Gå til innhold

Dummeste en jente har sagt til deg ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er dessverre fakta ja. Etter å ha kommet meg etter hakeslepp-uttalelsen spurte jeg om jeg hadde missforstått hvilket studie hun sa hun hadde gått på i tre år, men det var vist riktig og hun unnskyldte seg med at de bare programmerte, designet, lagde nettsider og sånt. Jeg synes det var en meget tynn unnskyldning og er fortsatt sjokkert over at man kan kalle seg dataingeniør uten å ha sett innsiden av en datamaskin.

9424597[/snapback]

Må bare nevne en liten ting i sammenheng med dette. Min programmeringslærer som har programmert i 40år ante ikke hva han skulle gjøre når skjermspareren kom på, han ble helt handlingslammet og måtte ha hjelp fra en av studentene i forelesningssalen.

Lenke til kommentar

hva faen skal du med skjermkort når du har skjermen lissom....

 

dummeste som har blitt sagt til meg... jeg vet ikke helt...

 

for de som har motor peil da:

 

jeg kjlpte meg racing olje for moped, så helte jeg den på olje tanken.. som de fleste vet blir blanda med bensina via en oljepumpe..

 

så sa hu dama på verkstedet at nei nei nei du måkke helle den på tanken, du må helle den rett i bensintanken pga ellers blander den seg ikke med bensina? neihei? den går i bensina uansett?? snodige greier as..

Endret av Sweet
Lenke til kommentar
så sa hu dama på verkstedet at nei nei nei du måkke helle den på tanken, du må helle den rett i bensintanken pga ellers blander den seg ikke  med bensina? neihei? den går i bensina uansett?? snodige greier as..

Hehe. Hun hadde sikkert blitt kvotert inn :p

 

Forøvrig har jeg aldri turt å bruke oljetanken på moped, da jeg kjenner alt for mange som har ødelagt mopeden på det. Du merker jo ikke at oljepumpa ikke virker før du har skjært mopeden ;)

Lenke til kommentar

Hun sa det ikke direkte til meg, men det får så være.

 

Dette skjer da under visningen av en filmatisering av Hamlet på auditoriet på skolen.

 

Hamlet holder en bok opp mot hodet, og hun spør forundret: "snakker han i telefonen?"

 

Det var forresten det fantastiske VHS-formatet som ble tatt i bruk, som jo gjorde hennes "kan vi ikke skru på norsk tekst?"-kommentar ganske så morsom.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...