Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hohoho, Negotiation: plz suck me cock :)

 

Cob gar da i teorien aldri komt med noe nytt innenfor metallen? Eller er det Alex sin wanking på gitar? Eller den helt streite normale skrikevokalen til vokalisten?

 

Er jo faktisk sånn at det finnes lite thrash metal som slår Slayer, men det er egentlig ikke viktig, for det blir idiotisk å sette de opp imot hverandre grunnet helt forskjellig stil.

 

Jeg synes Cob er skit, du liker ikke Slayer, Allright, det er jo greit. Men du kan jo ikke begrunne at Cob er bra med at Slayer er skit gutten min.

7124613[/snapback]

 

 

vel.. slik jeg ser det er ikke Slayer stort satt opp mot mange andre metal band nå til dags.. de er trash legender ja.. dog noe under gode gamle Metallica og Testament slik jeg ser det. Nå til dags blir de ikke annet enn middelmådige musikere som lagde en den kule riff i enkelte låter for 20 år siden...

 

CoB ikke noe nytt i metallen? For å si det sånn, du finner mange flere band nå som ligner Slayer enn Children Of Bodom. Den typen neoklassisk metall de startet med på de første 2-3 utgivelsene er ganske nyskapende og skjelden mener nå jeg:)

 

Btw, etter CoB og da særlig Alexi Laiho sin oppvisning, skal det bli en nedtur å se Slayer. Heldigvis er Lamb Of God og In Flames også der og er med på holde kvaliteten oppe :thumbup:

Lenke til kommentar
blablabla

7124613[/snapback]

CoB ikke noe nytt i metallen? For å si det sånn, du finner mange flere band nå som ligner Slayer enn Children Of Bodom. Den typen neoklassisk metall de startet med på de første 2-3 utgivelsene er ganske nyskapende og skjelden mener nå jeg:)

 

7134529[/snapback]

 

Er jo muligens det at som du selv sier, Slayer er thrash legender, folk liker slikt. Ergo spiller mange lik musikk som de. Cob er skit, ikke legender og ei heller har de holdt på så fryktelig lenge, dermed er det ikke like mange som spiller samme stil som de.

 

Og jeg står forsatt fast på at Cob ikke har kommet med noe nytt til metallen.

Lenke til kommentar
blablabla

7124613[/snapback]

CoB ikke noe nytt i metallen? For å si det sånn, du finner mange flere band nå som ligner Slayer enn Children Of Bodom. Den typen neoklassisk metall de startet med på de første 2-3 utgivelsene er ganske nyskapende og skjelden mener nå jeg:)

 

7134529[/snapback]

 

Er jo muligens det at som du selv sier, Slayer er thrash legender, folk liker slikt. Ergo spiller mange lik musikk som de. Cob er skit, ikke legender og ei heller har de holdt på så fryktelig lenge, dermed er det ikke like mange som spiller samme stil som de.

 

Og jeg står forsatt fast på at Cob ikke har kommet med noe nytt til metallen.

7140855[/snapback]

 

Jeg har virkelig ikke hørt nok Slayer til å egentlig kunne gi en uttalelse om hva jeg synes om dem. Men det sier jo litt at jeg ikke har giddi å hørt mer enn et par sanger.

 

Jeg legger ved et lite lydklipp av Silent Night, Bodom Night av Cob fra livealbumet dems. Dette kommer visstnok også til å bli åpningsnummeret til Unholy Alliance for Cobs vedkommende.

 

Det bra med Cob er at de drar alle sangene like klokkerent som på innspillingene og alltid har et bra liveshow!

 

Synes virkelig ikke du kan kalle dette skit, Eyvindr?

sn__bn.mp3

Lenke til kommentar

Cob er skit, ikke legender og ei heller har de holdt på så fryktelig lenge, dermed er det ikke like mange som spiller samme stil som de.

 

Og jeg står forsatt fast på at Cob ikke har kommet med noe nytt til metallen.

7140855[/snapback]

 

siden du jo sier at det ikke er mange andre band som spiller samme stil som de, så har de kanskje noe nytt alikevel da? :hmm:

Lenke til kommentar
Synes virkelig ikke du kan kalle dette skit, Eyvindr?

7141576[/snapback]

 

Nei, har faktisk overvurdert Cob jeg, dette var verre enn det bildet jeg hadde skapt meg fra tidligere ting jeg har hørt. Dette klassiferes til noe et godt stygge under skit.

 

OG DETTE ER IKKE NYSKAPENDE, jævla powermetal med skrik er det.

 

Edit: dobbelpost, jeg er lur...

 

Edit2: Vokalisten er virkelig dårlig, huttemegtu. Leverer ikke de bedre enn dette på spektrum griner jeg..

Endret av Eyvindr
Lenke til kommentar

Alexi Laiho har vel aldri prioritert det vokalmessige i særlig grad. Han spiller gitar som en gud, så for "syngingen" hans komme i andre rekke.

Men jeg mener nå den typen vokal passer perfekt til CoB. Kunne ikke tenkt meg noe annet egentlig.

 

Btw, Children Of Bodom er ikke powermetal. Ikke faen. Kan i beste fall gå med på at de har enkelte powermetal elementer i musikken. Men synes det er en miks av mange flere stilarter også.

Lenke til kommentar

ENKELTE elementer? Syns jeg bare hører power/speed metal med skrikevokal jeg. Forøvrig et fryktelig kjedelig og uinteressant band med en amatørwankernisse av en gitarist/vokalist.

 

..neida, bare kødda. Han kan jo spille pentatonskalaen FOOOOOORTFORTFORT så da må han jo være liek verdens besteste gitarist.

 

Jeg har fryktelig lyst å se Slayer igjen, men det er pinadø ikke verdt å slite seg gjennom så mye skitmusikk for å se de.

Lenke til kommentar

GLeder meg virkelig. Har fått med en bunsj med kompiser for å se på. Jeg har aldri likt Thrash-metall som Slayer. Liker det litt mer kommersielt, som In Flames og CoB. Lamb Of God er ikke så verst, men jeg har ikke noe spesielt forhold til dem.

 

Gleder meg uansett som faen. Ikke lenge igjen. Blir deilig å høre CoB live. Elsker In Flames sine album, men jeg har sett noen konserter med dem, og de virker ikke så hysterisk bra live, akkurat... menmen. Fint skal det uansett bli. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...