Gå til innhold

Musikkafeen | Diskuter all slags musikk!


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tar deg fem sekunder, så er ikke noe stort problem.

Kanskje ikke noe stort problem for deg, fordi du ikke bruker dette ofte. Men jeg vil ha dette som standard, alltid. Tenk deg hvor irritert du hadde blitt om slett spilleliste og repeter én hadde vært standard, og du måtte bruke 5 sekunder på den atferden du vil ha og har nå.

 

Fem sekunder 20 ganger daglig på 1 år blir 2 timer årlig.

 

For ikke å snakke om at dette gjør spillelistefunksjonen ubrukelig.

Endret av Emancipate
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...
Gjest Bruker-292501

Kult med en musikk tråd :) Jeg ser på musikkvideoer hver natt før jeg legger meg så får med meg alt nytt

 

 

 


 

Cover-versjonen.

 
Likte den best

 

 

Av og til minner stemmen til Bruno Mars om stemmen til Bradley Nowell. Google it and disagree if you will.

 

Jeg syns han minner mer om michael jackson :)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Noisey har en dokumentarserie gående der Tim Armstrong (Rancid) har fortellerstemmen, kalt "under the influence". Episodene tar for seg undersjangre som har hatt en eller annen form for påvirkning for musikkens og kultur ellers.

 

Episode 1 tok for seg hardcore-scenen i NY, og episode 2 tone ska. Ca midt i 2 tone ska-episoden dukker det bilder fra Bergen opp, sammen med Razika. Litt gøy..

 

Tredje episode skal ta for seg krautrock

 

Episode 2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hver episode varer litt over en halvtime. Tar ikke lang tid å komme seg igjennom. Likte hvordan de viste hvordan ska/2 tone ska har spredt seg rundt i verden, blant annet Sør-Amerika, Norge og Kina (han kinesiske skindheaden var kul)...

 

Nå skal det sies at Armstrong ikke har den beste fortellerstemmen, men han har jo mye cred, da.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Herrefred! Paul McCartney på Telenor Arena tok helt av! Det ble en slagerfest og jeg fikk igjen bekreftet at Macca er og forblir min favorittartist.

 

Og jaggu ble det ikke Temporary Secretary fra McCartney II fra 1980 au. Innertier!

 

Endret av Spider
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter ei sakte realisering har eg innsett at eg treng ny musikk av nye artistar og ikkje høyre dei same songane i yndlings spotify-lista mi på repeat. 

 

Eg har satt meg ned litt med hype machine og soundcloud men finn mykje rart som ikkje treff meg i det heile. Så eg tenkte eg kunne spør folk her om dei har nokre debut-album eller nye låter som folk absolutt burde få med seg? (evt., fins det ein tråd for dette?)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Etter ei sakte realisering har eg innsett at eg treng ny musikk av nye artistar og ikkje høyre dei same songane i yndlings spotify-lista mi på repeat. 

 

Eg har satt meg ned litt med hype machine og soundcloud men finn mykje rart som ikkje treff meg i det heile. Så eg tenkte eg kunne spør folk her om dei har nokre debut-album eller nye låter som folk absolutt burde få med seg? (evt., fins det ein tråd for dette?)

 

https://open.spotify.com/user/mariusbrorstad/starred

 

prøv starred-lista mi, den går daglig her. Det er litt slagg her og der, men ganske variert nettopp fordi dèt.

Endret av Ass A.D
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...