Gå til innhold

Har du Jukset i wow?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg jukser så det synger!

 

Atm. så sitter den lille hjelperen min hjemme og glider den søte undead priesten min opp til lvl 60. Helt genialt dette

 

Er jo helt moralt riktig og alt, ser ikke problememt jeg. Er bare dumt å betale for gull når du kan grinde "automatisk" :p

6524917[/snapback]

 

Vet, Glider eier. Trenger ikke bruke penger på gull, kan bare la den grinde for deg :w00t:

Lenke til kommentar
Dersom du vil kutte ned på spilletiden, spiller du enkelt og greit bare mindre..

Dersom du spiller mindre og har kjøpt gull, er det på tross av gullkjøpet, ikke på grunn av.

6523121[/snapback]

 

For folk som vil og skal være med i ett "high-end" raid guild, så må dem nok dessverre spille 4-6 timer når det raides. Det kan være litt for mye for enkelte og spillinga utover det har dem ikke tid til. Derrfor kjøper noen gold. Slik att dem slipper å spille foruten raid tidene. Og kan ha mulighet til å oppleve end game 60<

 

Så med dette spillet så er det desverre ikke mulighet for å "kutte" ned på spill tiden om man skal ha mulighet for å gjøre fremgang og være med i "high-end" guild.

 

Så nei, det du sier er feil.

Igjen.

Lenke til kommentar

Bullshit, jeg vet om MANGE som er kun på endgame raids og sjelden er inne ellers, det går på prioritering der som alle ANDRE plasser i livet ditt. Jeg vet med sikkerhet at jeg enkelt kunne raida endgame uten å grinde noe nevneverdig og akkurat det er planen når jeg starter wow opp igjen utpå høsten.

 

Et oppegående endgame guild burde ha så store gull reserver at det ikke er noe problem for members å kjøpe gull med DKP fra guildbank.

 

Til han som driver med Glider, du er bare et meget trist eksempel på hvor patetiske noen spillere kan bli, du er sikkert en av dem som bruker/brukte aimbot/wallhack i CS og lignende spill også.

 

Er uansett alltid morsomt å se idioter få accounten sin bannet og så kommer dem på det offisielle forumet å griner å prøver å være "uskyldige". Koser meg når jeg leser det.

Lenke til kommentar
Bullshit, jeg vet om MANGE som er kun på endgame raids og sjelden er inne ellers, det går på prioritering der som alle ANDRE plasser i livet ditt. Jeg vet  med sikkerhet at jeg enkelt kunne raida endgame uten å grinde noe nevneverdig og akkurat det er planen når jeg starter wow opp igjen utpå høsten.

 

Et oppegående endgame guild burde ha så store gull reserver at det ikke er noe problem for members å kjøpe gull med DKP fra guildbank.

 

Til han som driver med Glider, du er bare et meget trist eksempel på hvor patetiske noen spillere kan bli, du er sikkert en av dem som bruker/brukte aimbot/wallhack i CS og lignende spill også.

 

Er uansett alltid morsomt å se idioter få accounten sin bannet og så kommer dem på det offisielle forumet å griner å prøver å være "uskyldige". Koser meg når jeg leser det.

6525478[/snapback]

 

Kødder du? Glider er ikke det samme som wallhack og aimbot i CS, haha. Det er som en ekte person bare at ikek du spiller. Har brukt glider i ca. tja et år og har aldri blitt bannet hehe :thumbup: Fantastisk! :yes:

Lenke til kommentar

Så det er ikke et hjelpemiddel som automatiserer handlinger i et spill? På samme måte som aimbot er et hjelpemiddel som automatiserer handling i et spill?

 

Det er IKKE en ekte person så lenge du ikke sitter å spiller, det er en BOT.

 

Og du blir nok bannet før eller senere. Helst før enn senere ;)

Lenke til kommentar

Jo det ødelegger hele prinsippet med et mmorpg der characters komuniserer og "lever" og du ikke møter en masse datastyrte "characters" les: mennesker og ikke mobs. I tillegg så tilegner du deg ressurser med en BOT, noe som igjen påvirker økonomien og i tillegg så BOTer du plasser der andre som faktisk spiller kunne brukt og ødelegger spill opplevelsen for dem, ja dette hadde hendt om du faktisk spilte og men da er komunikasjon og alle de "menneskelige" aspektene viktige. Tenk hvor morsomt wow hadde vært om alle brukte BOTs ville ikke vært en ledig pixel å spille på i Azeroth.

 

Men du skjønner tydeligvis ikke dette så å prøve å få deg til å forstå det er vel som å få en gråstein til å finne opp hjulet på nytt.

 

 

: Og ja jeg ser motivasjonen deres for å jukse, men syns INGEN argument hittil engang har begynt å justifisere juks i et spill og spesielt ikke et mmorpg der du faktisk har utrolig masse mennesker det går utover i det lange løp.

Lenke til kommentar
Bullshit, jeg vet om MANGE som er kun på endgame raids og sjelden er inne ellers, det går på prioritering der som alle ANDRE plasser i livet ditt. Jeg vet  med sikkerhet at jeg enkelt kunne raida endgame uten å grinde noe nevneverdig og akkurat det er planen når jeg starter wow opp igjen utpå høsten.

 

Et oppegående endgame guild burde ha så store gull reserver at det ikke er noe problem for members å kjøpe gull med DKP fra guildbank.

6525478[/snapback]

 

Du og jeg vet att flertallet ikke har det på den måten. Ett "high-end" guild trenger ikke være på det stadiet att dem grinder MC,AQ osv. De "failer" ganske mye og repairs koster.

Det at du trekker inn noen eksempler på at det kan fungere vil ikke passe inn i flertallet.

