Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?


Anbefalte innlegg

Nydelig, var det jeg tenkte, men var ikke helt sikker. Da har jeg visst booket oss tre på en av seksjonene der nede. Kan da ikke være noe artig å sitte på en slik konsert. Jeg har aldri hatt muligheten til å sitte på en konsert før, men jeg er nok ganske sikker på at det må være litt lamt. Får ikke samem stemninga.

6732693[/snapback]

Word!

Er totalt uaktuelt å sitte på en konsert der de spiller rock / metal

Jeg kommer til å være helt ødelagt dagen etterpå, blir alltid låk i nakken når jeg er på konsert :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Ståplass kan være MEKTIG slitsomt i så mange timer, ja. Må regne med å gå rundt i byen noen timer før konserten også + stå i kø utenfor + stå inne og vente minst en time fra dørene åpner til konserten starter. Så holde ut i 4 timer til. Spektrum har betonggulv. Need I say more?

 

Var rimelig mør i beina etter en 3,5 timers Dream Theater-konsert der sist.

Lenke til kommentar

tror jeg må se til å få bestilt meg billett fort som faen nå!:) Dette kan jeg ikke gå glipp av, maken til line-up skal man vel lete lenge etter i Norge;) Hovedatraksjonen blir nok Children Of Bodom for min del, med In Flames og Lamb Of God på plassene bak. Slayer har jeg aldri vært stor fan av, og Thine Eyes Bleed har jeg hørt minimalt av.. Men blir nok digg de også på en sådan kveld!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...