Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

ok, før jeg ringer og får sendt X360'n, .:

 

det er dette jeg skal ringe sant ?

 

 

""Kundestøtte via telefon er:

 

800 14 174

 

eller +47 23162554 fra mobiltelefon.""

 

og angående boksen, kommer fraktfirmaet (DHL?) på døra med den tomme boksen eller kommer den på postkontoret ? for da må jeg prøve å time det så jeg er hjemme når den kommer.. (Bor på hybel en time unna hjemmet mitt).

7837728[/snapback]

 

Ja, det er riktig nummer.

 

Jeg fikk en forespørsel om jeg vil sende den via post selv eller få DHL til å komme å hente den. I følge support, valgte du å sende den selv, sendte de bare papirer og så var det opp til deg å pakke og sende selv. Ved bruk av DHL, så kommer dem å henter den hjemme(DHL foretrekker å hente på ditt arbeidsted, så har du den muligheten, så kan den være grei å benytte seg av).

 

DHL har forøvrig en rar praksis ved henting og levering, så dersom du ikke er hjemme når de ringer på, så ringer dem ikke, de legger bare en lapp i postkassen som forteller at dem har forsøkt å hente/levere. Bor du i nærheten av DHL, så kan du levere den onsite(som jeg gjorde).

Endret av BioNor
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-NIoHlfL

Dem ringte meg på forhånd alle gangene for å sjekke om jeg var hjemme. Den ene gangen jeg var på jobb tok dem seg også bryet å levere den der istedet samme dag.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Nå har min xbox nr to røket. Denne varte i underkant av 5 måneder. De bør snart få ordnet opp i disse problemene.

Nei,dette blir min siste innlevering,neste gang xbox`en ryker,så går eg over til PS3. For det er ikkje snakk om VISS den ryker,men NÅR.... :realmad:

Endret av KjellM
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Så du vil da bare kaste den i stedet for å få den fikset helt gratis?

 

For øvrig når du sender den på reperasjon har du ingen krav på å få en flunkende ny tilbake heller, selv hvor mye du har lyst på det...

Endret av qoutor
Lenke til kommentar

Vel... Rart dette hvordan ting blir ødelagt, ser ut som veldig mange som meg får dette bildet for tiden. Merkelig timing.. Min er 5mnd gammel og etter repp. Begynner og bli mektig lei dette nå.. Men så lenge jeg får gratis repp så er det i orden. Måtte jeg betale da hadde det blitt andre boller fra meg..

post-14037-1180440912_thumb.jpg

Lenke til kommentar

hehe ja, men det som gjorde at jeg skvatt mest var at det kom en høyfrekvent lyd ut av høytallerene mine i 1-2sek. Som kunne vekke de døde.. Ringte MS Support nå å snakka med en engelsk kar.. Håper han forstod meg godt nok. Så da blir denne Å sendt inn... Når pleier DHL og komme? Han mente at de ville hente den denne uka.. Tviler :p

 

Btw; fikk du vite hva som var problemet med din? Siden du sier du hadde samme skjerm? Ser ut som grafikkortet som er på bærtur.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar
ehm noen av dere som har opplevd at Trayen bare åpner seg og ikke vil lukke seg...

8733697[/snapback]

Eh...nei, hørtes ikke så bra ut, tror nok du bør sende den inn...selv har jeg ikke hatt noen problemer med min, hengt seg noen ganger men ellers har den gått som ei klokke :)

 

Edit: Mente boxen ja, ikke dvd trayen(funker som søren den og)

Endret av mX
Lenke til kommentar
ehm noen av dere som har opplevd at Trayen bare åpner seg og ikke vil lukke seg...

8733697[/snapback]

 

Ja. Den jeg fikk tilbake fra tyskland er sånn. For og lukke tray'et trykker jeg på knappen for at den skal lukke seg, og gir ett bitte lite dytt på skuffen - da lukker den seg.

 

Microsoft hardware :nei::thumbdown::no::cry:

Lenke til kommentar

jepp ringte support i sta.. Den blir sendt tilbake, det som er kjipt med hele denne episoden er at... Jeg har to xboxer, kjøpte en som reserve men tror dere ikke at dvd trevet begynnte og kødde.. Mens den andre skal og på repp.. Jeg har nå offesielt brukt opp uflaksen min.

Endret av BanAnus
Lenke til kommentar

Nettopp hatt min Xbox 360 inne til reparasjon og har skrevet litt om det her.

 

Men er det noen som vet hvordan MS håndterer serienummerene til konsollene?

 

Altså, tilfellet mitt ser slik ut: Har fått en reparert xbox tilbake men serienummeret er allerede registrert på xbox.com. Har Microsoft gjort dette for meg å registrert nummeret på meg eller er det fortsatt registrert på den gamle eieren?

 

Nå har det seg slik at alle konsollene som kommer ut av reparasjon er reparerte konsoller. Det er ikke splitter nye konsoller fra butikk. Har du et forholdsvis nytt MRF nummer på en reparert konsoll, betyr det at en forholdsvis ny xbox har tatt kvelden.

Lenke til kommentar

dette kanskje har blitt spurt om en del ganger før, men jeg var for lat til å lese gjennom 37 sider i denne tråden.

 

om ca 1 uke nå skal jeg kjøpe meg Xbox 360 (premium selvsagt), men jeg lurte litt på dette med garanti. Hvis jeg f.eks får disse kjente "3 red lights of death" kan jeg da bare ringe microsoft og få den innlevert? eventuelt hvor lang er denne garantitiden hvor jeg kan gjøre dette? så også på elkjop.no at man kunne kjøpe 2 og 3 års garanti med til boxen sin for 200-300 kr ekstra, er dette en garanti jeg må ha for å kunne sende den inn til Microsoft eller hvilken betydning har den?

Endret av Ickz
Lenke til kommentar
dette kanskje har blitt spurt om en del ganger før, men jeg var for lat til å lese gjennom 37 sider i denne tråden.

 

om ca 1 uke nå skal jeg kjøpe meg Xbox 360 (premium selvsagt), men jeg lurte litt på dette med garanti. Hvis jeg f.eks får disse kjente "3 red lights of death" kan jeg da bare ringe microsoft og få den innlevert? eventuelt hvor lang er denne garantitiden hvor jeg kan gjøre dette? så også på elkjop.no at man kunne kjøpe 2 og 3 års garanti med til boxen sin for 200-300 kr ekstra, er dette en garanti jeg må ha for å kunne sende den inn til Microsoft eller hvilken betydning har den?

8739038[/snapback]

 

du bare ringer MS support hvor du gir litt informasjon osv, så sier de at DHL kommer på døra og henter den. tar ca 2-4 uker fra du ringer til du får den igjen.

du trenger ikke ekstra garanti for å sende inn igjen. du får sannsynligvis igjen en annen 360 enn den du sender inn , så hvis du kjøper noen Arcade-games, og hvis du må sende inn boksen må du logge deg på Live for å kunne bruke de spillene du har kjøpt, noe som kan være litt kronglete hvis du ikke bruker Live så mye.

 

husk på å ikke levere HDD din når du sender den inn :thumbup:

Endret av Spazz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...