E.I. Lonoff Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 Terning(kast opp) mer som.. 5 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 23. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2014 @E.I haha den var konge Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 24. mai 2014 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2014 Takk for det @general. Admiral Pirk-Pirkesen ovenfor her: en setning er ikke "bra", den er "god". Grammatisk var det ingenting galt med setningen min. Jeg mangler et komma, men ble så rotete med parentesene. "Terningkast opp, mer som". If it doth float thine boat. 2 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 4. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 4. juli 2014 For et album dette er. Tipp topp sommerfeeling og hinsides kule låter. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 6. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 6. juli 2014 Dette ser jeg virkelig frem til. Pink Floyd kommer med sitt første album på 20 år Lenke til kommentar
TuxRacer Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Skru opp volumet og len dere tilbake! Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 7. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 7. juli 2014 Det var ganske dass. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 (endret) Hvis noen er interesserte, har plateselskapet Deep Elm en betal hva du vil-kampanje på hele sin katalog. Deep Elm var plateselskapet som ledet an i emobølgen ca år 2000 og i de påfølgende årene - særlig med samleplatene "Emo Diaries". De siste årene har de fokusert langt mer på post-rock. Her finnes mye snack, dog en del shait også, innenfor emo, emo-pop(!?), poppunk, punk, post-rock, post-hardcore m.m. Band av mulig interesse er Planes Mistakens for Stars, Benton Falls, Brandtson, The Appleseed Cast, Camber, Latterman (for gamle gutta), Track A Tiger, Small Arms Dealer, Lights & Motion, Moonlit Sailor, The Sky Life, Goones Never Say Die, Desoto Jones med mange, mange fler. Har akkurat sittet å lastet ned over seksti album og ep'er. For null spenn. Hvor, spør du? Her: http://deepelmdigital.com/music Endret 20. august 2014 av Tomeito Lenke til kommentar
Lord Britishface Skrevet 20. august 2014 Rapporter Del Skrevet 20. august 2014 Vil bare advare om at Lights & Motion er verdens dårligste band. Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 21. august 2014 Rapporter Del Skrevet 21. august 2014 Tja, har hørt flere av låtene og de har vært ganske fine. Ikke noe spesielt, ganske standard, men helt ok. Om de holder seg gjennom en hel plate vet jeg ikke. Lenke til kommentar
MKej Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Denne har gått på repeat lenge hos meg: https://www.youtube.com/watch?v=kFU7fEfdY9E Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 Såg Die Antwoord oppi her, musikken er helt krise. Men det er bare å finne frem en six-pack øl og sette samtlige musikkvideoer på playlisten. En viss underholdning er det absolutt! Lenke til kommentar
""" Skrevet 23. august 2014 Rapporter Del Skrevet 23. august 2014 For et album! 1 Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 (endret) Herregud hvorfor har ingen pekt meg i retning Mogwai før? Enormt! E: Ser det er feil tittel på sporet. Den heter Danphe and the Brain. Ikke Daphne. Endret 27. august 2014 av E.I. Lonoff 1 Lenke til kommentar
Tomeito Skrevet 27. august 2014 Rapporter Del Skrevet 27. august 2014 Mogwai er ganske tøft, men mye opp og ned Lenke til kommentar
E.I. Lonoff Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Så langt bare opp! Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Såg Die Antwoord oppi her, musikken er helt krise. Men det er bare å finne frem en six-pack øl og sette samtlige musikkvideoer på playlisten. En viss underholdning er det absolutt! Musikken vokser på deg som den tingen i skrittet vokser når du tafser på ei hot ei, skal jeg si deg. Tidenes! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2014 Rapporter Del Skrevet 28. august 2014 Musikk har en god tendens til å vokse greit på en ja, men jeg er i tvil om akkurat disse her gjør det for min egen del 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå