Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+19283741
Fikk tilbake xboxen på onsdag.. Faen det var godt!! Har spilt litt Oblivion. Go å ha han tilbake :D :D

7650672[/snapback]

Har det ikke tatt veldig lang tid for deg nå? Mener å huske at du har postet tidligere her angående xb'en din for leeeenge siden.. :hmm:

Lenke til kommentar

Sendte min 5.Des. Fikk den tilbake 28.Des. Nå den 11.Januar så stoppet plutselig Dvd rommen og spinne å gir meg beskjeden om at alle spillene jeg putter inn er uleselige.

 

Helvete heller jeg hadde satt av tid hele denne kvelden til spilling. At det går ann! Er det noen som har en link til "troubleshoot" for DVD rommen hvis det finnes.

 

Den gir fra seg en merkelig lyd når jeg putter et spill inni den. Samt noen små "ding ding ding" lyder fra seg. som kommer innenifra xboxen.. Høres ut som DVD rommen er død.

 

Er det tillfelle kommer jeg til og klikke mentalt her..

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg en xbox 360 premium 9 januar 07.

 

Når jeg skulle spille GRAW så hang maskinen seg.

Cden lå i coveret (kjøpte spillet med boksen), satte den i, startet opp og skulle til å velge multiplayer via xbox live, men da hang den seg.

 

Sjekket cden og der var det 2 fete rundingriper i plata.

 

Kan jeg bare stikke på elkjøp å byttet spillet og eventuelt maskina? har jo fortsatt 30 dagers full returrett og jeg har jo overhode ikke gjort noe galt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Er det bare meg som merker seg at skulle man tro forumbrukerne her kommer alle spill fortsatt ut på cd'er...

 

BanAnus, jeg har same Dashbord nr. som deg, og jeg har lastet ned januaroppdateringen.

Lenke til kommentar
Det hadde i alle fall jeg gjort :)

7712908[/snapback]

 

Men jeg lurte på om den 30 dagers full returretten vil fungere her?

eller vil de bare be meg om å sende den inn til reperasjon?

 

hadde 30 dagers returretten gått ut ville jeg selvsagt send den til rep. men nå gjelder den retten enda lixom. og hva med spillet? noen som veit om jeg kan få nytt?

Lenke til kommentar
Hadde det samme problemet med GTA SA til PS2. Maskinen falt i gulvet med spillet i som ga en god dyp fet stripe i hele cd`en. Fiksa seg lett med og kjøpe en cd repar kit. Går som det suser den dag i dag  :thumbup:

 

Test det kansje det hjelper hvis Elkjøp er vrange

7713255[/snapback]

 

Her er 2 bilder, et uten blitz og et med.

men trur jeg bare skal ta meg en tur på elkjøp og bytte hele maskina om det er mulig.

 

picture003bs5.th.jpg

 

picture004ax6.th.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...