Gå til innhold

Rogue talent calc. 1.12


Anbefalte innlegg

Ja da var 1.12 talent calculator annonsert.

 

http://wow-europe.com/en/info/underdev/1p1...ue/talents.html

 

Og jeg må ærlig innrømme at den suger! spesielt for dagger-rogues som vil kombinere pvp og pve.

 

Jeg klarer ikke å sette opp en bra build, unntatt 31-8-12. Men da får jeg brukt kun EN av talentsa som har blitt "Buffet" jeg har prøvd mange andre builder også, men det blir bare et stort rot hvis jeg vil ha med noe av snackset som kommer på neste patch!

 

BU fucking HU ! :cry:

 

og JA jeg griner! :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Var ikke veldig fornøyd.. Dagger-rogues blir jo buttf**ed med disse talentene, ettersom 15-8-10 basen blir totalt ødelagt av det nye talentet Weapon Expertise, som jeg har en skummel følelse av at kommer til å bli req hos mange guilds.

Men den nye reviewen er jo perfekt for swords.. Så til mine swordrogues i guildets store forargelse, kaster jeg nå fra meg Perditions Blade og Core Hound Tooth, speccer sword, og går for Maladath, og Chromatically Tempered Sword...

Bra jeg har mest DKP av roguesene så jeg får meg de så fort de dropper for guildet.. ;)

Lenke til kommentar
Hahah, så latterlig. Virker som om dette er noe Blizzard har gjort under overtida mens de jobba med Burning Crusade på en lørdag. Personlig håper jeg dette bare er en dårlig spøk av Blizzard.

6469591[/snapback]

 

lol. Arcane resilience er så jævlig bra da?

Lenke til kommentar

Jeg er dypt skuffet, talentene er altfor spredd, og det er umulig å kombinere noen av de gode talentene uten å miste noen key-talents. Håpløst at vi fortsatt "må" ha 15-16 poeng i assasination, samtidig som weapon expertise og det nye attackpower-talentet er dypt nede i combat og sublety.

En ting er sikkert, blizzard har gjort oss som druids, shamans, paladins osv, vi kan ikke bruke samme build til pvp og pve. Jeg roller combat swords, virker som det er det eneste som duger. Farvel daggers :(

Lenke til kommentar
Jeg er dypt skuffet, talentene er altfor spredd, og det er umulig å kombinere noen av de gode talentene uten å miste noen key-talents. Håpløst at vi fortsatt "må" ha 15-16 poeng i assasination, samtidig som weapon expertise og det nye attackpower-talentet er dypt nede i combat og sublety.

En ting er sikkert, blizzard har gjort oss som druids, shamans, paladins osv, vi kan ikke bruke samme build til pvp og pve. Jeg roller combat swords, virker som det er det eneste som duger. Farvel daggers :(

6470500[/snapback]

samme med warriors og prester.

Lenke til kommentar

Herre jemeni! Hadde tenk til å skifte tilbake til good old fists, men så ser jeg at weapon expertice ikke angår fists! Dette er jo helt idiotiskt... Ser også at de ikke har endret mace spec'en. Den stun tingen kunne jo faktisk ikke sugd mere : :hrm:

 

Kommer til å savne perdition'en min, men har knapt noe annet å bruke nå :(

 

EDIT:

lol. Arcane resilience er så jævlig bra da?

 

Hvorfor i all verden vil du i det heletatt tenke på å putte talentpoint der? :p For å få mere mana? Blir ikke mer en ca max 600 mana! hihi

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Jeg er dypt skuffet, talentene er altfor spredd, og det er umulig å kombinere noen av de gode talentene uten å miste noen key-talents. Håpløst at vi fortsatt "må" ha 15-16 poeng i assasination, samtidig som weapon expertise og det nye attackpower-talentet er dypt nede i combat og sublety.

En ting er sikkert, blizzard har gjort oss som druids, shamans, paladins osv, vi kan ikke bruke samme build til pvp og pve. Jeg roller combat swords, virker som det er det eneste som duger. Farvel daggers :(

6470500[/snapback]

Skulle jo bare mangle at dere ikke kan ha alle de gode talentene.

