Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Altså, jukse til seg status? Hvordan kan man gjøre det? Så hvis jeg ikke hadde hatt high-end guild, kunne jeg ha kjøpt 1k g, deretter dratt på ah kjøpt Krol Blade å litt diverse stasj, så hadde jeg fått kjendis status på servern? Neppe, de fleste som kjøper gull kjøper pga at de ikke har tid til å farme, eventuelt til å spille så mye. Også har vi jo nubsa som kjøper 1k g for å bruke de på twinks. Det er patetisk det..  :tease:

6462362[/snapback]

 

Vel, med status tenker jeg på dem som MÅ ha epic mount og helst med en gang vis ikke så går hele deres liv i grus. Eller dem som MÅ ha den og den itemen på AH og ikke gidder jobbe for den, grunnen til at dem MÅ ha diverse items er vel det at noen kan finne på å inspecte dem eller at det er "flaut" å bare sitte på en level 40 mount i IF eller andre byer for den saks skyld. Ikke vet jeg hva motivene er, men jeg kjøper ikke den "jeg handler gull fordi jeg ikke orker å grinde" unnskyldningen. Du grinder når du går i instancer, du grinder når du er i Battlegrounds, du grinder stort sett hele tiden, så den blir for teit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Altså, jukse til seg status? Hvordan kan man gjøre det? Så hvis jeg ikke hadde hatt high-end guild, kunne jeg ha kjøpt 1k g, deretter dratt på ah kjøpt Krol Blade å litt diverse stasj, så hadde jeg fått kjendis status på servern? Neppe, de fleste som kjøper gull kjøper pga at de ikke har tid til å farme, eventuelt til å spille så mye. Også har vi jo nubsa som kjøper 1k g for å bruke de på twinks. Det er patetisk det..  :tease:

6462362[/snapback]

 

Vel, med status tenker jeg på dem som MÅ ha epic mount og helst med en gang vis ikke så går hele deres liv i grus. Eller dem som MÅ ha den og den itemen på AH og ikke gidder jobbe for den, grunnen til at dem MÅ ha diverse items er vel det at noen kan finne på å inspecte dem eller at det er "flaut" å bare sitte på en level 40 mount i IF eller andre byer for den saks skyld. Ikke vet jeg hva motivene er, men jeg kjøper ikke den "jeg handler gull fordi jeg ikke orker å grinde" unnskyldningen. Du grinder når du går i instancer, du grinder når du er i Battlegrounds, du grinder stort sett hele tiden, så den blir for teit.

6462413[/snapback]

Ok, jeg kan nok si meg enig med deg der. Brukte et par måneder på den første epic mounten min jeg. For å si det enkelt WoW er basert på grinding :)

Lenke til kommentar
Altså, jukse til seg status? Hvordan kan man gjøre det? Så hvis jeg ikke hadde hatt high-end guild, kunne jeg ha kjøpt 1k g, deretter dratt på ah kjøpt Krol Blade å litt diverse stasj, så hadde jeg fått kjendis status på servern? Neppe, de fleste som kjøper gull kjøper pga at de ikke har tid til å farme, eventuelt til å spille så mye. Også har vi jo nubsa som kjøper 1k g for å bruke de på twinks. Det er patetisk det..  :tease:

6462362[/snapback]

 

Vel, med status tenker jeg på dem som MÅ ha epic mount og helst med en gang vis ikke så går hele deres liv i grus. Eller dem som MÅ ha den og den itemen på AH og ikke gidder jobbe for den, grunnen til at dem MÅ ha diverse items er vel det at noen kan finne på å inspecte dem eller at det er "flaut" å bare sitte på en level 40 mount i IF eller andre byer for den saks skyld. Ikke vet jeg hva motivene er, men jeg kjøper ikke den "jeg handler gull fordi jeg ikke orker å grinde" unnskyldningen. Du grinder når du går i instancer, du grinder når du er i Battlegrounds, du grinder stort sett hele tiden, så den blir for teit.

6462413[/snapback]

 

 

nei, ditt innlegg var dumt. Ingen tenker på den måten!

Det han sier er sant. Folk kjøper gull for de ikke gidder å grinde / ikke har tid.

Å grinde battlegrounds og gull er ikke det samme.

