Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Nstin: Det går utover deg, det er der du har fullstendig misforstått. Det går utover ALLE som spiller wow og liker det. Blir det for mye cheats/hacks/gold kjøp så forsvinner folk ifra spillet og raten de forsvinner øker betraktelig mye fortere når cheats og juks blir vanlig, folk gidder ikke spille mot BOTs og patetiske mennesker som må jukse for å holde følge. Samtidig ødelegger det for alle andre enn dem som handler gull da disse ikke får brukt sine trades eller farma det dem trenger og i tillegg så blir ALLE spammet med patetisk reklame av BOTs og farmers som knapt klarer å komunisere på en skikkelig måte.

6478263[/snapback]

(Svar på #195 som du gjerne vil ha.)

 

Jeg trur alle vet og har forstått att all cheats/hack og gold kjøp er patetisk.

Nå handler denne tråden om gold kjøp, så cheats og hacks ( nå ligger kanskje gold kjøp under de kategoriene da ) blir jo litt off-toppic.

 

Men grunnen til att noen velger å kjøpe gold, har du vell forhåpendlighvis forstått?

Da det står beskrevet flere ganger i blandt annet mine svar.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Pinella, Jeg føler meg lite smart, ettersom jeg har vært en av dem som gikk av plata. Problemet var at jeg følte jeg "trengte" virkelighetsflukt - den svake og smertefrie veien. Å drikke meg bort gikk helt fint, men det ble billigere og mere praktisk å "bruke" WoW istedenfor. Skulle en server være nede en dag forsvant virkelighetsflukten og det virkelige liv kom susende tilbake som en trailer front i front med en personbil. Uansett hvordan humøret var før jeg logget inn, selv om tårene rant, skulle det ikke mere enn noen minutter til inne i spillet før jeg var kjempeglad. Det var liksom eneste sjansen min til å smile og le på. På den tida så jeg på WoW som limet som holdt meg sammen, og jeg var klar over at jeg var avhengig, men som du nevner, det var et offer jeg gjerne gjorde. Det er mere enn et spill det er alle tiders virkelighetsflukt. Og så var det på en måte gjort, "plutselig" var det jeg brydde meg aller mest om, å skaffe ny rustning på min character. På den tiden så jeg sikkert ut som jeg hadde kreft eller noe siden jeg var så sjelden ute. WoW er mere vanedannendes enn andre spill, men så har en selv ansvar for sitt eget liv også. Spørsmålet om mmo-spill skal ha "avhengighetsskapende"-merker på coverene syntes jeg bar har med politisk riktighet eller rettferdighet å gjøre.

Men, videre, dersom serveren var nede av en eller annen grunn, orket ikke jeg noe annet enn å bare legge meg å sove, selv om jeg ikke var trøtt. På den tiden hadde jeg det vondt, men ikke når jeg logget inn, da hadde jeg det godt.

Såå... Jeg vet godt hva dette går i.

Det sin du skriver om å la spillet går forran en rl-hendelse betyr tap, er jeg forsåvidt enig i, da er det på tide å logge ut og tenke seg godt om.

Ellers, avhengighet er noe som intereserer meg mye. En ting som avhengigheter gjør, er å generere store mengder "usanne tanker", som jeg kaller det. En lyver for seg selv uten å være klar over det, det er uhyre viktig å være flink til å identifisere disse korrumperte tankene som svirrer rundt i toppen, iallefall hvis en skal prøve å være fornuftig eller venne seg av en avhengighet. Sålenge disse får svirre fritt kan du ikke selv ta styringen.

Alle svar har jeg nok ikke, selv om avhengighet er noe som intereserer meg ganske mye.

Lenke til kommentar
innlegg.

 

Ja jeg er klar over konsekvensene, og ja jeg driter i dem så lenge jeg har det morro mens jeg spiller.

Ja jeg veit det er egoistisk, men herregud det er et spill.

