Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Hele skolen skulle på fjelltur på høsten en gang i fjor. Det er vel 900 elever sånn ca på hele skolen.

 

Selvfølgelig tenkte alle med en gang at okey sikkert få klasser som skulle på samme sted.

 

Når vi får vite om dette kommer denne kommentaren fra ei i klassen:

"Er det plass til alle på fjellet da?"

 

1. året vgs :wee:

Endret av fBlikeng
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må ha i tankene at hun var 18 år gammel, og den blondeste personen jeg noen gang har møtt.

 

Hun: Hvis du skal dra til Hellas, hvilket land skal du dra til da?

Meg: Hellas?

Hun: Men hvilket land?

Meg: Er det lurespørsmål eller? Hellas er et land.

Hun: Men, hvis du ... øhh ... skal dra til ... øhh ...

Meg: Syden?

Hun: Ja

Meg: Hvor skal jeg dra hen?

Hun: Ja

Meg: Thailand

Hun: OK

 

Hun forsto aldri at Thailand ikke lå i syden.

 

Hun var også den som alltid spurte sidemannen, meg, om svaret og så sa det høyt i klassen. Da ga jeg bestandig hvert tiende svar latterlig feil. Fikk henne til å høyt si at Hitler var født i Kristiania, at Tanzania lå i Sør-Amerika, at Gerardsen var en av Quislings kompanjonger og mye mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Hun var også den som alltid spurte sidemannen, meg, om svaret og så sa det høyt i klassen. Da ga jeg bestandig hvert tiende svar latterlig feil. Fikk henne til å høyt si at Hitler var født i Kristiania, at Tanzania lå i Sør-Amerika, at Gerardsen var en av Quislings kompanjonger og mye mer.
Så ufattelig genialt! :thumbup:
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

"Du kan jo prøve parykk"

 

Et kvinnfolk pø 40-50 som jeg aldri har sett før ved en bussholdeplass. Er i nedre 30 og litt tynn på toppen og det som er igjen er kort. Hadde egentlig vært en sjefskommentar om hun var samme alder som meg og pen, en slags kvinnelig Jokke karakter :-) Fra ei så gammel dame ble det bare dumt. Fikk meg en god historie utav det da.

 

Innså at tråden heter "... en jente har sagt" men håper noe dumt ei gammel dame har sagt går greit og.

Endret av Flippo
Lenke til kommentar
Dummeste:

 

Canada er en stat i USA

Kalles uvitenhet. Ikke dumskap.

 

 

Du er vel for helsike ganske dum hvis du innbiller deg at Canada er en stat i USA? da er du ikke bare uviten, men også noe så inni ... dum! DUM! haha...

 

 

 

 

Vil ikke påstå at man er DUM om man ikke vet dette. Dette er jo et faktum, har du aldri hørt noe om et faktum, så kan du jo aldri i helvette vite at Canada er et land, og ikke en stat. Faktisk så kan det være lett å misforstå det, da man f.eks i serier som South Park Hetser Canada, og skylder alt på dem på en måte, akkurat som sørlendinger disser nordlendinger og omvendt. Og Nord-Norge er jo ikke et eget land :p Teit forklart men you get my point. Hvis du aldri hadde fått vite at Sverige var et land, så kunne du liksågreit trodd at det var et fylke i Norge

Lenke til kommentar

Fikk nettop høre:

 

"Jeg pleier ikke mobbe deg fordi du er hvit"

Fikk meg til å føle meg mye bedre igrunn -.-

Blir ikke mobba assa, bare sånn at det er sagt :p

 

Edit: Når vi snakker hvit så er det ikke sånn rasisme hvit, men sånn litt for lite i sola hvit.

Endret av Aleksmyy
Lenke til kommentar
Fikk nettop høre:

 

"Jeg pleier ikke mobbe deg fordi du er hvit"

Fikk meg til å føle meg mye bedre igrunn -.-

Blir ikke mobba assa, bare sånn at det er sagt :p

 

Edit: Når vi snakker hvit så er det ikke sånn rasisme hvit, men sånn litt for lite i sola hvit.

 

Linker innlegget over til jenta som sa det og fikk til svar:

****** sier:

hehe

****** sier:

stakar hviting

****** sier:

Jeg er ikke hvit

Aleks sier:

du tok den ikke du...

