Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

 

He he he , Norge er da ikke medlem av EU...

6464523[/snapback]

 

Ouch Crazykimmi You got BURNED! ^^

6465234[/snapback]

Haha hold på meg ... jeg kælver!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Falt det dere noen gang inn at hun ikke mente det på den måten, men at jenten som spurte i klassen kanskje burde visst at Norge ikke var med i EU?.. Bare en tanke

6465680[/snapback]

 

Ja en liten stund tenkte jeg at det måtte være slik hun mente det...

 

Men akk nei

 

Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu

 

Det burde stått:

 

*Snakket masse om hvorfor norge ikke var med i EU

eller

*Snakket masse om hvorfor norge burde være med i EU

Endret av Linn Christin
Lenke til kommentar
Falt det dere noen gang inn at hun ikke mente det på den måten, men at jenten som spurte i klassen kanskje burde visst at Norge ikke var med i EU?.. Bare en tanke

6465680[/snapback]

 

Tenkte jo på det, men heldigvis er hjernen min slik at jeg tolker sånt hvordan jeg vil. Så får jeg meg en god latter itillegg :)

Lenke til kommentar

Etter en dag på jobb i Oslo et sted (da jeg bodde og jobbet der for noen år siden):

 

Jeg sjekket biler som kjørte ut av en stor kunde som har ulike vare til butikk.

 

Hun stoppet på vei inn for å vise meg varene hun hadde med inn for å slippe å få disse "beslaglagt" på vei ut siden hun ikke hadde papirer på de.

 

Uanset på vei ut blir hun stoppet og jeg sier:

Du stopper på vei inn og jeg stopper deg på vei ut...

 

så sier hun:

 

Ja, idag tar du meg begge veier.

 

Hun skjønte hva hun hadde sagt å ble knall rød...

 

hehe

 

(Må få sagt at dama var nyyydelig og at dette bare ble en morsom historie)

 

En dum en da:

 

Jeg kranglet med en jeg kjenner og hun klarte å påstå at 1 uke er :mandag tom mandag.... haaallllooooo

Etter mye om og men sa jeg tell etter da vel. Er det 8 dager i en uke eller?!! Nei !!det er 7, altså mandag, tirsdag, onsdag,torsdag,fredag,lørdag og søndag!

Så sier hun igjen: Jammen hvorfor er det da slik at når jeg avtaler med noen på en mandag og vi avtaler 1 uke så er det jo mandag IGJEN JO!

 

Blåst :D

 

 

 

Ciao

Endret av Master Chiun
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

vi hadde verdenstøffeste lærer som vikar i en engelsktime en gang. han var sånn at han tullet masse og gjorde timen gøy. tror aldri vi har flirt så mye i en time før.

 

 

nok om det. Under denne timen så skulle han lære om "the english speaking world" eller noe, og han hadde kommen til Amerika.

 

han sa noe som (ikke ordrett, og sikkert en feil eller to): "When the pilgrims arived they met a kind of people with feathers attatched to their hair, and they used bows. what are they called?"

 

og ivrig svarte denne jenta "ROBIN HOOD!"

 

kan si at hele klassen lå og rullet på gulvet av latterkrampe.

Lenke til kommentar
vi hadde verdenstøffeste lærer som vikar i en engelsktime en gang. han var sånn at han tullet masse og gjorde timen gøy. tror aldri vi har flirt så mye i en time før.

 

 

nok om det. Under denne timen så skulle han lære om "the english speaking world" eller noe, og han hadde kommen til Amerika.

 

han sa noe som (ikke ordrett, og sikkert en feil eller to): "When the pilgrims arived they met a kind of people with feathers attatched to their hair, and they used bows. what are they called?"

 

og ivrig svarte denne jenta "ROBIN HOOD!"

 

kan si at hele klassen lå og rullet på gulvet av latterkrampe.

6465941[/snapback]

Hahahaha! Toskjente, det er jo kinesere! :tease:

Lenke til kommentar
vi hadde verdenstøffeste lærer som vikar i en engelsktime en gang. han var sånn at han tullet masse og gjorde timen gøy. tror aldri vi har flirt så mye i en time før.

 

 

nok om det. Under denne timen så skulle han lære om "the english speaking world" eller noe, og han hadde kommen til Amerika.

