Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Så da fikk iallefall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

 

Hvorfor kastet du buret? Du kunne solgt det hvis det var verdt så mye. Men hey, hun fortjente det vel. Hamsteret derimot, gjorde ikke det.

:p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Haha som dette stakkars hamsteret får oppmerksomhet da. Det var ikke meninga og kaste hverken hamster eller bur, men etter voldsomme provokasjoner fra damas side stod det buret ustyrlig hendig til ... så skjedd har skjedd. Kan ikke akkurat si angeren er den helt store heller ... og ja ... jeg er på talefot med henne. Det var da ikke så alvorlig.

 

:thumbup:

  • Liker 2
Lenke til kommentar

[offtopic]

 

Det heter EN HAMSTER.

Hører dere?

 

EN HAMSTER sier jeg!

 

*slenger villt rundt seg med ordbøker*

 

 

(og en liten referanse som bekrefter det jeg sier: ordbok.no)

 

[/offtopic]

 

 

Det dummeste en jente har sagt til meg, hmmm...

 

"Du er en sånn gutt som enhver jente vil være overlykkelig over å være sammen med"

 

Det gjaldt tydeligvis ikke henne... :thumbdown:

Lenke til kommentar
[offtopic]

 

Det heter EN HAMSTER.

Hører dere?

 

EN HAMSTER sier jeg!

 

*slenger villt rundt seg med ordbøker*

 

 

(og en liten referanse som bekrefter det jeg sier: ordbok.no)

 

[/offtopic]

 

 

Det dummeste en jente har sagt til meg, hmmm...

 

"Du er en sånn gutt som enhver jente vil være overlykkelig over å være sammen med"

 

Det gjaldt tydeligvis ikke henne... :thumbdown:

6462057[/snapback]

 

Kanskje ho eller du allerede var i et forhold? :p

 

Dummeste jeg fikk høre må være "var Churchill og Napoleon i krig sammen?"

Lenke til kommentar

Vel, vi satt hoss en venn av meg. Der vi pluttselig kom in på hvor blond/treig hun ene var. Hun blir gall fornærma og springer ut mens hun skriker "Erik, jeg er faen meg ikke så dum!. 4 min etter på kommer hun inn igjenn rød som en tomat og sier rolig: "Jeg får ikke opp døra!"

 

Edit : var smekk lås, og den skulle virs motsatt vei..

Endret av ErikFN
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Vi hadde en sånn konkurranse på LAN og en jente der svarte feil på alt, så sa en fyr "Kanskje du burde spørre hvilken hovedstad Japan har, slik at hun i det minste får ett poeng" og hun sa "Beijing!". Har aldri ledd så kraftig i hele mitt liv (kanskje 3 dager uten søvn sin feil).

Lenke til kommentar

Det dummeste en jente har sagt til meg er;

 

1: jeg vil ha en sånn six-pack jeg, men du....? hvor mange øl er det i den igjen....?

 

2:

-Scenario: Vi sitter en gjeng ute i skjærgården i kragerø ( der vi alle bor), så greier hun samme jenta som i (1) å si følgende; Åååå.. jeg er så tørst jeg, er dette fersk vann? (hun sikter etter sjøen...)

 

3: rett før 17.mai sier samme jenta igjen, feirer dere 17.mai i kragerø(inorge) og?!

som om ikke det var en selvfølge....

 

4:

-Scenario: vi sitter i en båt i intill en brygge på kvelden med ganske mange turister i gatene, jeg husker ikke helt hva samtale emne var men det var ikke å bade... men jeg bruker uttrykket "hopp i havet", hun begynner å kle av seg og hoppet i bare string mitt i havne bassenget i kragerø...

Endret av CustomTP
Lenke til kommentar
Vel, vi satt hoss en venn av meg. Der vi pluttselig kom in på hvor blond/treig hun ene var. Hun blir gall fornærma og springer ut mens hun skriker "Erik, jeg er faen meg ikke så dum!. 4 min etter på kommer hun inn igjenn rød som en tomat og sier rolig: "Jeg får ikke opp døra!"

 

Edit : var smekk lås, og den skulle virs motsatt vei..

6462262[/snapback]

 

 

hahaha lol :!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar
Det dummeste en jente har sagt til meg er;

 

1: jeg vil ha en sånn six-pack jeg, men du....? hvor mange øl er det i den igjen....?

 

2:

-Scenario: Vi sitter  en gjeng ute i skjærgården i kragerø ( der vi alle bor), så greier hun samme jenta som i (1) å si følgende; Åååå.. jeg er så tørst jeg, er dette fersk vann? (hun sikter etter sjøen...)

 

3: rett før 17.mai sier samme jenta igjen, feirer dere 17.mai i kragerø(inorge) og?!

som om ikke det var en selvfølge....

 

4:

-Scenario: vi sitter i en båt i intill en brygge på kvelden med ganske mange turister i gatene, jeg husker ikke helt hva samtale emne var men det var ikke å bade... men jeg bruker uttrykket "hopp i havet", hun begynner å kle av seg og hoppet i bare string mitt i havne bassenget i kragerø...

6462405[/snapback]

 

Hahaha.... Var hun på de 3 første blond? :p

Lenke til kommentar

Jeg kom akkurat på noe :p

Ei som gikk i paralellklassen på u.skola var noget dum, og dette likte vi da å utnytte :D

 

"Hvor mange røyk er det i en 20pakning?"

"Jeg veit ikke, jeg røyker jo ikke!"

 

"Hvilken farge hadde napoleons hvite hest?"

"Og åssen skal jeg kunne vite det? Spør noen andre!"

 

 

Skulle ønske jeg huska alt, vi hadde masse :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...