 

Hun kjente tydligvis ikke igjen situasjonen :p

Lenke til kommentar
Hun var også den som alltid spurte sidemannen, meg, om svaret og så sa det høyt i klassen. Da ga jeg bestandig hvert tiende svar latterlig feil. Fikk henne til å høyt si at Hitler var født i Kristiania, at Tanzania lå i Sør-Amerika, at Gerardsen var en av Quislings kompanjonger og mye mer.

 

Hehe. :p

Vel, Jeg er jo jente da, og jeg har både sagt og blitt fortalt noen tåpelige ting opp gjennom tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Snakket med en venninne av meg før første time, og nevnte at vi skulle ha tentamen i tysk/fransk til jul. Neste time presterte hun å sende en melding hvor det stod:

 

Hei! Vi skal ha tentamen i språk.. Visste du det?

 

.. og det verste var at hun ikke sendte feil heller :!:

 

Den samme jenta lurte på hvem Nelson Mandela var.

Lenke til kommentar

førte en bok over alt 3 jenter i klassen klarte å si iløpet av de to årene jeg gikk i klasse med dem. utrolig irriterende at jeg ikke ahr den enda, for det er 10 år sia nå og jeg husker bare et av de litt mindre hysteriske utsagnene.

 

vi hadde forberedt oss til prøve i engelsk i 8.klasse og det var merkbar anspent stemning i klasserommet. Lærern kom inn, hilste og begynte å skrive på tavla "English test", umiddelbart utbryter en tydelig lettet blondine: "Er det bare en test?! trodde vi skulle ha prøve jeg!"

 

jeg husker til og med lærern lo så tårene spruta..

Endret av Daily-Drifter
Lenke til kommentar
Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?"

 

La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang.

 

Så da fikk i alle fall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

 

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

 

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!! :w00t:

Det der digga jeg.. Nice!

 

du har liten tunge :ermm:

 

vetta faen hva det skal bety, IOM at jeg har normal tunge :p

Det betyr at du er dårlig til å slikke

Lenke til kommentar
Dummeste ei jente har sagt til meg er: "Kan du ta vare på hamsteret?"

 

La meg forklare. Vi hadde et dverghamster som het Pogo sammen, ja HAHA ja, og den var hun veldig glad i. Så etter 2år satt jeg å ble dumpa i sofaen her ... så mye dritt vi snakket om, og ikke en tåre fra hennes sie. Så sier hun det jeg skrev over her, og jeg sier: "øh nei - det hælvettes hamsteret skal ut herfra i det samme du smeller igjen døra". DAAAA først kommer tårene, for et forpult lite dverghamster sin skyld. Men våre 2år sammen var ikke verdt litt fuktig øyekrok engang.

 

Så da fikk i alle fall bærehanken på det 1200kroners buret (jeg betalte) bevist at det ikke bare er til pynt, i det jeg tok 2 piruetter og la hele vekta i kastet som resulterte i at bur og hamster forsvant ut av 2etasje så det regna sagflis de neste 5minuttene.

 

Og i det hamsteret og buret traff lyktestolpen og rikosjerte ut på jordet i en eksplosjon av hamsterfòr, sagflis, møkk og hardplast avsluttet jeg samtalen med:

 

"Pogo dør med oss!" ..... haha så MOVIE!! :w00t:

Det der digga jeg.. Nice!

Seriøst? Du er den første som syns den er bra.

Lenke til kommentar

Var en i klassa mi som spurte om Donald var verdens rikeste etter at vi hadde prata om "the apprentice" programmet som Donald Trumph er med i, så svarte det dummeste kvinnemenneske på jord "Nei! det er onkel skrue det".

 

Også en annen gang så satt vi en buss, lysene var på og så starta bussjoføren bussen så lysa slokka, so kom hu ganske høyt "STRØMMEN GIKK!". Det var samme kjerring

Lenke til kommentar

Var vel på GK, eller i 10. klasse - husker ikke helt, men uansett ...

 

To jenter i klassen skulle skrive en oppgave om en storby i Afrika. Den ene spurte den andre: "Hva er hovedstaden i Afrika?", noe som er ganske teit i seg selv, siden Afrika ikke er et land. Den andre svarte: "Har du ikke sett på TV? Det er jo ikke byer i Afrika, det er jo bare stammer som bor rundt i regnskogene".

 

Joda ...

 

:thumbup:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...