Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

:D Mye rart de lærer på skolen nu til dags, er det ikke på tide å oppdatere lærerne litt?

6466806[/snapback]

 

Dette er jo allmenn kunnskap, er jo ikke noe som man bare lærer på skolen. Tror nok det mangler et "ikke" i den setningen.

:p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du skjønner vel hvorfor? :p

 

Nei, nå var jeg stygg ;)

6466816[/snapback]

Frekke slask. ^^ Nei, jeg skjønner fortsatt ingenting. Det verste av alt er at hun nå har bedt meg med på hyttetur.

"Hvem andre skal være med da?"

"Tja, bare oss to?"

 

Makan til forvirrende kvinnfolk.

6466825[/snapback]

 

Kanskje ho bare har lyst til å pULe?!?!?!?`tenkt over det?

Lenke til kommentar
Frekke slask. ^^ Nei, jeg skjønner fortsatt ingenting. Det verste av alt er at hun nå har bedt meg med på hyttetur.

"Hvem andre skal være med da?"

"Tja, bare oss to?"

 

Makan til forvirrende kvinnfolk.

6466825[/snapback]

Jeg bare slettet det jeg skrev for det var på tøys. Men du rakk å quote meg din snik :)

 

Jenter er umulig å forstå seg på vettu, nesten like umulig som gutter :)

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

 

He he he , Norge er da ikke medlem av EU...

6464523[/snapback]

Er det ikke det som er poenget da? At ei kjerring har fortalt dette til CK og CK ler av henne? :hmm:

6466804[/snapback]

dobbelgullkorn noen?

Lenke til kommentar
Du skjønner vel hvorfor? :p

 

Nei, nå var jeg stygg ;)

6466816[/snapback]

Frekke slask. ^^ Nei, jeg skjønner fortsatt ingenting. Det verste av alt er at hun nå har bedt meg med på hyttetur.

"Hvem andre skal være med da?"

"Tja, bare oss to?"

 

Makan til forvirrende kvinnfolk.

6466825[/snapback]

fuckfriend kis

Lenke til kommentar
Jenter er umulig å forstå seg på vettu, nesten like umulig som gutter :)

6466842[/snapback]

Den der er blant topp10 dummeste en jente har sagt i denne tråden :p

 

Det verste av alt er at hun nå har bedt meg med på hyttetur.

"Hvem andre skal være med da?"

"Tja, bare oss to?"

 

Makan til forvirrende kvinnfolk.

6466825[/snapback]

be henne ta med kjæledyret sitt :)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar
Haha som dette stakkars hamsteret får oppmerksomhet da. Det var ikke meninga og kaste hverken hamster eller bur, men etter voldsomme provokasjoner fra damas side stod det buret ustyrlig hendig til ... så skjedd har skjedd. Kan ikke akkurat si angeren er den helt store heller ... og ja ... jeg er på talefot med henne. Det var da ikke så alvorlig.

 

:thumbup:

6460835[/snapback]

 

Ellers har du det bra inni hodet ditt eller?

 

Er det mulig. :no:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
dobbelgullkorn noen?

6466932[/snapback]

Det jeg skrev?

 

Forklar :)

 

Edit: Ser at det jeg har skrevet kan misforstås. Jeg mente at hele historien som CK skriver er blitt fortalt til henne av ei anna ei.

 

Edit 2: *Denge PepsiCo*

Endret av Mirann
Lenke til kommentar
Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

Lenke til kommentar
En venn som fortalte dette til meg:

 

De hadde en lek i engelsk, da de satt to og to. Poenget var at de skulle beskytte hver sin ting, en på hver gruppe fikk mus/katt. Da en av jentene presterer og si: "it is much more fun playing with a mouse than a cat!".

6468556[/snapback]

Du vet at den, med den oversettelsen, blir bare morsom på norsk?...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...