Ville vært det samme som at paladins kunne løpt rundt med Repentance, Reckogning, Seal of Command, Vegeance, Spiritual Focus og Sanctity Aura med en og samme build. Ville vært udødelig vi da.

 

Vel, nå var vel balansen mellom dagger og swords litt ubalansert ettersom sword var såpass mye dårligere enn dagger. Men selvsagt veldig synd at de balanserer det først nå og ikke før alle fikk de bra daggerene fra AQ40 og Nax.

 

Men jeg ser at min SS Sword build vil være like bra som før. Kanskje bedre til og med. :p

 

Men Blizzard har oppnådd det de vil med class reviewes, nemlig at det blir tyngre spesialisering og at du ikke kan være god på alt. Skulle bare mangle at dette også skulle gjelde rogues siden det gjelder alle andre classes.

Endret av Cappo
Lenke til kommentar
Jeg er dypt skuffet, talentene er altfor spredd, og det er umulig å kombinere noen av de gode talentene uten å miste noen key-talents. Håpløst at vi fortsatt "må" ha 15-16 poeng i assasination, samtidig som weapon expertise og det nye attackpower-talentet er dypt nede i combat og sublety.

En ting er sikkert, blizzard har gjort oss som druids, shamans, paladins osv, vi kan ikke bruke samme build til pvp og pve. Jeg roller combat swords, virker som det er det eneste som duger. Farvel daggers :(

6470500[/snapback]

Skulle jo bare mangle at dere ikke kan ha alle de gode talentene.

Ville vært det samme som at paladins kunne løpt rundt med Repentance, Reckogning, Seal of Command, Vegeance, Spiritual Focus og Sanctity Aura med en og samme build. Ville vært udødelig vi da.

 

Vel, nå var vel balansen mellom dagger og swords litt ubalansert ettersom sword var såpass mye dårligere enn dagger. Men selvsagt veldig synd at de balanserer det først nå og ikke før alle fikk de bra daggerene fra AQ40 og Nax.

 

Men jeg ser at min SS Sword build vil være like bra som før. Kanskje bedre til og med. :p

 

Men Blizzard har oppnådd det de vil med class reviewes, nemlig at det blir tyngre spesialisering og at du ikke kan være god på alt. Skulle bare mangle at dette også skulle gjelde rogues siden det gjelder alle andre classes.

6471052[/snapback]

Vi vil ikke ha alt sammen.. Vi vil bare slippe å måtte specce i alle tre talenttreene for å duge litt. Er ikke mye spesialisering når en daggerrogue MÅ innom all tre delene for å holde tritt... Sånn det er satt opp nå, så må en daggerrogue ha 15 i assasination, 8 i combat, og 10 i Subtlety for å duge i PvE. Går ikke an å spesialisere seg noe spesielt etter man har kasta ut 33 talentpoints på en base i tre forskjellige talenttrær...

Lenke til kommentar

Poenget er ikke at vi vil ha alt, vi vil ha litt mer å velge mellom, slik det er nå MÅ man ha 15-16 poeng i assasination uansett spec. Dessuten er combat daggers og det meste andre dagger builds komplett ubrukelige i raids når en combat rogue med dal'rend kan gjøre mer dps.

 

EDIT: Boogeyman var litt før meg, kan ikke si noe annet enn at jeg er helt enig.

Endret av Arrosiach
Lenke til kommentar

Nå trenger vel strengt talt ikke dagger rogues points i Assassination treet. Så det blir jo bare 10 i Subtlety som det er fint med 10 points i for å redusere threat.

 

Assassination treet er stort sett bare til leveling eller om du bruker swords.

Uten at jeg skal påstå alt for mye om dagger builden, men det kan for meg se ut som at 0/20/31 kan være en fin pve build i det minste. Eventuelt 0/25/26.

Lenke til kommentar

Uansett om jeg ikke spiller rogue selv må jeg si meg delvis enig med en god del her. Rogues er for bundet til assasination treet sånn som det er nå, og det ser også ut som det kommer til å bli slik. Deadliness er jo et så som så talent, Det blir jo en del AP med rett gear, men fortsatt det kommer til å gå på bekostning av en del andre gode talents, så er vel ikke mange som går den veien.

 

Ingen super talent review for rogues, men de blir jo slett ikke nerfa av den grunn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...