Jeg merker også de negative sidene med at gullkjøp osv er så utbredt, når jeg har tid til overs å tar meg en mine runde, eller skal drepe mobs på de mest effektive stedene så møter jeg "farmers" og irriterer meg faktisk over dem, men sånn som wow har utviklet seg og så gode priser du får på gullkjøp nå, så synes jeg faktisk det er like så greit å kjøpe gull.

 

Som jeg også har nevnt tidliger i denne tråden så var jeg i mot kjøp av gull og lignende i starten av min wow tid, faktisk helt fram til ett par måneder siden. Men nå er det så utbredt og dette må faktisk blizzard ta skylden for. Hadde det ikke vært mulig med slike farmere, så ville det vært mye enklere for "vanlige" folk å grinde, du ville oppnådd bedre og mer normale priser på reagents fordi markedet ikke har vært overfylt. Men sånn er det altså ikke, å jeg klarte ikke å stå imot presset, jeg giddet ikke å prøve å holde tritt med farmerne sine priser på AH osv, farmingen tok til slutt for lang tid. Dermed endte det med gullkjøp, noe jeg ikke angrer på siden det var lettvint og tidsparende.

 

Klarer andre å finne metoder slik at de kan holde følge med utviklingen av måter å skaffe gull på med helt lovlige midler, så all honnør til dere. Men ikke alle gidder å spille sånn.

Når dere da sier at vi ikke setter like stor pris på spillet som det dere gjør, så må dere få lov til å mene det. Jeg setter pris på raiding, PvP, de "sosiale" aspektene. Men jeg setter ikke pris på hvordan det økonomiske systemet er bygd opp. Har jeg dermed mindre rett til å spille? Liker jeg spillet mindre av den grunn?

Det finnes ingen spill som jeg har spilt der jeg har kunnet si at "her var alt perfekt, ingenting som kunne vært gjort annerledes".

WoW er for tiden det spillet jeg spiller mest, og har vært det i godt over ett år nå, men ikke alt er perfekt, derfor spiller jeg det på den måten jeg synes er mest givende.

 

 

Håper det var ett lite svar i alle fall.

Lenke til kommentar
Klarer andre å finne metoder slik at de kan holde følge med utviklingen av måter å skaffe gull på med helt lovlige midler, så all honnør til dere. Men ikke alle gidder å spille sånn.

Når dere da sier at vi ikke setter like stor pris på spillet som det dere gjør, så må dere få lov til å mene det. Jeg setter pris på raiding, PvP, de "sosiale" aspektene. Men jeg setter ikke pris på hvordan det økonomiske systemet er bygd opp. Har jeg dermed mindre rett til å spille? Liker jeg spillet mindre av den grunn?

 

Svaret på om du liker spillet mindre finner du i din egen argumentasjon.

 

Flere i "mitt" guild som elsker å grinde og alt det andre i wow, jeg har ingenting imot å grinde om jeg grinder etter noe spesifikt. Ergo du misliker noe som er en stor del av spillet og liker kun et par aspekter. Da vil jeg faktisk påstå at du liker spillet mindre enn de fleste og i tillegg jukser du for å kunne spille?

 

Diskusjonen er over for min del, jeg ser at dem som jukser aldri vil forstå konsekvensene av hva dem gjør og unnskylder seg med egoistiske holdninger. Ja det er et spill, men det er tusenvis av andre som spiller og liker spillet og samtidig faktisk IKKE jukser for å hoppe over det man ikke liker. Når dere ødelegger for disse menneskene som faktisk betaler for å spille noe dem liker veldig godt, noe dem bruker mye av sin fritid på så sier det ikke lite om hvor lite dere egentlig bryr dere om det "sosiale" og spillet generelt. Nytter ikke å unnskylde seg med at mange gjør det eller at det er Blizzard sin feil, Blizzard har laget spillet sånn som dem ønsket og de har også lagt ALT til rette for at det skal være enkelt å tjene gull ellers ville ikke WoW vært det største mmorpg pr dags dato. Hadde gullkjøp vært nødvendig for å spille WoW hadde Blizzard startet å selge gull selv slik Sony har gjort på et av sine spill.