Jeg kjenner noen som kan sjonglere 5 baller i lufta. Men jeg vet om enda flere som _ikke_ kan det. See my point?

 

Det at du og din guild kan klare det på den måten burde være helt klart. Da du tydlighvis har full epic og 5 epic mounts osv. Dvs, at din guild klarer det meste og ikke har mye problemer med gold. Mens andre guilds sliter med å ha akkurat nok gold til pots osv til medlemmene sine.

 

Det blir ett fåtall som vil ha det på den måten. Så du og dine "kjente" er tydelighvis i ett "super high-end" guild. Som tar det meste og har fått equip'et de fleste i guilden med bra gear. Slik at ting går mye enklere.

Lenke til kommentar

Jeg fortstår ikke helt dette argumentet deres med at det ødelegger økonomien i spillet. Kan dere begrunne dette litt bedre? Som noen nevnte på forrige side;

 

Hva har det å si om en dude fra kina grinder penger som jeg kjøper av han. Åja! Det blir konkuranse på grinde stedene/på AH? Vel, DET HADDE ALIKAVEL BLITT DET OM JEG SELV HADDE GRINDET MINE EGENE PENGER OGSÅ!

 

Dere hoppet glatt over å kommentere denne skikkelig da det ble skrevet. Jeg lurer på hvorfor? Du sier det står andre steder i tråden, men jeg føler ikke for å bla igjennom 17 sider, så vær så snill, forklar.

Lenke til kommentar

Er enig med det med BOT's. Jeg ser like hardt ned på det som walhack og aimbot i CS. De burde bli bannet og kastet ut av allt som har noe med spillet å gjøre. Tilogmed andre fremtidige spill som kommer fra utgiveren.

 

Men igjen. Jeg skjønner hvorfor folk gjør det. Men gjør det på eget ansvar. Blir du bannet. _Din_ skyld!

Lenke til kommentar
Jeg fortstår ikke helt dette argumentet deres med at det ødelegger økonomien i spillet. Kan dere begrunne dette litt bedre? Som noen nevnte på forrige side;

 

Hva har det å si om en dude fra kina grinder penger som jeg kjøper av han. Åja! Det blir konkuranse på grinde stedene/på AH? Vel, DET HADDE ALIKAVEL BLITT DET OM JEG SELV HADDE GRINDET MINE EGENE PENGER OGSÅ!

 

Dere hoppet glatt over å kommentere denne skikkelig da det ble skrevet. Jeg lurer på hvorfor? Du sier det står andre steder i tråden, men jeg føler ikke for å bla igjennom 17 sider, så vær så snill, forklar.

6525713[/snapback]

 

 

Har svar litt på #329

 

Det er mye mer å si også, men det er for fint vær til at jeg gidder å skrive nå. kanskje jeg skulle fått en BOT til å gjøre det mens jeg var ute?.

Lenke til kommentar
kanskje jeg skulle fått en BOT til å gjøre det mens jeg var ute?.

6525960[/snapback]

 

Ja, hadde ikke det vært kjekt? ;) Du sa det selv. Det er for fint vær til å sitte inne og skrive En bot hadde nok vært tingen ;)

 

Jeg sier:

Kjøp gold og støtt de fattige folka i asia ;D En får ta det som en veldedighet. Støtt de stakkars fattige. Vi har nok penger uansett..

 

PS: Jeg mangler svar på #331. Du må se det ifra flere synsvinkler vetu.

Endret av o(O)phus
Lenke til kommentar

Ser ikke på juks fra flere synsvinkler, juks er og burde være uakseptabelt uansett. Spesielt om det er juks som går utover andre enn deg selv.

 

Juks på eksamen

Juks i singleplayer spill

 

er eksempler på juks som bare rammer en selv og som jeg ikke kunne bry meg mindre om om noen gjør.

 

Juks som går utover andre mennesker, enten om det er direkte eller indirekte er uakseptabelt i alle tilfeller.

 

Intill det blir lovlig får folk holde seg for gode til å "gjøre spillet morsommere" for seg selv med å jukse, det er faktisk utrolig patetisk at noen mennesker er villige til å betale ekte penger for å jukse i et spill som dem i utgangspunktet ikke har tid til å spille bare for å kunne spille mer.

 

Jeg er nå ferdig med dette her, har insett at de som jukser i wow mest sannsynlig er for egoistiske til å se følgene av sine handlinger og mest sannsynlig vil fortsette og gjøre dette både i wow og andre lignende spill, det er synd at det finnes sånne spillere for de har ødelagt gode online spill før og holdningene demmes vil fortsette å ødelegge gode spill i fremtiden.

 

Over og ut

 

Chrchbrnr

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg en av dem egoitiske og patetiske jukemakerne som du peker imot. Jeg har ikke brukt noen form for cheat i Wow.

_Men_ jeg kan se hvorfor noen gjør det de gjør. Det er spillets egen struktur som har gjort det slik det er nå. Folk gjør det pga spillet er bygd opp feil.

 

Og det handler ikke om å gjøre seg istand til å spille spillet. Det handler om _muligheten_ til å gjøre det for "vanlige" mennesker.

 

Det er en grunn til at accountene ikke kan være pålogget imer enn noen timer i asia. Før man blir automatisk kastet ut og er tvunget til å ta en pause.

Dette blei innrettet etter at noen faktisk døde på en spill-kafè etter å ha spilt WoW sammenhengendes i flere døgn.

 

Vil ikke de da si att ett spill er bygd opp på feil måte? Att en person kan faktisk gjøre seg så avhengig av ett forbanna spill.

 

Gi skylda til Blizzard. Det er de gutta der som er for grådige. Såkalte "gold-diggers"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...