 

han sa noe som (ikke ordrett, og sikkert en feil eller to): "When the pilgrims arived they met a kind of people with feathers attatched to their hair, and they used bows. what are they called?"

 

og ivrig svarte denne jenta "ROBIN HOOD!"

 

kan si at hele klassen lå og rullet på gulvet av latterkrampe.

6465941[/snapback]

hahaha

Lenke til kommentar

Ei dame jeg kjenner presterte å lire av seg et klassisk Rocky-gullkorn da jeg sa at jeg sleit med å sende en fax på jobb:

 

"åååh, antar det ikke er lett å sende papiret over internett".

 

Og med dette mente hun at faxmaskinene sendte papiret fysisk via internett. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Ei dame jeg kjenner presterte å lire av seg et klassisk Rocky-gullkorn da jeg sa at jeg sleit med å sende en fax på jobb:

 

"åååh, antar det ikke er lett å sende papiret over internett".

 

Og med dette mente hun at faxmaskinene sendte papiret fysisk via internett. :)

6466312[/snapback]

Joda, gjør om papir til elektrisitet eller lys, så går det så bra, så.

Lenke til kommentar
"åååh, antar det ikke er lett å sende papiret over internett".

Og med dette mente hun at faxmaskinene sendte papiret fysisk via internett. :)

6466312[/snapback]

Trikset er å ikke sende avgårde så mange ark av gangen. Da blir det vanskeligere for maskinen å rulle sammen arkene til en sylinder, og presse den igjennom ledningen.

Bruk derfor ledninger med lav motstand (mindre friksjon).

Endret av skag1
Lenke til kommentar
Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

 

He he he , Norge er da ikke medlem av EU...

6464523[/snapback]

Er det ikke det som er poenget da? At ei kjerring har fortalt dette til CK og CK ler av henne? :hmm:

Lenke til kommentar
Vi hadde hatt om Eu på skolen lenge. Snakket masse om hvorfor Norge var med i Eu. Posetive og negaive sider ved det. Rett å slett masse om Eu. Så klarer en jente i klassen å rekke opp hånden fortvilt å spørre : er norge med i Eu..?  :hmm: Snakker om å følge med liksom! Helt umulig å være så treig ass. Hadde hatt såååå mye om det.

6464249[/snapback]

:D Mye rart de lærer på skolen nu til dags, er det ikke på tide å oppdatere lærerne litt?

Lenke til kommentar

En venninne av meg flørtet med meg konstant over flere uker, og sa til venninnene sine at hun var interessert i meg. Så etter en fest hvor vi flørtet hele kvelden, og hun plantet hendene mine diverse intime steder, tikket det inn en melding:

"Jeg er glad i deg som en venn, men du er ikke kjæreste-materiale. Klem" HVA FAEN?

 

Da fikk jeg lyst til å kjøre en SkyMarshall, bortsett fra at hamsteren og buret skulle blitt plantet i trynet hennes.

Endret av Dahl
Lenke til kommentar
"åååh, antar det ikke er lett å sende papiret over internett".

Og med dette mente hun at faxmaskinene sendte papiret fysisk via internett. :)

6466312[/snapback]

Trikset er å ikke sende avgårde så mange ark av gangen. Da blir det vanskeligere for maskinen å rulle sammen arkene til en sylinder, og presse den igjennom ledningen.

Bruk derfor ledninger med lav motstand (mindre friksjon).

6466742[/snapback]

Altså større tverrsnitt. :D

Lenke til kommentar
Du skjønner vel hvorfor? :p

 

Nei, nå var jeg stygg ;)

6466816[/snapback]

Frekke slask. ^^ Nei, jeg skjønner fortsatt ingenting. Det verste av alt er at hun nå har bedt meg med på hyttetur.

"Hvem andre skal være med da?"

"Tja, bare oss to?"

 

Makan til forvirrende kvinnfolk.

Lenke til kommentar
Du skjønner vel hvorfor? :p

 

Nei, nå var jeg stygg ;)

6466816[/snapback]

Frekke slask. ^^ Nei, jeg skjønner fortsatt ingenting. Det verste av alt er at hun nå har bedt meg med på hyttetur.

"Hvem andre skal være med da?"

"Tja, bare oss to?"

 

Makan til forvirrende kvinnfolk.

6466825[/snapback]

Si jatakk, knull henne, og ta en prat og finn ut om det er fuckfriends eller kjærester hun vil dere skal være :innocent:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...