Lenke til kommentar
Klarer andre å finne metoder slik at de kan holde følge med utviklingen av måter å skaffe gull på med helt lovlige midler, så all honnør til dere. Men ikke alle gidder å spille sånn.

Når dere da sier at vi ikke setter like stor pris på spillet som det dere gjør, så må dere få lov til å mene det. Jeg setter pris på raiding, PvP, de "sosiale" aspektene. Men jeg setter ikke pris på hvordan det økonomiske systemet er bygd opp. Har jeg dermed mindre rett til å spille? Liker jeg spillet mindre av den grunn?

 

Svaret på om du liker spillet mindre finner du i din egen argumentasjon.

 

Flere i "mitt" guild som elsker å grinde og alt det andre i wow, jeg har ingenting imot å grinde om jeg grinder etter noe spesifikt. Ergo du misliker noe som er en stor del av spillet og liker kun et par aspekter. Da vil jeg faktisk påstå at du liker spillet mindre enn de fleste og i tillegg jukser du for å kunne spille?

 

Diskusjonen er over for min del, jeg ser at dem som jukser aldri vil forstå konsekvensene av hva dem gjør og unnskylder seg med egoistiske holdninger. Ja det er et spill, men det er tusenvis av andre som spiller og liker spillet og samtidig faktisk IKKE jukser for å hoppe over det man ikke liker. Når dere ødelegger for disse menneskene som faktisk betaler for å spille noe dem liker veldig godt, noe dem bruker mye av sin fritid på så sier det ikke lite om hvor lite dere egentlig bryr dere om det "sosiale" og spillet generelt. Nytter ikke å unnskylde seg med at mange gjør det eller at det er Blizzard sin feil, Blizzard har laget spillet sånn som dem ønsket og de har også lagt ALT til rette for at det skal være enkelt å tjene gull ellers ville ikke WoW vært det største mmorpg pr dags dato. Hadde gullkjøp vært nødvendig for å spille WoW hadde Blizzard startet å selge gull selv slik Sony har gjort på et av sine spill.

6483695[/snapback]

 

Jeg må spørre. Har du spillt flere MMO's? Eller er WoW ditt første?

 

Og jo, det er mange som mener dette er Blizzard sin feil. Det att det er 6 millioner betalte accounts er ikke korrekte tall i forrhold til hvor mange som spiller det.

Det er bare registrerte tall. De sier ingenting om hvor mange aktive brukere det er som faktisk spiller spillet til dags dato. Den samme måten bruker det på serverene sine. Der de sier att det er rundt 10 000 spillere på ën server. Det er feil. De teller opp chars, og det er flere tusenvis av såkalte "alts" som blir regnet med. Det vil si att fra en account så blir det dobbelt og trippelt ( sikkert flere også ) talte tall med "aktive" spillere. Selv om de er fra en og samme account.

På en server så ligger øverste "peak" på rundt 2500. Og da snakker vi søndager. Da det er over 2-500 i queve.

( Ta allt dette med en klype salt, da det ikke er eksakte tall. Men rundt regnet så stemmer dette.)

 

Det var utrolig mange som kjøpte dette spillet bare pga det var Blizz som hadde laget det, de har en enormt med "fans" om jeg kan kalle det det. Som kommer fra warcraft,starcraft og diablo ( bland annet ) seiene. De spillene der aleine, trur jeg kan trekke til seg millioner av spillere.

 

Jeg var en stor "fan" av Blizz før. Men må si de skuffet meg når jeg så hvordan spillet utpekte seg i end-game.

 

Nøkkelord: _Grind!_

Lenke til kommentar

liker bare noen aspekter? jeg nevnte en ting som jeg mislikte. Resten av spillet synes jeg er fantastisk. Stemmningen, verdnen, interaksjonen med andre spillere osv.

 

Så i følge deg så må man like absolutt ALT for å være en værdig spiller? Hva om det hadde vært PvP jeg ikke hadde likt? Da regner jeg med du ikke hadde brydd deg i det hele tatt. Du kverullerer bare rundt det at noen faktisk kjøper gull og dette liker du ikke.

