han den gangen i 2006.

 

Kan du ikke heller bare snu det på hodet. Du vet kanskje hva han ikke liker med deg. Ting du er eller gjør. Bare utvikle disse sidene enda sterkere, og dermed er det han så må gå fra deg. Han som må slite med dårlig samvittighet. Spørre verden til råds om hvordan han skal gjøre det. Og, når han endelig gjør det kan du vise dine "gledestårer", kalle ham en drittsekk og selvfølgelig etterpå ha en minneverdig fest.

6511191[/snapback]

Helt fantastisk idiotiske og ikke minst: umoralske forslag. :ermm:

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare prøve holde ut et år eller to. Se hvordan det skulle gå. Kan jo hende det funker som bare faen, hvis ikke blir du over tid sikkert vant til det. Dere gifter dere. Får masse barn. Og til sist, når han ikke er blant oss lengre, kan du sitte igjen i eneboligen å være en stolt enke fordi du tross alt ikke såret han den gangen i 2006.

 

Kan du ikke heller bare snu det på hodet. Du vet kanskje hva han ikke liker med deg. Ting du er eller gjør. Bare utvikle disse sidene enda sterkere, og dermed er det han så må gå fra deg. Han som må slite med dårlig samvittighet. Spørre verden til råds om hvordan han skal gjøre det. Og, når han endelig gjør det kan du vise dine "gledestårer", kalle ham en drittsekk og selvfølgelig etterpå ha en minneverdig fest.

6511191[/snapback]

 

:- Skadet person nr. 763 afable -:

 

Tiltak

1. Kastrer

2. Ban

3. Er du helt kjett i hue ?

 

Jeg synes synd på folk som lever i ekteskap på grunn av barn, penger og frykten for å såre noen.

 

Det der er det teiteste jeg har hørt på LENGE:

 

EDIT: Fy skam deg.

 

DEKK DAGROS

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

 

:- Skadet person nr. 763 afable -:

 

Tiltak

1. Kastrer

2. Ban

3. Er du helt kjett i hue ?

 

Jeg synes synd på folk som lever i ekteskap på grunn av barn, penger og frykten for å såre noen.

 

Det der er det teiteste jeg har hørt på LENGE:

 

EDIT: Fy skam deg.

 

DEKK DAGROS

6512014[/snapback]

 

:dontgetit:

 

Hun som ikke vil såre. Hun som søker råd. Mange måter å gjøre det på. Gode og bra. Evner du ikke høre at det kan gjøres på forskjellige måter er det jo heller ikke noe poeng i å diskutere eller gi råd. Dårlige som gode.

 

Ville aldri gjort det selv heller.

 

Hadde jeg gjort det; Ja, slem gutt!!

 

Men, egentlig tror jeg vel kanskje typen til vedkommende må føle noe, når hun så tydelig får sagt fra om hva hun føler her. Ingen går på skyer. Alle faller gjennom. Han også.

Lenke til kommentar
Kan du ikke bare prøve holde ut et år eller to. Se hvordan det skulle gå. Kan jo hende det funker som bare faen, hvis ikke blir du over tid sikkert vant til det. Dere gifter dere. Får masse barn. Og til sist, når han ikke er blant oss lengre, kan du sitte igjen i eneboligen å være en stolt enke fordi du tross alt ikke såret han den gangen i 2006.

 

Kan du ikke heller bare snu det på hodet. Du vet kanskje hva han ikke liker med deg. Ting du er eller gjør. Bare utvikle disse sidene enda sterkere, og dermed er det han så må gå fra deg. Han som må slite med dårlig samvittighet. Spørre verden til råds om hvordan han skal gjøre det. Og, når han endelig gjør det kan du vise dine "gledestårer", kalle ham en drittsekk og selvfølgelig etterpå ha en minneverdig fest.

6511191[/snapback]

 

Er det deg hu dama prøver å dumpe? :p If so..

 

Nice Try!

 

;-p

Lenke til kommentar

 

:- Skadet person nr. 763 afable -:

 

Tiltak

1. Kastrer

2. Ban

3. Er du helt kjett i hue ?

 

Jeg synes synd på folk som lever i ekteskap på grunn av barn, penger og frykten for å såre noen.

 

Det der er det teiteste jeg har hørt på LENGE:

 

EDIT: Fy skam deg.

 

DEKK DAGROS

6512014[/snapback]

 

:dontgetit:

 

Hun som ikke vil såre. Hun som søker råd. Mange måter å gjøre det på. Gode og bra. Evner du ikke høre at det kan gjøres på forskjellige måter er det jo heller ikke noe poeng i å diskutere eller gi råd. Dårlige som gode.

 

Ville aldri gjort det selv heller.

 

Hadde jeg gjort det; Ja, slem gutt!!

 

Men, egentlig tror jeg vel kanskje typen til vedkommende må føle noe, når hun så tydelig får sagt fra om hva hun føler her. Ingen går på skyer. Alle faller gjennom. Han også.

6512074[/snapback]

 

Jeg sier deg en ting. Om du ikke takler et tilbakeslag her i livet, kommer du jaggu ikke langt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...