Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dummeste jeg har hørt av ei jente som da gikk i 9..: jeg har hatt sex med mange mellom 16-20, men jeg har aldri blitt "brukt".

 

av samme: de eneste gangene jeg og kjæresten min treffes er når vi har sex

 

det virker kanskje som jeg tar feil, men hun burde skjønne at hun har blitt brukt

Endret av DukeCoke
Lenke til kommentar
Dummeste jeg har hørt av ei jente som da gikk i 9..: jeg har hatt sex med mange mellom 16-20, men jeg har aldri blitt "brukt".

 

av samme: de eneste gangene jeg og kjæresten min treffes er når vi har sex

 

det virker kanskje som jeg tar feil, men hun burde skjønne at hun har blitt brukt

9386671[/snapback]

 

Aldri tenkt på at hun kanskje er den som bruker?

Lenke til kommentar
Dummeste jeg har hørt av ei jente som da gikk i 9..: jeg har hatt sex med mange mellom 16-20, men jeg har aldri blitt "brukt".

 

av samme: de eneste gangene jeg og kjæresten min treffes er når vi har sex

 

det virker kanskje som jeg tar feil, men hun burde skjønne at hun har blitt brukt

9386671[/snapback]

 

Aldri tenkt på at hun kanskje er den som bruker?

9386709[/snapback]

 

kjenner hun såpass godt at jeg veit at det ikke er det

Lenke til kommentar
Vi fikk bare teksten btw.

9384682[/snapback]

...men ironi ser visst ut til å være noe som går hus forbi mange ungdommer nå til dags.

9385814[/snapback]

 

Nå til dags? De som fikk den der til eksamen var jo ikke mange åra unna å være en del av ironi-generasjonen selv jo.

 

Aner for øvrig ikke hvordan det går an å ikke fatte hva den teksten dreier seg om. Eller, det kan kanskje skyldes at veldig mange leser generelt ganske lite, og så er det mange som får tunnelsyn under eksamen, og da kan slike ting fort bli oversett.

Lenke til kommentar

Kommer på en morsom anledning fra forfjor da jeg gikk på allmenne påbygg her i kr.sand

 

Det var mellom to norsk timer, og det var 5 min friminutt før andre og siste timen på fredag begynte.

Ei jenta satt på en skole pc som lå helt bak i klasse rommet. (Ganske slitt pc)

Det var også ganske bråkete i klasse rommet. Og læreren kommer inn, det begynner å bli stille.

Medeleven min fikk ikke dette med seg siden hun var så oppgitt med pc'n.

Så streiker musa, og hun roper ut "SHAHAB musa mi funker ikke! Kan du se på den?"

 

Også blir det momentant stille i klasserommet, det går ca 5 sek før hun forstår hva hun sa just. Også så høyt.

Hun blir ergo rød som en tomat siden til å med læreren får dette med seg, og alle begynner å le.

 

I etterkant har jeg møtt min x-klasse venninne tilfeldig på byen, og hver gang jeg møter henne er det en fryd, hun blir så flau :D

Lenke til kommentar

jeg fortalte ei i klassen min en gang om at jeg hadde vært å sett sjokoladekuer i ferien min. Og ho lurte på hva det var for noe. Jeg sa jo at det var de kuene som var avbilda på melkesjokoladen og som vi fikk da sjokolademelk fra, og denne melka brukes og til å lage sjokolade.

hun utbryter: "å, det visste jeg ikke, trodde det kom fra samme kua jeg"

(19år på denne tiden)

Lenke til kommentar
Kommer på en morsom anledning fra forfjor da jeg gikk på allmenne påbygg her i kr.sand

 

Det var mellom to norsk timer, og det var 5 min friminutt før andre og siste timen på fredag begynte.

Ei jenta satt på en skole pc som lå helt bak i klasse rommet. (Ganske slitt pc)

Det var også ganske bråkete i klasse rommet. Og læreren kommer inn, det begynner å bli stille.

Medeleven min fikk ikke dette med seg siden hun var så oppgitt med pc'n.

Så streiker musa, og hun roper ut "SHAHAB musa mi funker ikke! Kan du se på den?"

 

Også blir det momentant stille i klasserommet, det går ca 5 sek før hun forstår hva hun sa just. Også så høyt.

Hun blir ergo rød som en tomat siden til å med læreren får dette med seg, og alle begynner å le.

 

I etterkant har jeg møtt min x-klasse venninne tilfeldig på byen, og hver gang jeg møter henne er det en fryd, hun blir så flau :D

9422376[/snapback]

Jeez, hva er det som er så flaut med det? Tenker du hele tiden på sex eller?

Lenke til kommentar
Kommer på en morsom anledning fra forfjor da jeg gikk på allmenne påbygg her i kr.sand

 

Det var mellom to norsk timer, og det var 5 min friminutt før andre og siste timen på fredag begynte.

Ei jenta satt på en skole pc som lå helt bak i klasse rommet. (Ganske slitt pc)

Det var også ganske bråkete i klasse rommet. Og læreren kommer inn, det begynner å bli stille.

Medeleven min fikk ikke dette med seg siden hun var så oppgitt med pc'n.

Så streiker musa, og hun roper ut "SHAHAB musa mi funker ikke! Kan du se på den?"

 

Også blir det momentant stille i klasserommet, det går ca 5 sek før hun forstår hva hun sa just. Også så høyt.

Hun blir ergo rød som en tomat siden til å med læreren får dette med seg, og alle begynner å le.

 

I etterkant har jeg møtt min x-klasse venninne tilfeldig på byen, og hver gang jeg møter henne er det en fryd, hun blir så flau :D

9422376[/snapback]

Jeez, hva er det som er så flaut med det? Tenker du hele tiden på sex eller?

9422559[/snapback]

jeg syns ikke det var så flaut

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...