Du må vise hele verden (for å sette det litt på spissen) at dette er noe av det værste som kan gjøres i WoW, og du vil trekke alle som kjøper gull ned i søla.

Lenke til kommentar

Ja vil trekke dem ned i søla!

 

Helst ville jeg hatt muligheten til å henge hodene på characterene deres opp i deres respektive byer for alle til å _le_ av.

 

PVP er ikke et aspekt som er en nødvendig del av spillet, du kan fint klare deg i wow uten å pvpe, dessuten kan du velge pvp realm og pve realm så om du ikke liker pvp så ville jeg ikke sagt noe på det nei, og det går ikke utover tusenvis av andre om du velger å la vær å pvp.

 

Til han som begynte å mase om antall mennesker som spiller wow, jeg nevnte ingen tall og sa enkelt at det er det største, hittil har den påstanden ikke blitt motbevist av noen andre som har lansert mmorpg, jeg velger å tro at wow for øyeblikket og siden det ble lansert er det største. Ikke det at det betyr så masse for det er udiskutabelt flere tusen som spiller det uansett.

Lenke til kommentar
Klarer andre å finne metoder slik at de kan holde følge med utviklingen av måter å skaffe gull på med helt lovlige midler, så all honnør til dere. Men ikke alle gidder å spille sånn.

Når dere da sier at vi ikke setter like stor pris på spillet som det dere gjør, så må dere få lov til å mene det. Jeg setter pris på raiding, PvP, de "sosiale" aspektene. Men jeg setter ikke pris på hvordan det økonomiske systemet er bygd opp. Har jeg dermed mindre rett til å spille? Liker jeg spillet mindre av den grunn?

 

Svaret på om du liker spillet mindre finner du i din egen argumentasjon.

 

Flere i "mitt" guild som elsker å grinde og alt det andre i wow, jeg har ingenting imot å grinde om jeg grinder etter noe spesifikt. Ergo du misliker noe som er en stor del av spillet og liker kun et par aspekter. Da vil jeg faktisk påstå at du liker spillet mindre enn de fleste og i tillegg jukser du for å kunne spille?

 

Diskusjonen er over for min del, jeg ser at dem som jukser aldri vil forstå konsekvensene av hva dem gjør og unnskylder seg med egoistiske holdninger. Ja det er et spill, men det er tusenvis av andre som spiller og liker spillet og samtidig faktisk IKKE jukser for å hoppe over det man ikke liker. Når dere ødelegger for disse menneskene som faktisk betaler for å spille noe dem liker veldig godt, noe dem bruker mye av sin fritid på så sier det ikke lite om hvor lite dere egentlig bryr dere om det "sosiale" og spillet generelt. Nytter ikke å unnskylde seg med at mange gjør det eller at det er Blizzard sin feil, Blizzard har laget spillet sånn som dem ønsket og de har også lagt ALT til rette for at det skal være enkelt å tjene gull ellers ville ikke WoW vært det største mmorpg pr dags dato. Hadde gullkjøp vært nødvendig for å spille WoW hadde Blizzard startet å selge gull selv slik Sony har gjort på et av sine spill.

6483695[/snapback]

 

ChrchBrnr, du fremstiller verden så svart/hvitt at det er festelig. Jo, kjøp av gull er én av grunnene til at exploits blir brukt og utviklet, men folk har da utviklet slike ting i søkk og kav selv om de ikke tjente penger på det. Hva angår økonomien så fører gullkjøp til at enkelte items til tider blir priset for høyt, men i den store sammenheng kan det ikke sammenliknes med de variasjoner som følger av content innhold. Dessuten er det jo gullkjøpere som blir p*** i r*** hver gang. Folk som gridner seg til cash vil få mer penger for tingene de selger, så det er de som ikke gidder dette som på betale differansen hver gang.

 

Det er tydelig at du er grinete "beyond comprehension", for makan til oppstyr for at du har fått ett par whispers fra en gullselger eller har måtte vente et par dager med å selge manapot'ene dine, har jeg aldri sett maken til. Med unntak av et par sutrete grinebitere som har bestemt seg for å være sinte av prinsipp, så tror jeg ikke WoW spillere får en forsuret spilleopplevelse pga gull-kjøp.