 

Du har hatt et par gode innlegg om dette temaet. Men dette innlegget var ikke blant dem

Lenke til kommentar

Pycnopodia. Et MMO sammenliknes ikke med en runde monopol. Når runden monopol er over, pakkes spillet ned. Game over, så tar man det opp igjen og starter på nytt ved en eller annen anledning. Det som er gjort i et MMO er (herregud så teit sagt) foreviget. Slutter du å spille nå, kan du logge på igjen til jul og finne alt slik det var sist gang du tok /logout.

 

For øvrig er mye av det du skriver rent piss, tilbud og etterspørsel bestemmer markedet. Prisene på AH følger content. Eksempelvis kunne man overprise Elemental Fire (til greater fire protection potion) til de grader da guilds begynte med MC/Ragnaros. Noen tenker at dette kan jeg tjene penger på, og grinder, selger på AH. Andre kjøper opp det på AH og legger det ut igjen enda litt dyrere. Noen gir faen og kjøper på AH for å bruke det. Flott for deg at du er så lur og skjønner hvordan du kan bruke markedet. Gratulerer, stående applaus. Folk prioriterer slik de selv ønsker, de er ikke verdt noe mindre av den grunn. 1000g koster per i dag i 200 kroner på Ravencrest, det er i overkant av 1 time på jobb. Kan ikke forestille meg å arbeide på AH eller å grinde(lol) gir like mye valuta for pengene. Flott for deg at du ikke kjøper gull, men å kalle folk som ikke følger dine retningslinjer for idioter, du håper de blir fjernet fra spillet, skal du bare drite i.

Lenke til kommentar

Vel, med status tenker jeg på dem som MÅ ha epic mount og helst med en gang vis ikke så går hele deres liv i grus. Eller dem som MÅ ha den og den itemen på AH og ikke gidder jobbe for den, grunnen til at dem MÅ ha diverse items er vel det at noen kan finne på å inspecte dem eller at det er "flaut" å bare sitte på en level 40 mount i IF eller andre byer for den saks skyld. Ikke vet jeg hva motivene er, men jeg kjøper ikke den "jeg handler gull fordi jeg ikke orker å grinde" unnskyldningen. Du grinder når du går i instancer, du grinder når du er i Battlegrounds, du grinder stort sett hele tiden, så den blir for teit.

6462413[/snapback]

 

Hva med: Jeg kjøpte gull etter å ha prøvd i 3 måneder å få gruppe til Scholo for å bli ferdig med epic mount quest, vært der ca 15 ganger og fortsatt ikke ha mount, men 500 G fattigere, noe som alene tok 1 måned å skaffe som paladin?

Du bryr deg nok neppe noe om det, men for å si det som det er, jeg bryr meg fint lite om dine meninger også.

Lenke til kommentar
Chrchbrnr, heh, hva skulle du rapportert meg får da? Jeg har ikke kjøpt gull jeg. Så du føler deg ikke litt råtten om du får folk bannet som har stolt på deg og vert din venn?  :dontgetit:

6462494[/snapback]

 

Vel om du ikke har kjøpt gull så er det finfint det. ;)

 

Vel jeg har stolt på den personen også, den personen har da bedratt meg og alle som liker spillet med å være en del av det ødeleggende element for en hel comunity. Syns ikke den personen fortjener min tillit etter det på noen måte, og kanskje han får seg en lærepenge?

Lenke til kommentar
hadde rapportert min beste venn om han hadde handla gull eller cheata på noen måte.

6460714[/snapback]

 

Hmm, ja der ser vi grunnen til at du har så mye "fri-tid" og kan grinde deg til gull og grønne skoger!

 

Bare det att du sier att du hadde angitt din beste kammerat for å ha kjøpt gold?

Sier jo litt om din vennegjeng. Null tolleranse.

 

Jeg hadde gitt så f*** om min beste kamerat hadde gjort noe slikt.

Stiller alltid opp og hjelper til.. Ett godt eksempel er att min beste kamerat havnet i uføret og gjorde ulovelige ting.. Jeg meldte han ikke til politiet. Jeg hjalp han og fikk han ut av miljøet! For det finnes alltid en grunn til at man velger å gjøre det man gjør.

 

Tenk att du spiller ett spill da mann! Dette blir for tåpelig.

 

Men greit nok, du beviser da altså att WoW betyr mer enn venner.

 

Grattulere.

