Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Nå har jeg nettopp tatt i bruk min nye W810i, etter å ha hatt en nokia 7210 noen år. Telefonen virker kjempe bra, og jeg er svært fornøyd med den så langt.

 

Men det er noen få ting jeg savner fra 7210'en:

1. Er det mulig å angi at telefonen skal pipe en gang når noen ringer, for så å forbli lydløs eller kun vibrere?

2. Jeg liker ikke at telefonen går i svart i standby modus. Er det mulig at bare "lyset i skjermen" forsvinner, men at man likevel skimter det som står i skjermen? Eller at man ser klokka konstant (ikke opplyst vel og merke)? Slik som på nokiatelefoner. På den måten vil man slippe å måtte trykke på en knapp for å sjekke om man har fått meldinger eller ubesvarte anrop.

3. Jeg har ikke funnet noen plasser å fjerne lukkelyden når man tar bilder. Jeg har kun funnet ut hvordan man skifter mellom 4 forskjellige...Det er vel mulig å fjerne denne? Men hvor?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I går opplevde jeg at telefonenb min ble helt svart. Måtte ta ut batteriet for å kunne prøve å skru den på pånytt, men den bare ble svart igjen eller så begynte den å blink i displayet og sluttet ikke med denne blinkingen før jeg tok ut batteriet. Noen andre som har opplevd samme problem?

Lenke til kommentar
Jeg hadde tenk å kjøpe denne telefonen, men så kjøpte moren min den telefonen.

 

Eid :(

6438974[/snapback]

 

Du vet at du har lov til å ha samme telefon som moren din?

6450440[/snapback]

Do not say such a thing!

6455651[/snapback]

Jeg kryper til korset og kjøper denne i nærmeste fremtid :p

 

 

Tåler den juling?

Lenke til kommentar

Er mottakeren på W810i veldi bra eller er det måleren som bare sier at signalet er bedre enn det er? Opplever at den står på topp nesten alltid selv om ikke andre mobiler gjør det.

 

En annen ting jeg synes er dårlig er at mobil-tv hakker en god del så det er desten umulig å se på om jeg ikke har veldi bra signal og holder meg helt i ro. Også da stopper det opp en del. Er dette bedre på 3G mobiler?

Lenke til kommentar
Vil du ikke vite hvem du har fått melding fra? :p

6569694[/snapback]

 

Hehe, joda. Men det kan jeg jo se når jeg leser meldingen. Jeg vil ikke at det vises i det jeg mottar meldingen, slik at andre kan se hvem jeg får melding fra...

6574719[/snapback]

 

Hvorfor skal du skjule det da? Utroskap på gang? :p

Lenke til kommentar
Fikk den på lørdag, men har ikke hatt peng før i dag :)

 

Funnet den perfekte ringelyden til den også! :)

 

Guns N' Roses - Sweet Child o' Mine

 

 

tidenes feteste guitarriffintro!

6589761[/snapback]

Er så enig, så enig :)

 

Noen som vet hvorfor Dsic2Phone ikke "kunne koble til registreringstjenesten"? Noen annen måte å aktivere Disc2Phone på?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...