 

Folk bruker tiden sin slik de selv ønsker. De som påstår at noe er galt med meg dersom jeg er åpen for å bruke penger på gull fordi jeg da er besatt eller hva de nå måtte påstå, er fullstendig på jordet. Det er en del av aspektene ved spillet jeg setter såpass pris på at jeg syns de er verd de ekstra kronene. Det er tross alt forsvinnende lite uansett. Så får det være opp til andre å sette baken i været og la blizzard kjøre på med timesink-opplegget sitt. Det gidder i alle fall ikke jeg bruke tida mi på.

Lenke til kommentar
Ja vil trekke dem ned i søla!

 

Helst ville jeg hatt muligheten til å henge hodene på characterene deres opp i deres respektive byer for alle til å _le_ av.

 

PVP er ikke et aspekt som er en nødvendig del av spillet, du kan fint klare deg i wow uten å pvpe, dessuten kan du velge pvp realm og pve realm så om du ikke liker pvp så ville jeg ikke sagt noe på det nei, og det går ikke utover tusenvis av andre om du velger å la vær å pvp.

Nå må du da skjønne att han bruke PvP bare som ett eksempel.

 

Til han som begynte å mase om antall mennesker som spiller wow, jeg nevnte ingen tall og sa enkelt at det er det største, hittil har den påstanden ikke blitt motbevist av noen andre som har lansert mmorpg, jeg velger å tro at wow for øyeblikket og siden det ble lansert er det største. Ikke det at det betyr så masse for det er udiskutabelt flere tusen som spiller det uansett.

6484452[/snapback]

 

Det er ikke så vanskelig å lage en liten quote, slik at folk som lurer på hvem du sikter til, ser dette med engang.

 

Hvorfor skulle du nevne noen tall? Det var jeg som gjorde det for å poengtere att Blizz fikser og trikser med tallene sine.

 

Ja WoW er per idag det største MMO du får. Hoved grunnen til det er att WoW tiltrakk seg nye spillere, som ikke hadde spilt eller erfart MMO fra før. Da de fleste viste hva Warcraft var.

 

Grunnen til att spillet er blitt så poppulært er det att spillet er grusomt enkelt å lære seg. Spillet tiltrekker seg små unger, fordi de kan klare å spille det.

Nå vet jeg ikke om alle synes om det er en bra ting. For min del så er jeg lei av all maset om gold tigging av små unger. Unger som ikke har lest bruksanvisningen og lurer på hvor Ironforge er osv. Masse "1337" mas på chatten som for min del er vell så irriterandes som gold-botene som maser.

 

Jeg trekker inn en quote fra ett annet forum som forklarer dette svært så bra.

What makes it popular is its simplicity. You make a character, give him a face, and are essentially coddled from level 1 to level 60 and on to raiding instances. "Character development" consists of getting what is known as "phat lewtz".

 

It's popular because it demands very little of the person controlling the character in terms of building a world and a community. You could delete your character, right now, right this second, and it would have no impact whatsoever on the game world. None. Orgrimmar will still be standing, Ragnaros will be there every week--same Bat time, same Bat channel.

 

Why this is popular is the extremely linear design of every game you've played up to and including WoW. Think about it: it's nothing more than a beefed up single player roller coaster ride. You buy the ticket and are whisked away on a magical ride. You can easily look ahead and see what turns and drops are coming.

 

Every twist, every turn, and every drop comes with a price, however. Whether it's killing 300 a_shard_spider or a_plague_lurker for a level or reputation grinding or killing Nef for the 20th time, you've been told that your fun comes at a price. That even the simple enjoyment of a decent sword demands countless hours.

 

Have you ever thought about how asinine it is that a GAME should be "work" in order for you to have fun? Again, this falls into the extremely simple concept of WoW's design. There isn't anything to do besides kill big monsters for big loot. The world is static and forever unchanging. This shallow game design has to be masked as much as possible. This mask comes in the form of extremly long, time consuming tasks while they come up with more content ...more content, of couse, being more time consuming tasks.

