Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Musikkformat

 

Kan en avspille musikkfiler lastet ned fra iTunes Music Store (m4p-filer) med w810?

 

Hva med wma- filer?

6620601[/snapback]

 

Musikk fra itunes går ikke på grunn av DRM tullet. WMA skal fungere fint så lenge filene ikke er infisert med DRM.

6621209[/snapback]

 

Det var nedtur...

Med hensyn til wma og DRM: Betyr det at musikk lastet ned fra msn.music heller ikke kan brukes?

 

Forøvrig takk for info.

Lenke til kommentar
Musikkformat

 

Kan en avspille musikkfiler lastet ned fra iTunes Music Store (m4p-filer) med w810?

 

Hva med wma- filer?

6620601[/snapback]

 

Musikk fra itunes går ikke på grunn av DRM tullet. WMA skal fungere fint så lenge filene ikke er infisert med DRM.

6621209[/snapback]

 

Det var nedtur...

Med hensyn til wma og DRM: Betyr det at musikk lastet ned fra msn.music heller ikke kan brukes?

 

Forøvrig takk for info.

6621781[/snapback]

'

Det stemmeer.. Alle steder du kan laste ned musikk lovlig fra er infisert med DRM desverre.

Lenke til kommentar
Oppgraderte firmware via USB kabelen, men nå har jeg mistet alle språkene, har bare engelsk igjen, noen som har opplevd lignende? Eller har et løsningsforslag?

 

Prøvd å oppgradere igjen flere ganger til ingen nytte. :cry:

6621626[/snapback]

 

prøv å flashe telefonen med den nyeste wotanclienten eller med davinci

 

wotan: velg eu#4 -> CDA -> Generic Nordic #1 / #2 - Norway, og huk av "Finalize"

 

davinci: velg eu#4 (Main og FS), CDA -> Generic Nordic -> huk av "Finalize"

 

 

så flash :innocent: (på eget ansvar that is)

Endret av villalobos
Lenke til kommentar
Oppgraderte firmware via USB kabelen, men nå har jeg mistet alle språkene, har bare engelsk igjen, noen som har opplevd lignende? Eller har et løsningsforslag?

 

Prøvd å oppgradere igjen flere ganger til ingen nytte. :cry:

6621626[/snapback]

 

prøv å flashe telefonen med den nyeste wotanclienten eller med davinci

 

wotan: velg eu#4 -> CDA -> Generic Nordic #1 / #2 - Norway, og huk av "Finalize"

 

davinci: velg eu#4 (Main og FS), CDA -> Generic Nordic -> huk av "Finalize"

 

 

så flash :innocent: (på eget ansvar that is)

6622730[/snapback]

 

 

Takk for svar. Hrmf, litt over 50 spenn jo, kanskje jeg klarer meg med engelsk :p

Lenke til kommentar
Jeg bestilte denne telefonen fra tele2.no fredag kveld (ca. kl. 21).

Noen som vet når jeg vil motta den? Bor i Oslo.

6622325[/snapback]

 

 

Stod det ikke på tele2 sånn ca hvor mange virkedager/arbeidsdager det tok?

 

Trodde dette var info som pleide å stå når man bestilte på internett.

Lenke til kommentar
Skal Snart Kjøpe W810i MEn Har Jo Hørt at man kan ha

Rundt 120 Sanger med 512Mb Kortet?! :hmm: På Min Creative Zen Series Med 512mb Kan jeg jo Ha Rundt 200 Hva er grunnen til dette? :hmm:

6623987[/snapback]

Det kommer Helt ann på hvor store sanger du har det. Hvis du har hatt 200 sanger på 512 MB må de sangene ha vært veldig småe, i hvertfall en del av dem.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte denne telefonen fra tele2.no fredag kveld (ca. kl. 21).

Noen som vet når jeg vil motta den? Bor i Oslo.

6622325[/snapback]

Stod det ikke på tele2 sånn ca hvor mange virkedager/arbeidsdager det tok?

 

Trodde dette var info som pleide å stå når man bestilte på internett.

6623464[/snapback]

Levering

 

Varer som finnes tilgjengelige i denne web shop er normalt på vårt lager dersom ikke annet er spesifisert. Varer sendes fra oss første arbeidsdag etter at du har lagt inn din bestilling. Dersom du bestiller flytting av nummer fra annen operatør må du regne med at leveringstiden øker med inn til 7-14 dager.

 

Takk. :)

Lenke til kommentar

Som nevnt tidligere, hang telefonen min seg helt plutselig opp. Etter boot (må ta ut batteriet og sette det inn igjen), så tar det ca. 5/10 sek før den henger seg på nytt... Altså, dette må jo være en software-feil? Så jeg prøvde å legge inn nyeste software til telefonen gjennom SE's egen tjeneste, men den gang ei. Så jeg får vel bare sende den inn... Surt.

Lenke til kommentar
Som nevnt tidligere, hang telefonen min seg helt plutselig opp. Etter boot (må ta ut batteriet og sette det inn igjen), så tar det ca. 5/10 sek før den henger seg på nytt... Altså, dette må jo være en software-feil? Så jeg prøvde å legge inn nyeste software til telefonen gjennom SE's egen tjeneste, men den gang ei. Så jeg får vel bare sende den inn... Surt.

6626824[/snapback]

 

 

SEUS er skikkelig skrøpelige greier. du burde prøve med davinciklienten (www.davinciteam.com - koster 10€ eller noe lign.).

 

 

min var helt dau etter at jeg prøvde SEUS. prøvde igjen med SEUS etter at den var "død", og fikk bare beskjed om at jeg hadde nyeste SW. kjøpte en credit på davinci og flashet med nyeste FW, voila, funker igjen :)

Lenke til kommentar
Oppgraderte firmware via USB kabelen, men nå har jeg mistet alle språkene, har bare engelsk igjen, noen som har opplevd lignende? Eller har et løsningsforslag?

 

Prøvd å oppgradere igjen flere ganger til ingen nytte. :cry:

6621626[/snapback]

 

prøv å flashe telefonen med den nyeste wotanclienten eller med davinci

 

wotan: velg eu#4 -> CDA -> Generic Nordic #1 / #2 - Norway, og huk av "Finalize"

 

davinci: velg eu#4 (Main og FS), CDA -> Generic Nordic -> huk av "Finalize"

 

 

så flash :innocent: (på eget ansvar that is)

6622730[/snapback]

 

 

 

Må man gjøre dette hver gang man oppdaterer firmwire? irriterende å bare ha engelsk, selv om det jo går bra...

Er det forresten ingen gratis måte å gjøre dette på?

Endret av Lagrima
Lenke til kommentar
Skal Snart Kjøpe W810i MEn Har Jo Hørt at man kan ha

Rundt 120 Sanger med 512Mb Kortet?! :hmm: På Min Creative Zen Series Med 512mb Kan jeg jo Ha Rundt 200 Hva er grunnen til dette? :hmm:

6623987[/snapback]

Det kommer Helt ann på hvor store sanger du har det. Hvis du har hatt 200 sanger på 512 MB må de sangene ha vært veldig småe, i hvertfall en del av dem.

6624560[/snapback]

 

 

Ok :D Men er det bra Integrerte Høytalere i W810i ?? :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...