Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Fikk den på lørdag, men har ikke hatt peng før i dag :)

 

Funnet den perfekte ringelyden til den også! :)

 

The Rolling Stones - Satisfaction

 

 

tidenes feteste guitarriffintro!

6589761[/snapback]

 

Svindel! Min lå i Oslo i 3 dager! Nå er den på Minde, bare 20 minutter med bil vekke, på en omlastingsterminal.

 

Jeg har hørt at navigasjonen knirker litte grane, hvordan opplever dere dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk den på lørdag, men har ikke hatt peng før i dag :)

 

Funnet den perfekte ringelyden til den også! :)

 

The Rolling Stones - Satisfaction

 

 

tidenes feteste guitarriffintro!

6589761[/snapback]

 

Jeg har hørt at navigasjonen knirker litte grane, hvordan opplever dere dette?

6589874[/snapback]

Vel, jeg var så heldig å få et ekstremt lett tlf-nummer, gratis høytalere og ikke-knirkete taster.. Har prøvd en med knirking. Litt irriterende, men du blir vant til det.. :)

Lenke til kommentar

Var litt knirk i min "tast" når man trykker til høyre, merket det bare når jeg holdt mobilen i venstre hånd og brukte venstre tommel. Knirkinga ga seg fort.

 

Kameralyd kan kun slås elt av ved å sette tlf. i lydløs, ellers er det fire lydvalg av ulik "irritasjonslyd".

 

Jeg er vært fornøyd med min w810i. God dekning og god lydkvalitet.

Om "dekningsmeteret" lyver vet jeg ikke, dvs. gir inntrykk av bedre signalstyrke enn det egentlig er.

 

Dette er min femte tlf. fra Sony Ericsson (inkl. ren Ericsson mobil). Byttet nå fra K700, som jeg har vært svært fornøyd med.

 

W810i sitt display er mye bedre enn på K750 og W800. De ser like ut på tekniske spesifikasjoner.

Om noen her mener at W810i sin skjerm ikke er klart bedre, er det merkelig.

Sjekk selv i en butikk der mobilene er slått på, eller med venner og sammenlign. K750 og W800 sitt display virker blasse og matte i forhold. W810i sitt display er en del bedre i sollys også.

Endret av plankeby
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor Disc2Phone ikke godtar registreringen..

 

BTW så er det tragisk at sangene kommer i alfabetisk rekkefølge på hvert album.. Jeg vil ha dem i original rekkefølge, jeg.. -___-

6590164[/snapback]

Dette kan du rette på. MP3er består som oftest av informasjon som ligger inne i selve filen, altså albumtittel, sangtittel, artisttittel og så videre. Telefonen sorterer sangene etter denne informasjonen, ikke selve navnet på fila, om du skjønner. Tingen er at den sorterer sangene etter alfabetisk rekkefølge, men i første omgang etter tall, slik at om du lagrer sangtitlene som f.eks. "01 What can I do" så vil sangene legge seg riktig.

 

En annen ting du kan gjøre er å legge inn "nummer" på sangene. Dette er også noe du gjør med mp3-informasjonen. Dette kan du redigerer i Utforskeren din (dersom du bruker Windows) eller ved å åpne sangene rett i WinAmp eller lignende. (Dette kan du gjøre rett fra telefonen, så du trenger ikke laste opp sangene på nytt.) Telefonen sorterer også nemlig etter denne informasjonen. I WinAmp går du på File Info-knappen, der skal du kunne legge inn riktig informasjon i mp3'ene.

 

Jeg knota litt før jeg fikk det til, men nå er alt i herlig rekkefølge!

 

Ang. knirking, det kommer og går, sikkert litt avhengig etter temperaturen på telefonen. Nå legger jeg knapt merke til det. Jeg er veldig fornøyd med telefonen, kanskje annet enn at batteritiden kunne vært bedre.

 

Noen som veit om Memory Card Pro Duo kommer med mer enn 2GB etter hvert?

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor Disc2Phone ikke godtar registreringen..

 

BTW så er det tragisk at sangene kommer i alfabetisk rekkefølge på hvert album.. Jeg vil ha dem i original rekkefølge, jeg.. -___-

6590164[/snapback]

Innlegg...

6593081[/snapback]

Så du bare skrev "01" osv foran hver sang?

 

Tenkte på det samme, bare med "A", "B" osv.. :p

 

Men da heter jo sangene f.eks: "01 Welcome to the Jungle".. Litt irriterende.. Menmen.

 

Har prøvd det du skrev om WinAmp, med iTunes, men får vel bare skrive "01" foran :p

Lenke til kommentar

Haakon*: Du kan prøve å få lagt inn "sangnummer" i infoen også da, det er verd et forsøk. Jeg bruker åpne sangene direkte fra mob'en i WinAmp, og legge inn nummer der. Da slipper du kalle sangene med tall foran.

 

Slik info er vel automatisk lagt inn på nye CD'er, kan jeg tenke meg.

Lenke til kommentar

Jeg ville nok prøvd det først jeg også.

Selv synes jeg det er irriterende at det står 01, 02 osv. men det er vel noe man bare må leve med. Med mindre Anxe sitt råd virker da, noe jeg tror og håper på at det gjør.

 

Håper jeg får telefonen min i morgen (dvs. idag, siden det er tirsdag nå). :dribble:

Lenke til kommentar
Tåler den juling?

6568795[/snapback]

Antar den tåler like mye som k750i?

6593298[/snapback]

 

En kompis har denne mobilen, og han har mistet den i bakken uhorvelig mange ganger, og den virker enda. Det som skjedde var at dekselet som man tar av for å ta batteriet ut/inn knakk. Et mirakel at hele greien ikke knuste, da han meide den ned i bakken med all sin kraft. Så ja, den tåler nok litt.

:p

Lenke til kommentar
Haakon*: Du kan prøve å få lagt inn "sangnummer" i infoen også da, det er verd et forsøk. Jeg bruker åpne sangene direkte fra mob'en i WinAmp, og legge inn nummer der. Da slipper du kalle sangene med tall foran.

 

Slik info er vel automatisk lagt inn på nye CD'er, kan jeg tenke meg.

6593245[/snapback]

Jeg har gjort det i iTunes i alle fall :hmm:

 

Ja, det hadde vært fint om Disc2Phone hadde fungert over nettet.. Da kunne jeg bare rippa sangene fra CD'en over til mobilen. Med riktig info og greier..

Lenke til kommentar
Tåler den juling?

6568795[/snapback]

Antar den tåler like mye som k750i?

6593298[/snapback]

 

En kompis har denne mobilen, og han har mistet den i bakken uhorvelig mange ganger, og den virker enda. Det som skjedde var at dekselet som man tar av for å ta batteriet ut/inn knakk. Et mirakel at hele greien ikke knuste, da han meide den ned i bakken med all sin kraft. Så ja, den tåler nok litt.

:p

6593316[/snapback]

Er han datanerd eller sterk? :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...