Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Snill måte å dumpe noen på?


Anbefalte innlegg

Ja, jeg gleder meg veldig til etterpå... Eller nei. Han liker meg veldig godt, og aner ikke en drit. Problemer er at det bare var en rebound-greie fra min side. Vi har vært "sammen" i 1 mnd eller noe, og jeg ser mest på han som en venn. Har ingen andre følelser over hodet.

Hjelp! Det er vel bare å si det rett ut? Aldri morsomt å såre noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, jeg må jo bare det... Drit. Jaja, det er det beste for begge to. Han slipper å være i et forhold med ei som ikke er interessert, og jeg slipper å tvinge meg til å være i forholdet for kun hans del. Det er jo dårlig gjort det også..?

 

EDIT: DemonFudge: Jaha, fortell! Hihi.

Endret av Juliess
Lenke til kommentar

Dette er ikke ment som kødd, men si at du er lesbisk...

 

Hvis du tolker det som kødd, og brånekter, så må jeg desverre skuffe deg med at det finnes INTET andre måter å slå opp på uten å såre noen.

 

Men om dama mi skulle slå opp, og jeg hadde vært dødsforelska, tror jeg ikke at jeg ville blitt fullt så skuffa om hu hadde vært lesbisk...

Lenke til kommentar

Jeg ville sagt direkte.

 

At du slår opp er sårende nok uansett, ennda værre hvis du skal gjøre det på en "snill" måte og komme med et eller annet tull. Bare være helt ærlig.

 

Ei jeg var "sammen" med gjorde dette med meg. Vi er venner den dag i dag. :)

Lenke til kommentar

Jeg var forelsket, men mistet interessen. Følte at det ble veldig feil etterhvert.

 

 

Vil ikke fortelle om det her, da det er et par stykker på forumet som kjenner henne. (Tror jeg hvertfall)

 

 

Enig med TLZ. Man sier ting feil, og kommer kanskje med et kompliment for å gjør det godt igjen. Det kan forvirre motparten. Mener jeg. :shrug:

Endret av DemonFudge
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke si at jeg er lesbisk, vi går på samme skole og har en del felles kjente.. Hehe.. Sårende blir det nok uansett. Planen er å bare si det som det er. "Heldigvis" har vi ikke vært sammen så lenge.

 

Men nå må jeg løpe til fotballtrening! ( der fikk jeg jo veldig avkrefta lesberyktene mener jeg.. i tillegg til bikkja mi på 63 kg..)

Lenke til kommentar
Jeg ville sagt direkte.

 

At du slår opp er sårende nok uansett, ennda værre hvis du skal gjøre det på en "snill" måte og komme med et eller annet tull. Bare være helt ærlig.

 

Ei jeg var "sammen" med gjorde dette med meg. Vi er venner den dag i dag. :)

6507310[/snapback]

 

Helt enig med denne kroppen her, vær ærlig og si sånn som det er.. :)

Lenke til kommentar
Ja, jeg gleder meg veldig til etterpå... Eller nei. Han liker meg veldig godt, og aner ikke en drit. Problemer er at det bare var en rebound-greie fra min side. Vi har vært "sammen" i 1 mnd eller noe, og jeg ser mest på han som en venn. Har ingen andre følelser over hodet.

Hjelp! Det er vel bare å si det rett ut? Aldri morsomt å såre noen.

6507164[/snapback]

 

Gjett hva jeg tenker her?;

 

"Hun burde ikke viklet seg inn i et forhold hun i utgangspunktet visste ikke var seriøst fra hennes side in the first place.."

 

Det er alt for mange jenter som leker katt og mus-leken. Og mange av dem fordi det er blitt "vanlig" blant jenter å gjøre det på den måten.

 

Null medfølelse, og selvsagt ingen tips fra min side. Dette får du klare sjøl jente .-)

Endret av Patience
Lenke til kommentar
Gjett hva jeg tenker her?;

 

"Hun burde ikke viklet seg inn i et forhold hun i utgangspunktet visste ikke var seriøst fra hennes side in the first place.."

 

Det er alt for mange jenter som leker katt og mus-leken. Og mange av dem fordi det er blitt "vanlig" blant jenter å gjøre det på den måten.

 

Null medfølelse, og selvsagt ingen tips fra min side. Dette får du klare sjøl jente .-)

6508954[/snapback]

Du får tenke akkurat hva du vil, men det er jo ganske usympatisk gjort av deg uten å spørre noe mer rundt situasjonen.. Du vet jo ikke engang hvor lenge vi har kjent hverandre, eller hva jeg har følt, hvorfor ting har blitt som de har blitt.

 

Det er ikke en vane for meg å holde på sånn med gutter, jeg leker ikke med følelser på den måten. Jeg syns ikke det er morsomt å såre folk! At jeg skal gjøre det slutt med han, betyr ikke at jeg ikke er glad i ham.. Vi har mye til felles, både venner, fotball og andre ting. Han er utrolig grei, kjekk og hele pakka - men det er tidspunktet som er helt feil, samt mine følelser som mangler.

Så ikke tro at jeg er en kald dritt som bare tar det jeg vil ha, og kaster det uten problemer etterpå.

Selvfølgelig hadde jeg klart det uten å lage en tråd på nettet ( :roll: ), men noen ganger er det greit å få luftet tanker og følelser litt..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...