Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Dere er alle sammen sataniske djevler som lytter til grufull antikristisk musikk! Med Jesus ved min side sier jeg at denne musikken er for syndere, dere vil alle sammen brenne om dere ikke slutter å elske satan, han lurer dere til dette og vil brenne deres sjeler, vend tilbake til lyset!

Denne skal få stå en stund som eksempel på hva man ikke diskuterer i ymse tråder på musikkforumet. Enten det nå er alvorlig ment eller ikke. Dersom man ønsker det kan man starte en egen diskusjon om emnet, men det passer kanskje bedre på PRS enn her på Musikk.

 

Originalposten og svarene på denne er slettet.

 

OBS! Poster som siterer eller diskuterer det ovenstående sitatet vil også bli slettet. Reaksjoner på modereringen tas på PM.

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Noen som vet noe om rekkefølgen?

 

Jeg håper at det blir noe sånt:

Thine Eyes Bleed

Lamb of God

Children of Bodom

In Flames

Slayer

 

Egentlig syns jeg ikke at verken Thine Eyes Bleed eller Lamb of God er noe spesielt bra. Children of Bodom har jeg hørt ganske lite av, og det virker helt greit, men Slayer og In Flames har jeg fått hørt en del av, og p.g.a. dem gleder meg j*vlig til konserten (antakeligvis med god grunn!)

Lenke til kommentar
Fant Cob sin:

 

01. SKIT!

7124378[/snapback]

Children of Bodom er mye bedre mye bedre enn Slayer både guitarmessig og vokalmessig; Cob lager mye fetere riff og har ikke vokal som ligner på de popgreiene til Araya.

 

Eneste grunnen til at Slayer er såpass kjent idag er pga at de var pionerene innen sjangeren. Hadde de vært et nystarta band for et år siden ville ingen visst hvem de var ettersom de ikke bringer noe nytt til metallen

Endret av Negotiation
Lenke til kommentar

Hohoho, Negotiation: plz suck me cock :)

 

Cob gar da i teorien aldri komt med noe nytt innenfor metallen? Eller er det Alex sin wanking på gitar? Eller den helt streite normale skrikevokalen til vokalisten?

 

Er jo faktisk sånn at det finnes lite thrash metal som slår Slayer, men det er egentlig ikke viktig, for det blir idiotisk å sette de opp imot hverandre grunnet helt forskjellig stil.

 

Jeg synes Cob er skit, du liker ikke Slayer, Allright, det er jo greit. Men du kan jo ikke begrunne at Cob er bra med at Slayer er skit gutten min.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...