Gå til innhold

Innlevering av Xbox 360


fAight

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man får en eske (Jeg fikk min på døra av en fyr fra DHL), som du legger KUN konsollen nedi. Så skal du ringe DHL (Jeg gjorde i allefall det). Også kommer de og henter den. Så er det bare å vente i ca 3 uker. Kanskje mindre... Og vips så kommer DHL-fyren med din Xbox 360 (ny eller reparert - ny i mitt tilfelle) på døra :) Så du trenger ikke engang å gå ut døra for å gjøre dette :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL
Man får en eske (Jeg fikk min på døra av en fyr fra DHL), som du legger KUN konsollen nedi. Så skal du ringe DHL (Jeg gjorde i allefall det). Også kommer de og henter den. Så er det bare å vente i ca 3 uker. Kanskje mindre... Og vips så kommer DHL-fyren med din Xbox 360 (ny eller reparert - ny i mitt tilfelle) på døra :) Så du trenger ikke engang å gå ut døra for å gjøre dette :D

7368689[/snapback]

 

Man kan sende boxen tilbake allerede når DHL-mannen kommer første gangen, de venter et par miniutter mens man pakker ned konsollen.

Dessuten får man ikke en flunkende ny konsoll tilbake, men en som er blitt sendt inn tidligere og reparert ferdig, på den måten blir ventetiden kortere.

Lenke til kommentar
Man får en eske (Jeg fikk min på døra av en fyr fra DHL), som du legger KUN konsollen nedi. Så skal du ringe DHL (Jeg gjorde i allefall det). Også kommer de og henter den. Så er det bare å vente i ca 3 uker. Kanskje mindre... Og vips så kommer DHL-fyren med din Xbox 360 (ny eller reparert - ny i mitt tilfelle) på døra :) Så du trenger ikke engang å gå ut døra for å gjøre dette :D

7368689[/snapback]

 

Man kan sende boxen tilbake allerede når DHL-mannen kommer første gangen, de venter et par miniutter mens man pakker ned konsollen.

Dessuten får man ikke en flunkende ny konsoll tilbake, men en som er blitt sendt inn tidligere og reparert ferdig, på den måten blir ventetiden kortere.

7369063[/snapback]

 

Mulig det, men det var ikke det jeg ble fortalt. Samme det. Den funker da nå.

Lenke til kommentar
Da kom DHL fyren på døren med eske til meg. Sa at nummeret jeg skulle ringe lå inne i esken, men finner den ikke. Ligger et ark med instruksjon, og nummeret 080033470 men dette er et ugyldig nummer. Er det bare å gå inn på DHL sine sider og finne nummeret? Bor i Stavanger.

7369527[/snapback]

 

 

 

er du virkelig sikker på at det er DHL?

 

 

tlf 080033470 gir meg UPS på gulesider.no

Endret av kewell79
Lenke til kommentar
Da kom DHL fyren på døren med eske til meg. Sa at nummeret jeg skulle ringe lå inne i esken, men finner den ikke. Ligger et ark med instruksjon, og nummeret 080033470 men dette er et ugyldig nummer. Er det bare å gå inn på DHL sine sider og finne nummeret? Bor i Stavanger.

7369527[/snapback]

80033470 er nr til UPS (ta vekk den første 0-en), så det nr er feil. Du skal ringe DHL på 81001345.

De brukte UPS tidligere, men rart de ikke klarer å få skiftet ut de arkene...

Lenke til kommentar
Da kom DHL fyren på døren med eske til meg. Sa at nummeret jeg skulle ringe lå inne i esken, men finner den ikke. Ligger et ark med instruksjon, og nummeret 080033470 men dette er et ugyldig nummer. Er det bare å gå inn på DHL sine sider og finne nummeret? Bor i Stavanger.

7369527[/snapback]

 

 

 

er du virkelig sikker på at det er DHL?

 

 

tlf 080033470 gir meg UPS på gulesider.no

7369591[/snapback]

 

Er nok DHL ja. Men da ringer jeg det nummeret i morgen da som rekyl har postet. Takker. :yes:

Lenke til kommentar
November 20, 2006      16:44      Frankfurt - Germany      Forsendelse hentet

 

November 20, 2006    20:00    Frankfurt - Germany    Forlater opprinnelse

 

November 20, 2006    21:21    Frankfurt - Germany    Ankommet DHL i Frankfurt - Germany

 

November 20, 2006    23:50    Frankfurt - Germany    Sendt fra DHL i Frankfurt - Germany

 

November 21, 2006    00:09    Cologne - Germany    Overført via Cologne - Germany

 

November 21, 2006    01:53    Cologne - Germany    Ankommet DHL i Cologne - Germany

 

November 21, 2006    03:49    Cologne - Germany    Sendt fra DHL i Cologne - Germany

 

November 21, 2006    04:07    Copenhagen - Denmark    Overført via Copenhagen - Denmark

 

November 21, 2006    05:01    Copenhagen - Denmark    Ankommet DHL i Copenhagen - Denmark

 

November 21, 2006    06:17    Copenhagen - Denmark    Sendt fra DHL i Copenhagen - Denmark

 

November 21, 2006    08:30    Oslo - Norway    Tollklarering fullført på Oslo - Norway

 

November 21, 2006    08:30    Oslo - Norway    Behandlet for tollklarering på Oslo - Norway

 

November 21, 2006    10:32    Oslo - Norway    Ankommet DHL

 

November 21, 2006    11:17    Oslo - Norway    Med kurer

 

November 21, 2006    16:00    Oslo - Norway    Forsendelse levert

 

Noen som kan hjelpe meg med å tyde hvor boxen er, og når jeg kan forvente den tilbake? :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...