Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Noen som kan hjelpe meg med å tyde hvor boxen er, og når jeg kan forvente den tilbake?  :roll:

7384554[/snapback]

 

Ser du fikk tilsendt denne likkisten samtidig som meg. Sporet pakken ned, og den kom til Frankfurt på mandag morgen, fikk mail fra Xboxverkstedet idag om de hadde begynnt rep. og at det ikke skulle ta så lang tid. Når gas noen innlegg over her, fikk den mailen, så ble boxen sendt dagen etter. Jeg ringte forøvrig til MS support igår for å høre hvordan det sto til. Mulig det hjalp, hva vet jeg:-)

Lenke til kommentar

Gjorde det sammen, men skjønner ikke en dritt av hvor den er? Er den på rep. eller har den ikke kommet frem enda?

 

Edit: Ringte Dhl og fikk nytt sporingsnummer. Søkte opp det og dette er hva jeg fikK:

 

November 24, 2006      16:29      Oslo - Norway      Forsendelse hentet

 

November 24, 2006    19:01    Oslo - Norway    Forlater opprinnelse

 

November 25, 2006    01:50    Cologne - Germany    Behandlet for tollklarering på Cologne - Germany

 

November 25, 2006    01:58    Cologne - Germany    Tollklarering fullført på Cologne - Germany

 

November 26, 2006    23:22    Cologne - Germany    Sendt fra DHL i Cologne - Germany

 

November 27, 2006    05:40    Frankfurt - Germany    Ankommet DHL

 

November 27, 2006    09:47    Frankfurt - Germany    Med kurer

 

November 27, 2006    11:49    Frankfurt - Germany    Forsendelse levert

 

 

Etter hva jeg forstår er den på service nuh!

Endret av Chris_LoX
Lenke til kommentar

Min kom akkurat samtidig som din:-)

 

November 26, 2006      23:22      Cologne - Germany      Sendt fra DHL i Cologne - Germany

 

November 27, 2006    07:11    Frankfurt - Germany    Ankommet DHL

 

November 27, 2006    09:47    Frankfurt - Germany    Med kurer

 

November 27, 2006    11:49    Frankfurt - Germany    Forsendelse levert

 

Men jeg fikk altså en mail idag(etter som sagt å ringt MS support igår kveld);

 

We have received your Xbox at our service center.  It is our priority to process your Xbox in a timely manner and to get it back to you as good as new.  We will contact you as soon as we are finished so you can get ready to get back into the game!

 

Så får vi se da, om de returnerer samtidig eller om en av oss får den før eller etter den andre...

Lenke til kommentar

November 28, 2006 16:35 Frankfurt - Germany Forsendelse hentet

 

 

November 28, 2006 20:17 Frankfurt - Germany Forlater opprinnelse

 

 

November 28, 2006 20:29 Frankfurt - Germany Sendt fra DHL i Frankfurt - Germany

 

 

November 28, 2006 21:08 Frankfurt - Germany Ankommet DHL i Frankfurt - Germany

 

 

November 29, 2006 01:25 Frankfurt - Germany Forsendelse på vent

 

 

jaja

Lenke til kommentar

Ny mail!

 

Your Xbox Video Game system has been shipped!  You can expect to receive it in 2-5 days.  Thank you for your patience and get ready to get back into the action!  Your shipping information is provided below for your reference:   

 

CarrierName : DHL

CarrierTrackingNbr : 15544xxxxx

ShipmentDate : 2006-11-20 15:08:40

 

 

Nytt trackingnummer...ring MS support Chris_Lox og få AWB nummeret, din er sikkert sendt din også. Glad nå :fun:

Endret av BioNor
Lenke til kommentar

Da er det gjort, min er sendt til tyskland.

 

Men er litt bekymret, derfor jeg sender den inn er fordi den klikker helt random på forskjellige steder i alle spill uten grunn. Den klikker alltid den første gangen når jeg skrur den på. Alt fra 20min til 1t 30min. Så kan den kjøre fint i 3timer. Non stop.

 

Men dette er plagsomt da jeg spiller Co-op å så fryser den. Spiller MP så fryser den, mitt i store kamper online så alt blir ødelagt.

 

Men hvordan er det disse folkene feilsøker konsollene? For hvis det er at dem skrur den på, den funker fint i 5min. Så tenker dem at alt er fint og sender den tilbake. Eller stresser den skikkelig for og finne fram feil? Gir den litt tid som i mitt tillfelle?

 

Er redd for at dem sender den tilbake uten og ha gjort noe....

Lenke til kommentar
Da er det gjort, min er sendt til tyskland.

 

Men er litt bekymret, derfor jeg sender den inn er fordi den klikker helt random på forskjellige steder i alle spill uten grunn. Den klikker alltid den første gangen når jeg skrur den på. Alt fra 20min til 1t 30min. Så kan den kjøre fint i 3timer. Non stop.

 

Men dette er plagsomt da jeg spiller Co-op å så fryser den. Spiller MP så fryser den, mitt i store kamper online så alt blir ødelagt.

 

Men hvordan er det disse folkene feilsøker konsollene? For hvis det er at dem skrur den på, den funker fint i 5min. Så tenker dem at alt er fint og sender den tilbake. Eller stresser den skikkelig for og finne fram feil? Gir den litt tid som i mitt tillfelle?

 

Er redd for at dem sender den tilbake uten og ha gjort noe....

7426671[/snapback]

 

Har lurt litt på dette selv, men personlig tror jeg de baserer en del på produksjonsnr og hvilket parti boxen din kommer fra. Dvs. mer eller mindre alle launchboxene som kommer i retur, blir erstattet med nye eller relativt nye som har tatt kvelden og blitt reparert. Sannsynligvis vil du få tilsendt en ny/fikset brukt så snart de har mottatt din, din ødelagte går så inn i en eller annen kø og blir fikset ved en senere anledning(last in, last out om du skjønner)...men alt dette er noe jeg bare tror, og har sikkert ikke noe for seg. Syntes dog det virker logisk nok til å være en mulighet om ikke annet:-) Min er hos DHL i Bergen nå, skal hente den selv i morgen :fun:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...