Gå til innhold

"The Unholy Alliance" - Noen som skal?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sant det..har sett Mastodon som oppvarmingsband 2 ganger, og husket ikke et kvidder av en eneste låt etter noen av gangene. Det eneste jeg husker er buldrete basstrommer, riff og vræling. Lite interessant mao.

Sist var oppvarming til Iron Maiden, og da hørte jeg mye rart fra folk rundt meg.

"Ka i svarte hælvetta, her har vi dratt heilt fra Finnmark før å høre på Maiden, åsså må vi lide oss gjennom den her driten i 40 minutt!" osv.

 

Mens In Flames har noen låter som brenner seg fast i hjernebarken, f.eks. Episode 666.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Aha, jeg fant ut at jeg kan bestille hos Oslospektrum.no.

 

Noe jeg lurer veldig mye på, er når ca. konserten er over. Problemet med fly er at det siste flyet Norwegian sender, går 22.10. Det er vel ikke noen sjanse for at konserten slutter rundt 21-tiden, kanskje enda tidligere? (ekstremt tvilsomt, men...)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Ståplassene er det store firkanta området rett foran scenen.

Sitteplassene er oppover "tribunen". Nå skal det sies at jeg aldri har hatt sitteplass på store konserter (har vært 2x Iron Maiden, 2x Dream Theater og 1x Toto)

 

, men de har vel et system for å hindre sitteplass-folk stikke ned til ståplassene. Det er jo en viss grense på antall folk der nede som er lovlig mtp. brannsikkerhet og andre sikkerhetshensyn. Så da kan de vel ikke la folk vandre rundt som de vil.

 

Edit: Ser de har nytt salkart. Seksjon 2 og 3 er ståplasser, unummerert. Alt det andre er sitteplasser som går bakover og oppover på sidene.

Endret av Bitex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...