Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Du vet at den, med den oversettelsen, blir bare morsom på norsk?...

6468648[/snapback]

så vidt jeg vet, så var ikke at jeg er dårlig i engelsk poenget. Så hvis du har tenkt og komme med flere slike komentarer, kan du skrive dem på en lapp og legge dem her :

6468695[/snapback]

Var vel ikkje akkurat det han meinte men...:hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes dere faktisk det er kult å drepe et hamster når en er sint på kjæresten? SkyMarshall sier mye morsomt på det forumet her, men akkurat den håper jeg han fant på for å få litt oppmerksomhet..

6468236[/snapback]

Før vi må rename denne tråden til "Da SkyMarshall wacka hamsteret te øksa si" så avslutter jeg det emnet her nå for alle som følte seg støtt over min frastøtende oppførsel i anledning det bruddet.

 

NEI FOR FAEN :) Det var ikke kult å drepe det hamsteret. Men i mitt forsvar, så skjedde det spontant i et fremprovosert utbrudd - og omstendighetene det ble gjennomført på er til å le av i ettertid, samme hvor tragisk utfall det hadde for Pogo.

 

Nei ... ikke stolt av det ... ja ... det er moro å tenke tilbake på.

Så skyt meg, jeg er pervers.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Synes dere faktisk det er kult å drepe et hamster når en er sint på kjæresten? SkyMarshall sier mye morsomt på det forumet her, men akkurat den håper jeg han fant på for å få litt oppmerksomhet..

6468236[/snapback]

 

Er jo ikke sikkert hamstern er dau da.. kanskje buret sprakk og hamsteren sprang avgårde for å starte en villhamsterfamilieO_0 :cool:

Lenke til kommentar
Synes dere faktisk det er kult å drepe et hamster når en er sint på kjæresten? SkyMarshall sier mye morsomt på det forumet her, men akkurat den håper jeg han fant på for å få litt oppmerksomhet..

6468236[/snapback]

 

Er jo ikke sikkert hamstern er dau da.. kanskje buret sprakk og hamsteren sprang avgårde for å starte en villhamsterfamilieO_0 :cool:

6468741[/snapback]

HAN BOR SAMMEN EMD HAMTARO!!11

It'z all good.

Lenke til kommentar
Det var søstera til fetteren min altså.. Og jeg var bare den dumme ungen som dilta etter, det var han som flådde den og slo den ihjel.  :innocent:

6474150[/snapback]

 

Det driter vi i, saken er at det var überheftig gjort.

6474197[/snapback]

Saken er at om de to stiller opp på døra mi (han og fetteren), så skal jeg personlig røske ballene av begge to, flå dem, grille dem og tvinge dem til å spise dem selv.

Lenke til kommentar
Det var ...

6474150[/snapback]

 

...

6474197[/snapback]

Saken er at om de to stiller opp på døra mi (han og fetteren), så skal jeg personlig røske ballene av begge to, flå dem, grille dem og tvinge dem til å spise dem selv.

6474768[/snapback]

 

Ooo, har du aldri gjort dumme ting som barn eller? Det er minst 12år siden liksom. Gidd å lek forumkjekkas

Lenke til kommentar
Synes det var svært til dyrevernere her på forumet. Er jo bare en kanin. Eller en hamser.

 

 

På den annen side, et elsket kjæledyr :ermm:

6475343[/snapback]

Tror det bare er det at jeg (kanskje noen flere også), har et annet syn på liv. For meg er det ikke "bare en kanin". Men dropp det nå, er veldig offtopic.

Endret av stakan
Lenke til kommentar

Saken er at om de to stiller opp på døra mi (han og fetteren), så skal jeg personlig røske ballene av begge to, flå dem, grille dem og tvinge dem til å spise dem selv.

6474768[/snapback]

Stiller meg opp med deg jeg.

 

 

Gid så mange tøffinger det er her på forumet.

Er det bedre å torturere et menneske enn å drepe en kanin på en human måte.

Forum-kjekkaser er en artig ting...

 

On topic:

"Jeg lever har et helt annet liv der jeg bor."

Lenke til kommentar
Gid så mange tøffinger det er her på forumet.

6475469[/snapback]

Mine ytringer tidligere i tråden var ikke for å vise hvor tøff jeg er, men for å vise min avsky for mennesker uten respekt for liv. For all del, jeg spiser kebab og indrefilet og storkoser meg, men kaninen døde for et annet formål enn noe som er naturlig (jaja, de spiste den, men det var vel neppe hele planen).

 

Jeg er forøvrig en syk sjel ellers også; om jeg ser noen være brutale mot familiemedlemmer, venner eller tilfeldige pattedyr (f.eks. laus-bikkjer) ++ vil jeg risikere å få blackout, og dere leser om meg i avisene som nok en drapsmann som var "sinnsyk i gjerningsøyeblikket". Ser jeg derimot fremmede unger e.l. som blir plaget, er det ikke sikkert at jeg bryr meg :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...