Lenke til kommentar

Haha, akkurat det er et spill, det er heldigvis det både jeg og mine venner er klar over. Tanken på å bruke hardt tjente penger på å kjøpe virtuelle penger er rett å slett utenkelig for både meg og alle jeg kjenner.

 

Jeg er totalt imot all form for juks og cheating både i spill og i real life, om jeg hadde trodd det hadde hjelpt å prate med en som driver med sånt så hadde jeg gjort det, men når du har sunket lavt nok til å kjøpe virtuelle penger med ekte penger for å hevde deg i et spill da har du sunket alt for lavt, da er det på tide å gi seg med spillet. Det minner om spillegalskap.

 

WoW betyr mindre enn hva du tror, spiller ikke wow se i min signatur, men cheatere og juksefanter betyr lite for meg også, er du sånn en plass er det store muligheter for at sånne holdninger ligger til grunn for mange avgjørelser du gjør ellers i livet også og da spesielt om du er komt opp i min alder og mine venners alder.

Lenke til kommentar
Haha, akkurat det er et spill, det er heldigvis det både jeg og mine venner er klar over. Tanken på å bruke hardt tjente penger på å kjøpe virtuelle penger er rett å slett utenkelig for både meg og alle jeg kjenner.

 

Jeg er totalt imot all form for juks og cheating både i spill og i real life, om jeg hadde trodd det hadde hjelpt å prate med en som driver med sånt  så hadde jeg gjort det, men når du har sunket lavt nok til å kjøpe virtuelle penger med ekte penger for å hevde deg i et spill da har du sunket alt for lavt, da er det på tide å gi seg med spillet. Det minner om spillegalskap.

 

Vell, jeg kan jo si det slik.

Cheating og juksing er greit. Man skal ikke kjøpe Gold og man skal ikke cheate.. Men jeg mener Wow er laget på en teit måte.. Som dermed gjør det slik at folk kjøper mer gold her enn i andre MMO's. For det er fakta. Wow, er en "grind-fest"

 

Ta med deg gress klipperen og stikk over til naboen. Så har du plutselig de "hardt-tjente" pengene dine. Pluss att de pengene kom til deg på 1-2 timer. I Wow, så tar det 5-10 timer ingame for å få de samme "amount" med penger i virituelle penger. Altså, det er lettere for de som ikke har like mye fritid som du har, til å kjøpe Gold. Og dermed spare tid.

 

Og jeg trur ikke man kjøper gold for å "hevde" seg i spillet. Man gjør det for å holde spillet "oppe", altså ikke bli så lei av den utrolige teite grindinga att man slutter med spillet. Så du kan jo se slik på det. Uten gold farmers, så hadde det nok vært mindre med folk i spillet også.. ;) ( ellerno) Pluss, tenk på hvor mange "arbeids plasser" de som kjøper gold skaffer til fattige folk i asia.. hehe

 

WoW betyr mindre enn hva du tror, spiller ikke wow se i min signatur, men cheatere og juksefanter betyr lite for meg også, er du sånn en plass er det store muligheter for at sånne holdninger ligger til grunn for mange avgjørelser du gjør ellers i livet også og da spesielt om du er komt opp i min alder og mine venners  alder.

6462645[/snapback]

 

Uhmm..? Skjønte ikke den helt.. Hvis man cheater i ett spill så vil man "cheate" i RL også? Altså att man begynner med ulovligheter IRL?

Hehe, nei det blir en for teit påstand.

Lenke til kommentar
Så bra at både jeg og mine venner er voksne nok til å forstå at å jukse seg til "status" i et spill i seg selv er så patetisk at vi holder oss for gode til sånt da ;)

6461427[/snapback]

 

Det er en god stund siden Swift Mount og Kroll Blade ga deg status. Nå er det et meget vanlig syn i IF. Så hvordan kan du da si at gull gir deg status?

 

Swift Mount transporterer deg fortere fra A til B. Mye av tiden i spillet går til å bevege seg fra en plass til en annen, så hvorfor ikke korte ned på den tiden. Jeg vil tro at folk flest vil ha en raskere mount for å kunne komme seg raskere fra en plass til en annen, og ikke for å få status.

 

Jeg spille for å ha det artig, ikke for å stå i IF med "rått" ustyr og føle seg bedre enn alle andre. De som har bra ustyr (mye status i dine øyne) og føler seg bedre enn de me dårlig utstyr (lite status i dine øyne) er de som er virkelig patetiske.

