Gå til innhold

SE W810i tråden - spørsmål og erfaringer


Anbefalte innlegg

Min w810i...

 

Mye bedre skjerm enn W800 og K750, uten tvil!

 

Entry er jo noe herk, da de animerte themesene går til helvete, men her har jeg en sak i gang med telenor/elkjøp/ericsson.

 

Men, det mest talentløse med hele telefonen er jo mangel på linsedeksel! DET er håpløst det.. Hatt telefonen i 1 mnd nå, og allerede nå ser jeg tydelig dårligere kvalitet på bildene.

 

Ellers er det en helt ok telefon. Hadde nok ikke kjøpt den nå om jeg hadde visst det jeg vet nå. Hadde W800 fra før, og forskjellen på disse er ikke stor. (bortsett fra fargen da, som gjøregentlig alt)

 

Jeg hadde nok heller gått for K800 eller noe tror jeg. Kanskje... Eller bare beholdt W800.

 

Men joda, jada.. En helt ok telefon og jeg liker SE, så... :roll:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg mottok min telefon like før helgen, er strålende fornøyd med denne.

 

Men det er en ting som jeg prøver å finne ut. Jeg har brukt Xilisoft 3GP Video Converter til å konvertere video som nevnt tideligere i denne posten. Er det bare meg eller blir kvaliteten på bildet veldig dårlig? Ifølge hjemmesiden til SE, så støtter den både 3GP og MP4.

 

3GP format - lyden er ok, men bildekvaliteten blir kornete og utydelig.

MP4 format - både lyd og bilde ok, men overfører jeg denne til mobilen, så hakker bildet, og den henger etter lyden.

 

I begge formatene har jeg kjørt en oppløsning på 176x144

 

Skal dette være sånn eller er det bare jeg som opplever dette?

Lenke til kommentar
3. Jeg har ikke funnet noen plasser å fjerne lukkelyden når man tar bilder. Jeg har kun funnet ut hvordan man skifter mellom 4 forskjellige...Det er vel mulig å fjerne denne? Men hvor?

6563319[/snapback]

 

Bare ha telefonen på lydløs, så forsvinner lyden ;)

6603304[/snapback]

Det bruker jeg å gjøre når jeg snikfotograferer folk.

Lenke til kommentar
La nettopp inn en videofil på min W810i, og oppløsning på 176*144. Da dekker den ikke hele skjermen. Er det en måte å få den til å dekke hele skjermen? Har prøvd vannrett, men dekker likevel ikke hele.

6603430[/snapback]

 

Kjør klippet fra walkman modus.

Lenke til kommentar
Rename sangene 01 02 03 04 osv.

 

01 Første sangen

02 Andre sangen

6608932[/snapback]

Takk, men jeg er så pirkete på slikt.. :p

 

Finnes det en måte å synce 810i med en spilleliste i iTunes? :p Hadde vært genialt :D

 

Edit: Det burde gå ann å "flytte" sanger oppover/nedover i listene på W810i.. Tror det går med Playlist, men ikke på album og slikt. :p

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

hum..

 

får bare hvit skjerm når jeg prøver å skru på telefonen nå. kjøpte den for et par uker side, sleit litt med å få skrudd den på første gangen etter ladingen, men etter at den kom seg i gang så har jeg ikke mottet skru den av før i dag. og nå... whitescreen.

 

anyone?

 

 

prøvd å koble til lader -> ikke no skjer / whitescreen

prøvd å ta ut/inn batteri -> ikke no skjer / whitescreen

prøvd å ta ut sim / batteri / skru på uten sim, eller bare dytte den i ladern mens den er av --> ikke no skjer / whitescreen

 

"!#¤"!#"!#!"#

Lenke til kommentar
Rename sangene 01 02 03 04 osv.

 

01 Første sangen

02 Andre sangen

6608932[/snapback]

Huh. Det skal ikke være nødvendig å gjøre det... jeg trengte ikke det på Mira Craig-albumet mitt. Haakon, har du lagt inn spillenummer for både lD3v1 og lD3v2-Tag? Har ennå ikke funnet helt ut hvilken av de to der w810 reagerer på. En annen ting som kan hjelpe er å legge sangnummeret inn i filnavnet.
Lenke til kommentar
Er det slik på deres telefon at når folk ringer deg så står det bare "ukjent" i steden for nummeret til den personen som ringer??

Får også slik på folk som er lagret på telefonen fra før :no:

6618085[/snapback]

 

Det står ukjent på mange hos meg, men om de har hemmelig nummer eller ikke vites ikke da jeg ikke tar telefonen fra slike om ingen har sagt at de skal ringe med slikt ^^

Lenke til kommentar
Er det slik på deres telefon at når folk ringer deg så står det bare "ukjent" i steden for nummeret til den personen som ringer??

Får også slik på folk som er lagret på telefonen fra før :no:

6618085[/snapback]

 

Det står ukjent på mange hos meg, men om de har hemmelig nummer eller ikke vites ikke da jeg ikke tar telefonen fra slike om ingen har sagt at de skal ringe med slikt ^^

6618123[/snapback]

 

 

De ringer ikke med hemmelig nummer. Jeg får det opp når jeg ringer fra hjem telefonen og til mobilen. Også på alle andre som ringer. Ganske irriterende for da kan jeg ikke se hvem som har ringt meg hvis jeg ikke tar telefonen

 

 

edit: Når folk sender melding så kommer avsender opp.

Det går heller ikke og ringe tilbake den personen som prøvde og ringe når det kommer opp ukjent

Endret av vajda
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...