Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Jepp min var sendt inn den 5.Desember, det var da den ble mottatt av servicefolkene i Tyskland. Nå har det gått 15 Arbeidsdager og jeg har ikke hørt noe fra dem.. Er vel kansje pågrunn av jula?

7588389[/snapback]

 

 

Det tok akkurat tre uker fra jeg ga den til DHL-fyren til jeg fikk den tilbake av DHL-fyren begge gangene jeg har sendt den inn. Jula spiller sikkert en rolle, mye større trafikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Wohoo:) Nå er boxen min på vei hjem igjen, etter alt for lang tid borte. Ringte til de å sa de brøt alt som het norsk kjøpslov og da fikk jeg plutselig sendingsnr med engang:) De mottok min xbox 11dec i tyskland, og norsk kjøpslov er ganske streng på at rep ikke skal ta mer enn 14dager.

 

Anbefaler dere andre som venter med å gjøre det samme:)

 

 

 

Dato Kl.slett Tjenesteområde for sted Informasjon om kontrollpunkt

 

--------------------------------------------------------------------------------

 

Desember 28, 2006 17:15 Frankfurt - Germany Forsendelse hentet

 

 

Noen her som vet når jeg kan vente å få den tilbake når den blei sendt fra tyskland nå 17.15?

 

Bor i østfold

 

 

Mean69

Lenke til kommentar
Det tok under 24 timer å sende boksen fra Bergen,til den var fremme i Tyskland med DHL. Meget imponerende.

 

Når den er ferdig der nede,bruker den samme pakkesporingsnr tilbake igjen? Eller må eg ringe MS for å få nytt nr?

7617362[/snapback]

 

Det er den samme ja.

Lenke til kommentar

de 190 er henholdsvis verdien på xboxen din og det det koster å sende den. Henholdsvis €130 og €60. Fikk igjen min idag jeg og. Fikk ny, men faceplaten var ødelagt. Sprekt helt nederst ved USB-inngangene. Så den luka vil ikke lukke seg. Har tatt av faceplaten, men det lar seg ikke fikse.

Lenke til kommentar

Nå er det faen meg nok. DVD-spilleren leser ikke spillene mine lenger selv på spill som er nyinnkjøpte, og hvis spillet først starter så enten fryser spillet etter noen minutter eller det kommer feilmelding om at discen er uleselig. Prøvde nettopp å starte opp et helt flunkende nytt Perfect Dark Zero, og etter tredje forsøket (inkludert en restart av maskinen) klarte jeg endelig å starte opp spillet men da mellomsekvensen etter første mission kom opp sa det stopp og jeg måtte bare slå av maskinen. Dette er den andre boxen jeg har etter å ha levert inn den første, og selv om den første bråkte litt mer, så hadde jeg aldri problemer med noen av spillene mine på den, riktignok før den endelig tok kvelden i fjor høst. I Saints Row merket jeg f.eks aldri at spillet stoppet opp for å loade textures hvis man kjørte litt for fort med bilen. Har hørt at det er forskjellige leverandører av DVD-spilleren som er årsaken, men er det noen som vet om det er de samme spillerne som blir brukt i dag, som den jeg har (produsert 31.5.06)? Og er det andre som har hatt samme problemet?

 

Får vel ta en ny tlf til support på mandag, så jeg kan kose meg med live arcade spillene i helgen :tease:

Lenke til kommentar
Nå er det faen meg nok. DVD-spilleren leser ikke spillene mine lenger selv på spill som er nyinnkjøpte, og hvis spillet først starter så enten fryser spillet etter noen minutter eller det kommer feilmelding om at discen er uleselig. Prøvde nettopp å starte opp et helt flunkende nytt Perfect Dark Zero, og etter tredje forsøket (inkludert en restart av maskinen) klarte jeg endelig å starte opp spillet men da mellomsekvensen etter første mission kom opp sa det stopp og jeg måtte bare slå av maskinen. Dette er den andre boxen jeg har etter å ha levert inn den første, og selv om den første bråkte litt mer, så hadde jeg aldri problemer med noen av spillene mine på den, riktignok før den endelig tok kvelden i fjor høst. I Saints Row merket jeg f.eks aldri at spillet stoppet opp for å loade textures hvis man kjørte litt for fort med bilen. Har hørt at det er forskjellige leverandører av DVD-spilleren som er årsaken, men er det noen som vet om det er de samme spillerne som blir brukt i dag, som den jeg har (produsert 31.5.06)? Og er det andre som har hatt samme problemet?

 

Får vel ta en ny tlf til support på mandag, så jeg kan kose meg med live arcade spillene i helgen :tease:

7646476[/snapback]

 

 

Har også eit Perfect Dark Zero som er flunkende nytt. Det låser seg i hytt og pine. Gjerne allerede etter 1 minutt,eller etter 30 minutter. De andre spela fungerer heilt fint. Litt merkeligt. Er det andre som har hatt problem med akkurat det spillet der?

Lenke til kommentar
Nå er det faen meg nok. DVD-spilleren leser ikke spillene mine lenger selv på spill som er nyinnkjøpte, og hvis spillet først starter så enten fryser spillet etter noen minutter eller det kommer feilmelding om at discen er uleselig. Prøvde nettopp å starte opp et helt flunkende nytt Perfect Dark Zero, og etter tredje forsøket (inkludert en restart av maskinen) klarte jeg endelig å starte opp spillet men da mellomsekvensen etter første mission kom opp sa det stopp og jeg måtte bare slå av maskinen. Dette er den andre boxen jeg har etter å ha levert inn den første, og selv om den første bråkte litt mer, så hadde jeg aldri problemer med noen av spillene mine på den, riktignok før den endelig tok kvelden i fjor høst. I Saints Row merket jeg f.eks aldri at spillet stoppet opp for å loade textures hvis man kjørte litt for fort med bilen. Har hørt at det er forskjellige leverandører av DVD-spilleren som er årsaken, men er det noen som vet om det er de samme spillerne som blir brukt i dag, som den jeg har (produsert 31.5.06)? Og er det andre som har hatt samme problemet?

 

Får vel ta en ny tlf til support på mandag, så jeg kan kose meg med live arcade spillene i helgen :tease:

7646476[/snapback]

 

 

Har også eit Perfect Dark Zero som er flunkende nytt. Det låser seg i hytt og pine. Gjerne allerede etter 1 minutt,eller etter 30 minutter. De andre spela fungerer heilt fint. Litt merkeligt. Er det andre som har hatt problem med akkurat det spillet der?

7646529[/snapback]

 

Nei, kjøpte meg det for kun 3 uker siden, og det fungerer helt utmerket. Altfor enkelt spill btw

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...