Lenke til kommentar

egentlig har jeg forstått at det er fånyttes å forklare enkelte mennesker noe som helst, dere får det vel inn med alderen.

 

Har du som 25+ åring ikke moral og forståelse nok til å se at å cheate/jukse i et spill er patetisk og feil så kan ikke grensene dine være spesielt gode ellers i livet heller.

 

Kan sammenligne det med en som doper seg i en eller annen idrett, de fleste gjør det ikke og tar følgene av sine limitasjoner å aksepterer at de nok ikke er best, mens noen tyr til ulovligheter for å oppnå suksess.

 

Ikke det at alvorlighetsgraden er like ille men det moralske bak det er like ille spør du meg.

 

Og igjen viser du din "modenhet" genetex.

 

/ignore genetex

 

sånn pleier jeg å takle irriterendes folk i wow hadde bare det vært en /ignore option her også ;)

Lenke til kommentar

Når jeg ser noen med fullt tier 2.5 (eller hva det er, det fra AQ), en masse AQ items og fks. thunderfurry, det gir ikke noen positiv status, heller status som en no-lifer. (Dette er basert på hvor mye folk jeg kjenner spiller for å ha slike items, kan jo variere, alle er selvsagt ikke nolifere)

 

Har du som 25+ åring ikke moral og forståelse nok til å se at å cheate/jukse i et spill er patetisk og feil så kan ikke grensene dine være spesielt gode ellers i livet heller.

 

Kan sammenligne det med en som doper seg i en eller annen idrett, de fleste gjør det ikke og tar følgene av sine limitasjoner å aksepterer at de nok ikke er best, mens noen tyr til ulovligheter for å oppnå suksess.

 

Sier litt om en person som sammenligner doping osv. med å kjøpe gull til ett spill.

Endret av genetex
Lenke til kommentar
Så bra at både jeg og mine venner er voksne nok til å forstå at å jukse seg til "status" i et spill i seg selv er så patetisk at vi holder oss for gode til sånt da ;)

6461427[/snapback]

 

Det er en god stund siden Swift Mount og Kroll Blade ga deg status. Nå er det et meget vanlig syn i IF. Så hvordan kan du da si at gull gir deg status?

 

Swift Mount transporterer deg fortere fra A til B. Mye av tiden i spillet går til å bevege seg fra en plass til en annen, så hvorfor ikke korte ned på den tiden. Jeg vil tro at folk flest vil ha en raskere mount for å kunne komme seg raskere fra en plass til en annen, og ikke for å få status.

 

Jeg spille for å ha det artig, ikke for å stå i IF med "rått" ustyr og føle seg bedre enn alle andre. De som har bra ustyr (mye status i dine øyne) og føler seg bedre enn de me dårlig utstyr (lite status i dine øyne) er de som er virkelig patetiske.

6463014[/snapback]

 

Legger du ting i "mine øyne" også nå?

 

Jeg har aldri sagt at gear/mount er status, men har hevdet at det er det folk vil ha det for, en epic mount er ikke så mye raskere at det betyr allverden for spillet, krol blade suger og det har det alltid gjort. Jeg har heftig gear på min character men føler meg verken bedre eller dårligere enn en som nettopp har dinga 60 og sitter med 50% grønt 50% blått equip. Men det virker som om de som kjøper gull for å handle slike ting legger vekt på det for jeg kan ikke se noen annen grunn til å kjøpe gull enn for å handle seg epic items eller mount. Jeg har handla 1stk epic på AH og det var Freezing Band til min Mage.. jeg kunne kjøpt den første og beste til 250G som lå der men venta litt og sendte avgårde en mail ingame og endte opp med å få en til 95G. Ellers er alt Epic jeg har fått samlet opp i endgame instancer som igjen er en lang lang grind helt til du kommer til BWL/aq40 som faktisk har noen interesante encounters. Det er en grunn til at det heter mmorpg, du kan faktisk prate med andre , joine guilds og få hjelp. Om du har holdt på i 3mnd for å få et party til scholo for å fullføre epic mount quest er du enten i et guild som suger totalt eller så er du guildless og har et sykt dårlig rykte, eller så er serveren du spiller på meget merkelig. Ville vurdert å bytte server isåfall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...