Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?


Anbefalte innlegg

Children Of Bodom sin setliste blir sannsynligvis noe sånt:

 

Intro

Silent Night, Bodom Night

Needled 24/7

Living Dead Beat

Sixpounder

Angels Don't Kill

In Your Face

Hate Me!

Downfall

Outro

 

Dette var i alle fall setlisten på unholy alliance gigen i tyskland. Så regner med de kjører noe lignende på hele europa touren. 

 

In Flames hadde følgende setlist i Milano:

 

Come Clarity

Leeches

Trigger

Cloud Connected

Graveland

Resin

Pinball Map

Behind Space

Only for the Weak

Take This Life

My Sweet Shadow

The Quiet Place

Bullet Ride

 

Så dette blir nok sannsynligvis mye av det de vil spille i Oslo også.

7215427[/snapback]

 

som sagt.. blir vel ikke langt unna dette kan jeg tenke meg :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ah! 3 dager til julaften! Og helvette så heftige gaver satan kommer med i år! Gleder meg!

 

Thine Eyes Bleed og Lamb Of God har jeg ikke hørt mye av, men gleder meg insane til Slayer, Children Of Bodom og In Flames - I den rekkefølgen! Er vel rundt 15 nære venner av meg som skal dit, pluss en helvettes mange venners venner!

 

Litt kjipt å høre at COB ikke spiller de to yndlingssangene mine da: Everytime I Die og Are You Dead Yet, men de hadde helvette så mange fete sanger uansett da!

 

En anne kjip ting: Fant nettop dette på hjemmesidene til spektrum:

Ca.tider for opptreden:

 

18.30 - 18.50 Thine Eyes Bleed

19.00 - 19.40 Lamb of God

19.50 - 20.30 Children of Bodom

20.50 - 21.40 In Flames

22.00 - 23.10 Slayer

 

Dette kan da umulig være korrekt?! Ifølge de annonserte setlistene de har spillt tidligere burde denne konserten vare i 6 timer minst! Får håpe dette blir en konsert som varer til halv ett minst..

 

Uansett, dette kommer til å bli ekstremt heftig! Stay metal!

Lenke til kommentar
Men Slayer er jo det eneste bandet som er bra :) Satt å håpte på 5 minutter fra COB, TEB, LB, 30 minuttter fra In flames og 3 timer fra Slayer jeg :)

7270651[/snapback]

Nå må vi jo ikke være urealistiske, Slayer er jo som annonsert headlineren, men så skjev fordeling hadde vært usannsynlig.. Men: Jeg hadde iallefall forventet at Slayer fikk halvannen time minst! så synes jeg COB burde fått lengre set liste, ellers er jeg ganske fornøyd.. Kjipt med en konsert som er ferdig før midnatt da

Lenke til kommentar

Hei! Jeg har tenkt meg på denne konserten. Må innrømme at jeg ikke er no super fan av noen av bandene, så kan ikke så alt for mange sanger.

 

Men, er det noen som kan liste opp 5-6 sanger av Slayer, In Flames og Children of Bodom som de kommer til å spille? Er så digg når man skjenner igjen sangene og kan synge med :)

 

EDIT: Jeg letet litt lengre bak i tråden og fant set-list. Beklager folkens.

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar
Children Of Bodom sin setliste blir sannsynligvis noe sånt:

 

Intro

Silent Night, Bodom Night

Needled 24/7

Living Dead Beat

Sixpounder

Angels Don't Kill

In Your Face

Hate Me!

Downfall

Outro

 

Dette var i alle fall setlisten på unholy alliance gigen i tyskland. Så regner med de kjører noe lignende på hele europa touren. 

 

Slayers setliste i Europa har vært sånn:

 

01. South Of Heaven

02. War Ensemble

03. Die By The Sword

04. Born Of Fire

05. Cult

06. Disciple

07. Eyes Of The Insane

08. Mandatory Suicide

09. Seasons In The Abyss

10. Hell Awaits

11. Dead Skin Mask

--------

12. Raining Blood

13. Postmortem

14. Angel Of Death

 

In Flames hadde følgende setlist i Milano:

 

Come Clarity

Leeches

Trigger

Cloud Connected

Graveland

Resin

Pinball Map

Behind Space

Only for the Weak

Take This Life

My Sweet Shadow

The Quiet Place

Bullet Ride

 

Så dette blir nok sannsynligvis mye av det de vil spille i Oslo også.

 

Lamb Of God og Thine Eyes Bleed har jeg dessverre ikke funnet noen setliste på.

7215427[/snapback]

ahh klarer nesten ikke å vente på å høre raining blood. blir helt syykt konge. ;)

Lenke til kommentar

Det er lov å ha med mobiltelefon, men ikke "profft" kamera. Men klarer du å snike det inn er det vel greit, bare du ikke henger over publikum med kameraet i været og tar masse blitzbilder. Da klikker vaktene på deg temmelig kjapt.

 

Selv om du får det med deg inn (de har jo ikke tid til å kroppsvisitere alle i køen), kan vaktene ta det fra deg eller be deg gå ut hvis de ser det. Fotoforbud betyr jo nettopp det.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar
Hva er det som er en god nokk unnskyldning til å ikke se Slayer live?

7267212[/snapback]

 

Oslo Spektrum, det er unnskyldning god nok.

 

Har sett Slayer 3 ganger, på Sentrum Scene, i Spektrum og på Rockefeller. Første og siste av de konsertene var perfekte, Spektrum konserten var noe av det jævligste jeg har vært med på. Hørtes ut som Lombardo satt og la thrashrytmer til en oppmikka tørketrommel. Heldigvis kom de igjen noen mnd etter, og la Rockefeller i ruiner så det holdt.

 

Oslo Spektrum kan dø langsomt og smertefullt. Aldri mer metalkonsert der, ALDRI MER! :no:

Lenke til kommentar
Det er lov å ha med mobiltelefon, men ikke "profft" kamera. Men klarer du å snike det inn er det vel greit, bare du ikke henger over publikum med kameraet i været og tar masse blitzbilder. Da klikker vaktene på deg temmelig kjapt.

 

Selv om du får det med deg inn (de har jo ikke tid til å kroppsvisitere alle i køen), kan vaktene ta det fra deg eller be deg gå ut hvis de ser det. Fotoforbud betyr jo nettopp det.

7274728[/snapback]

hehe. okei;) kan jo skru av blitzen da. =) men får se da, hadde vært sinsykt digg om jeg kunne tatt noen bilder. :D er jo tråssalt slayer!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...