 

Everything goes like this:

40 people being told exactly how to fight a giant monster, which for your part means pressing "1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 1, 3, 1, 1, 1, 1 ...monster down!"

 

Hentet fra enda en WoW diskusjon fra ett annet forum.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Er helt enig med ChrchBrnr og hans påstander. Jeg finner det forunderlig at dere som kjøper gull, bruker bots osv går rett i forsvar uten å legge fram et eneste godt argument.

Og ja, dere ødelegger faktisk for andre, noen av dere ser ut til å være klar over dette ettersom dere bestemmer dere for å kjøpe gull siden det er så mange kinesere på serveren dere spiller på.

Kineserne er der av en grunn, fordi dere kjøper gullet deres. Om ingen kjøpte gullet deres ville de funnet seg en annen server, eller et annet spill.

Driter dere i alle andre så innrøm det heller eller hold kjeft.

Lenke til kommentar

Er enig i det de fleste sier her, og har selv alltid syntes det er lamt å kjøpe gull osv.

Men, ettersom wow er på vei nedenom og hjem så driter jeg faktisk i det nå. Endgame er som nevnt BARE grinding, og det er ikke lenge før jeg ikke gidder mer (Spiller maks 1time pr deg. nå).

 

Edit: Bare så det er sagt, gidder ikke bruke penger på wowgold selv ;)

Endret av M@R7!N
Lenke til kommentar

ChrchBrnr, "AAARGH!" Gjenoppbygg konsentrasjonsleirene! AAARGH!"

Du tar ikke en smule hardt i? :-)

 

Slik jeg ser det, er gullkjøpere gjerne i en tidsklemme, de har lyst på noe og må skaffe gullet på egen hånd - enten ved å kjøpe det eller ved å farme det. De liker ikke å bruke så voldsomt mange timer på noe de kan få unnagjort etter noen timer på real-life jobben, så de kjøper gullet.

Det optimale, ville vært en likegyldig holdning der det spilte ikke så stor rolle om du fikk tak i det du ville ha eller ei.

Å kjøpe gull blir en slags "lesser of two evils" løsning, når de er fast bestemt på gjøre noe men det bare er to måter å gjøre det på, velger de den løsningen som er mest praktisk for dem.

Dette kan en ha forskjellige meninger om, men det er ikke noe muffens på ferde..

Det som jeg liker dårlig, er bare at det blir anbefalt å kjøpe gull. Er det noen av dere gullkjøpere som har kjøpt gull bare en gang? Jeg tror at det kan fort bli en vane å kjøpe gull, og en skaper behov som en sannynligvis ellers ikke hadde.

 

Et raskt eksempel, igår kunne jeg endelig lumpe meg bort til Argent Dawn og tralle lykkelig derifra med en Supply Bag, en gigantisk pose med plass til to ting mere enn min gamle pose. Det tok litt tid å skaffe den til veie, men jeg tjente over 100gull på affæren fordi jeg fant en ring med fire reistance og andre snertne saker (ville kanskje tjent mere på å selge Argent Dawn quest-itemene også).

Det som jeg kunne ha gjort, var å kjøpe gull på internett (ca 2timer arbeid med min sommerjobb) og samme dagen cashe ut tingen jeg ville ha. Dermed ville jeg ha spart mangfoldige timer, eller?

Det som jeg tror ville ha hendt, er at ikke bare ville de timene jeg "sparte" eller frigjorde likevel bli brukt til å spille dersom det var anledning til det. Og videre, det som er ille, er at jeg er sikker på at jeg ville ha tenkt, "hvorfor stoppe der? Jeg kan bruke litt mere småpenger på mere gull i spillet og dermed kunne kjøpe ikke bare posen men det aller beste halskjede også, jeg kan plukke fra øverste hylle".

