Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På søndag så avgikk min xbox 360 med døden. Har nå i to dager forsøkt å ringe kundesupporten. Men alt eg får er denne forferdelige musikken,og kvinnemennesket som kommer inn hvert minutt og seier at eg må "holda kvar luren".. :no: Men får ikkje akkurat kontakt med de.

 

Har nå prøvd med å sende e-post til kundeservice,men det er vel tvilsomt om de kan sende ut denne esken til meg.

Lenke til kommentar
Og der takket xboxen for seg, litt over ett års tjeneste. Lenge siden den ble produsert 27/10.05, tror nok det er forumets eldste :p

7519692[/snapback]

Velkommen i klubben, samme produksjonsdato som min det :) Jeg ringte dem opp igjen idag (bestilte likkiste for to uker siden som jeg ikke har sett noe til), og da sa de at min forrige leveranse var kansellert. Ikke spør hvorfor, de sa ingenting om det :)

 

Så ikke forvent så altfor mye av de stakkars sjelene som betjener supporttelefonen, hehe :) Og ikke forvent å komme gjennom om du velger svensk heller - har ringt tre ganger, valgt svensk tre ganger, og snakket engelsk tre ganger ;)

7528587[/snapback]

 

Jeg kom lett gjennom, fikk sånn referanse nummer for å sjekke status osv. Ble fortalt at boksen kommer på fredag, men tar det lang tid før jeg får xboxen tilbake? Jeg har hørt om at folk har fått den tilbake på 3-4 dager og andre 3-4 uker.

Lenke til kommentar

Må med stor uvilje melde med inn i "den røde sirkel" klubben. :(

Etter kort og utro tjeneste kom 3 røde lys på boxen min også..

 

Ringte support i går, og den finske dame som snakket gebrokkent svensk fortalte prosedyren som går igjen på forumet her..

 

Da blir jeg nok uten 360 helt til neste år! kjipt.

Lenke til kommentar
Jeg kom lett gjennom, fikk sånn referanse nummer for å sjekke status osv. Ble fortalt at boksen kommer på fredag, men tar det lang tid før jeg får xboxen tilbake? Jeg har hørt om at folk har fått den tilbake på 3-4 dager og andre 3-4 uker.

7538074[/snapback]

Sa de noe om bozen skulle fikses eller om den skull erstattes? Jeg fikk i hvertfall beskjed om at jeg ikke ville få samme boxen tilbake, men at de sendte en ny for "å spare tid". Regner med at problemet til boxen min var såpass alvorlig at de ikke gidder å fikse det en gang :wee:

Lenke til kommentar
Håper de somler på en eller annen måte, sånn at jeg får xbox med en 65 nm prosessor :innocent:

7538173[/snapback]

 

 

Kommer det nye prosessor? :cool:

 

Reparere de ofte 360 eller får dere ny?

7538491[/snapback]

 

Ja, de nye prosessor skal komme i 2007, 1 kvartal elns. Hun på telefonen fortalte at jeg kommer til å få en ny en, men at de skal likevel sjekke xboxen om det går ann å få reparert. Men som Mr.FOXHOUND kan det være stor pågang, sånn at de bare leverer nye. De nye prosessorne skal visstnok avgi mindre varme osv

Lenke til kommentar

Nå har min også tatt kvelden med 3 røde lys. Jaja, det ble det jo jul i stua da, siden jeg ikke har juletre :w00t:

 

Har fått den esken fra UPS og skal sende den nå. Men har noen spørsmål først.

 

1. Fikk med 2 sånne klistremerker fra DHL. Skal begge klistres på esken?

2. Inni esken lå det 5 ark. Skal jeg beholde alle?

3. Utapå esken lå det 4 ark i en sånn plastlomme. Hva gjør jeg med de?

kanskje jeg skal ta de arka som lå inni esken og legge de i den lomma på utsia når jeg sender den tilbake?

4. Jeg ringer vel UPS når pakken er klar til henting på 800 33 470?

5. Hvor står sporingsnr.?

 

Syns de kunne ha gjort dette litt lettere. Nesten så jeg ikke gidder å pese med det. :cry:

Lenke til kommentar

Nå har DHL vert her og hentet xboxen. Så blir det spennende å se hvor lang tid det går. Hun jeg snakket med i telefonen sa det ville ta MAKS 15 ARBEIDSDAGER. Det vil vel si nesten opp til 1 måned.

 

Ser det koster rundt 600 kr i transportkostnader ein vei. 1200 kr pr boks tur\retur..,blir dyrt i lengden for Microsoft..

Lenke til kommentar
Du fester vel det klistremerket som sender den til Tyskland. Skjekk mottaker.

7587434[/snapback]

 

Ja, regner jo med det. Men skal jeg feste begge på? Var jo 2 like med...

7589632[/snapback]

 

Det var ein DHL-fyr med eske til meg i går,eg fekk han til å pakke og ta den med seg igjen i samme slengen. Han klistret den ene lappen på eska,og den andre gav han til meg,slik at eg skulle ha det AWB nr som "kvittering". I tillegg fekk eg ein haug av papir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...