Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Vel, vi satt hoss en venn av meg. Der vi pluttselig kom in på hvor blond/treig hun ene var. Hun blir gall fornærma og springer ut mens hun skriker "Erik, jeg er faen meg ikke så dum!. 4 min etter på kommer hun inn igjenn rød som en tomat og sier rolig: "Jeg får ikke opp døra!"

 

Edit : var smekk lås, og den skulle virs motsatt vei..

6462262[/snapback]

Den var Über :wee:

 

Skjønner ikke hvor folk får det fra, så dumme spørsmål og svar.. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge IKKE var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..? :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

Endret av CrazyKimmi=)
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

 

He he he , Norge er da ikke medlem av EU...

Lenke til kommentar

En av mine ekser kan vel aldri bli beskyldt for å ha funnet opp kruttet, til tider kom det mye bra fra den kanten. For noen år siden var vi ute og kjørte litt, og jeg fikk det for meg at jeg skulle ta turen ende over til Kongsberg og kikke (ca 3 mil fra hvor jeg bor). I det vi kom inn i sentrum begynte jeg å stille inn frekvensen for Kongsberg-politiet på politiradioen min hvorpå det kommer undrende fra passasjersetet: "Virker den helt hit da?"

 

Jeg kikka på ho med et tomt blikk til det gikk opp for ho...

Lenke til kommentar
Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

Ouch.

 

Dét må være det dummeste en jente har sagt (skrevet) til meg. :p

Lenke til kommentar
Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

Når ble Norge med i EU?

Lenke til kommentar

Jeg og en kamerat spilte fotball i hagen hans, og så kom søstera hans ut, vi pleide ofte å tulle med henne

 

Jeg spurte: "Hva veier mest av en kilo bomull og en kile jern?" Hun så bare dumt på meg og sa sarkastisk: "En kilo bomull." Meg og kamerate n min begynte å le, og hun ropte høyt: "Åh, jeg vet jo at det er jern da!"

Endret av Pazman
Lenke til kommentar
Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

 

He he he , Norge er da ikke medlem av EU...

6464523[/snapback]

 

Ouch Crazykimmi You got BURNED! ^^

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...