 

WoW er faktisk et ganske fint casual gamer spill, de som sier noe annet er bare en smule forvirret. Spillet er tilrettelagt for at den som bare vil spille noen timer i uken gjerne kan gjøre det, mens de som vil spille nesten hele tiden også har mulighet for det. De som klager på at WoW tar for mye tid har bare tatt seg vann over hodet, de har ikke nok spilletid til å fullføre de målene de har satt seg i spillet.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Umm ikke for å være vanskelig men sammenligner du konsentrasjonsleirer med å stille hoder av en character ut i en by i et spill? :p

 

ChrchBrnr, "AAARGH!" Gjenoppbygg konsentrasjonsleirene! AAARGH!"

Du tar ikke en smule hardt i? :-)

 

Helst ville jeg hatt muligheten til å henge hodene på characterene deres opp i deres respektive byer for alle til å _le_ av.

 

;)

Lenke til kommentar

1% kjøper gull.

 

85% vet at det er mulig å kjøpe gull.

 

99% av spillerene får spillet "ødelagt" pga. gullkjøping.

 

4% av dem whiner og bryr seg om det. (Curchburner fyren er en av disse)

 

Jeg kjøper ikke gull, men på min level 60 warrior, når jeg levlet fra level 1-60, jeg var aldri sur over at folk kjøpte gull og "ødela" spillet, det har aldri ødelagt noe for meg, sorry.

Lenke til kommentar
Nstin: Det går utover deg, det er der du har fullstendig misforstått. Det går utover ALLE som spiller wow og liker det. Blir det for mye cheats/hacks/gold kjøp så forsvinner folk ifra spillet og raten de forsvinner øker betraktelig mye fortere når cheats og juks blir vanlig, folk gidder ikke spille mot BOTs og patetiske mennesker som må jukse for å holde følge. Samtidig ødelegger det for alle andre enn dem som handler gull da disse ikke får brukt sine trades eller farma det dem trenger og i tillegg så blir ALLE spammet med patetisk reklame av BOTs og farmers som knapt klarer å komunisere på en skikkelig måte.

 

Intill du forstår dette så er du for meg en ignorant type som ikke er kapabel til å forstå ringvirkninger av det du gjør, desverre er dette et vanlig fenomen i det vanlige liv også blant store deler av befolkningen.

6478263[/snapback]

Hvis det er spillere som deg som forlater spillet, så ser jeg på det som veldig veldig positivt.

 

Og hva du synes om meg gir jeg en lang faen i. Større geek en deg skal man se lenge etter.

Lenke til kommentar
Nstin: Det går utover deg, det er der du har fullstendig misforstått. Det går utover ALLE som spiller wow og liker det. Blir det for mye cheats/hacks/gold kjøp så forsvinner folk ifra spillet og raten de forsvinner øker betraktelig mye fortere når cheats og juks blir vanlig, folk gidder ikke spille mot BOTs og patetiske mennesker som må jukse for å holde følge. Samtidig ødelegger det for alle andre enn dem som handler gull da disse ikke får brukt sine trades eller farma det dem trenger og i tillegg så blir ALLE spammet med patetisk reklame av BOTs og farmers som knapt klarer å komunisere på en skikkelig måte.

 

Intill du forstår dette så er du for meg en ignorant type som ikke er kapabel til å forstå ringvirkninger av det du gjør, desverre er dette et vanlig fenomen i det vanlige liv også blant store deler av befolkningen.

6478263[/snapback]

Hvis det er spillere som deg som forlater spillet, så ser jeg på det som veldig veldig positivt.

 

Og hva du synes om meg gir jeg en lang faen i. Større geek en deg skal man se lenge etter.

6486038[/snapback]

 

 

Jeppz.. jeg er supergeek..

 

Haha, sier han som KJØPER jeg mener BETALER for virtuelt gull for å kunne greie å holde følge med resten i DET mest CASUAL mmorpg på markedet.

 

Lurer på hva man kaller deg :p

 

Du kan kalle meg hva du vil, jeg er voksen nok til å kunne le av det ;)

 

Og en annen ting, jeg har ikke forlatt spillet, jeg har valgt å legge det fra meg til fordel for andre ting intill videre.. Noe du burde seriøst vurdert før du tok steget til å måtte jukse for å holde følge, det er trist det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...