Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg spiller for å ha det morro, jeg har det ikke morro når jeg grinder, derfor kjøper jeg litt gull siden så mye i wow er bygd rundt gull. Det er vel ikke min feil :\

6451913[/snapback]

 

Med andre ord, du er misfornøyd med spillet sånn som det er ment å bli spilt så derfor ødelegger du for hundre tusenvis av folk som _betaler_ for å spille spillet og faktisk har det morro?

 

Kan ikke si annet enn at det er patetisk, og epic mount _skal_ være vanskelig å få tak i om du ikke er hardcore gamer. Det skal være noe en streber etter.

 

Nei folk som deg har _ingenting_ i et mmorpg å gjøre, stikk tilbake til CSS og bruk aimbot der eller noe, nei forresten er nok newbs som holder på med det allerede, finn deg et single player spill og cheat der.

 

Edit: Når jeg skriver "du" så sikter jeg til alle som "jukser" og ikke bare deg spesifikt.

Edit2: Jeg har tilsammen 5 Epic mounts på 2 characters uten å kjøpe/låne så mye som en halv copper. Har hatt 3 epic world drops men alle 3 har vært crappy items som har solgt for 750G totalt...

6451993[/snapback]

 

Du sammenligner aimbot i cs mot å kjøpe penger i wow?

For faen gutt, bruk hode eller få høre et par smarte agrumenter til hvorfor folk ikke skal kjøpe gull om de har lyst ?

Folk som kjøper gull, kjøper gull fordi dem rett og slett ikke gidder å bruke mange dager på å skaffe det ellers, som da også er helt for jævelig kjedelig.

Om folk bruker aimbot i cs, er det rett og slett fordi dem suger i det spillet. Dermed går det også utover alle andre, fordi aimbot rett og slett eier alt som er.

Jeg ser ikke sammenhengen i det, gjør du ?

Forbanna nerd.

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte 100g for en stund tilbake for å finansiere lvl 40 mount.. gadd ikke grinding...

Jeg grinder heller en time in-game for 100g enn å grinde en time i real-life for å finansiere de 100g-ene :)

6452543[/snapback]

 

Hadde du kunne grindet 100g på en time hadde ingen kjøpt penger. Grinding av penger går ikke så fort, og det vet du jævla godt. Så hvorfor lyve ?

Lenke til kommentar

vel jeg har ikke tålmodighet til å grinde.... og de som har det får bare grinde i vei...så tar jeg heller bare å trekker kortet og kjøper gull så jeg slipper de timene med grinding...for grinding, det er ikke mye gøy

 

1000gull til 350 kr på serveren jeg er på--- det er verdt det

Lenke til kommentar

Kjøp av gull, powerlevling og diverse fanterier viser bare hvor lite kreativ enkelte folk er. "Jeg har ikke tid til å farme" og slike ting er bare så utrolig dårlige unnskyldninger. WoW er et spill som bygger på arbeid og belønning. Om du bare vil ha belønningen kan du like godt finne deg et annet spill spør du meg.

Jeg regner forsåvidt med at de som bare kjøper gull og slikt neppe vil ha samme interessen for WoW like lenge som de som gjør alt selv, akkurat slik som folk som bare får og får, uten å arbeide for det.

 

Personlig synes jeg det er morro å arbeide meg opp til et mål - for eksempel farme Living Essences i Felwood for NR-gear. En kopp kaffe, litt koselig radio/tv i bakgrunnen og litt farming på "morran" gjør godt for helsa :wee:

Lenke til kommentar

Har "jukset" på AH ved flere anledninger. Legge ut et par stacks runecloth til f.eks 2.10g BO, og så en til 21g, så noen til 2.10. Funka som faen ved sist Darkmoon Faire

 

Kjøp av gull, powerlevling og diverse fanterier viser bare hvor lite kreativ enkelte folk er. "Jeg har ikke tid til å farme" og slike ting er bare så utrolig dårlige unnskyldninger. WoW er et spill som bygger på arbeid og belønning.

 

Delvis enig, men det tar veldig mye tid å farme så mye 1000g. Får man ikke noen items av nevneverdig kvalitet (gode blå, kanskje epics) går det fort med noen dager hvor du bare dasker løs på fiende etter fiende.

 

1000gull til 350 kr på serveren jeg er på--- det er verdt det

 

Den løsningen er mer overkommerlig, og krever ikke i nærheten av like mye arbeid. Det er i overkant av 2 timers RL-jobb for å slippe 20 timer WoW-grind. La folk gjøre hva de vil med sine egne penger, noen bruker pengene på prostituerte, noen kjøper seg ny mobil, andre kjøper wow-gull.

post-45239-1152328249_thumb.jpg

Endret av Pinnella
Lenke til kommentar

Tror majoriteten av forumbrukerene her er såpass oppegående at de ikke ville jukset. Hvis dere absolutt ønsker å jukse kan dere likevel holde dere til de jævla singleplayerspillene deres, eller spille spillet slik det er laget for å spille.

 

At WoW er bygget opp rundt gull får være en ting, at dere ikke gidder å skaffe dere gullet på en annen måte - vel... bytt spill!

 

Om dere ikke gidder å spille dere opp til 60, ønsker vel heller ikke flesteparten av oss å spille med dere når dere kommer til 60, siden dere ikke kan spille uansett.

Lenke til kommentar

Skjønner ikke at folk ikke fatter at det er feil og kjøpe gull og bruke juks.. vet det ikke er lov, men lag nå for helvete en private server istedet da så slipper dere og ødelegge for oss andre som faktisk liker spillet uten kjøpte lvl 60's og konstant "Nie hao 500g only us $ kk thnx?" spam på serveren.. vel, det jeg prøver og si er vel egentlig: gå og brenn. gjerne i rigtheous fire.

 

 

 

Edit: ChrchBrnr, Frostspell fra DD?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke at folk ikke fatter at det er feil og kjøpe gull og bruke juks.. vet det ikke er lov, men lag nå for helvete en private server istedet da så slipper dere og ødelegge for oss andre som faktisk liker spillet uten kjøpte lvl 60's og konstant "Nie hao 500g only us $ kk thnx?" spam på serveren.. vel, det jeg prøver og si er vel egentlig: gå og brenn. gjerne i rigtheous fire.

 

 

 

Edit: ChrchBrnr, Frostspell fra DD?

6453775[/snapback]

 

 

Jepp... ;) har du char på DH? isåfall hvem? :hmm:

 

Håper jeg ikke har skjelt deg ut i vrangsinne haha...

 

 

**End of discussion for min del, ser ikke ut som om dem har lest hva jeg skriver om følger av å kjøpe gull av farmerhelvete så jeg regner med de vil være like uopplyste og ignorante som dem gir uttrykk for.**

 

 

Kjøpt powerlevling til 60 ---- > n00b som nok aldri hadde fått inpass i et bra/seriøst guild før han hadde minst spilt like lenge eller det dobbelte på level 60 som det hadde tatt han å levle.. Experience ftw!

 

Kjøpt gull -----> bidratt til å forsure spillet og community og bidratt til å ødelegge for andre spillere med tanke på trade, grind fortjeneste etc

 

kjøpt/brukt bot ------> lamer

 

Svindla/hoaxa andre spillere ------> På kanten så den kan jeg ikke si så mye imot da dette er en del av en rollespill verden, er det gjort på en måte som Blizzard ikke tillater er jeg totalt imot det.

 

Ninjalooter ------> doh, patetiske fjortisfjotter

Endret av ChrchBrnr
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...